هزینه 7 شب اقامت با تور در دبی چقدر می شود؟

  پنجشنبه، 24 اسفند 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
هزینه 7 شب اقامت با تور در دبی چقدر می شود؟
دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای آسیایی است که سالانه گردشگران زیادی از سرتاسر جهان را به سوی خود جذب می‌کند. این شهر زیبا به گونه‌ای طراحی شده است که هم سنت‌های خود را حفظ کند و هم نشانه‌ای از مدرنیته باشد. اما سفر به این شهر نسبت به بسیاری از مقاصد خارجی اطراف ایران هزینه بالاتری دارد.

آیا می‌دانید که هزینه 7 شب اقامت با تور دبی از تهران و سایر شهرستان‌ها چقدر است؟ در این مطلب داریم هزینه یک تور هفت روزه دبی را بررسی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بداتند با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

تورهای 7 شب و 8 روز دبی وبسایت لحظه آخر

یک هفته می‌تواند زمان مناسبی برای سفر به دبی باشد زیرا در این ایام فرصت کافی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر و انجام تفریحات آن وجود دارد. اما قطعا می‌دانید که هزینه سفر 7 روز بسیار بیشتر از پولی است که باید برای تورهای دو سه روزه باید بپردازید. اگر قصد رزرو تور دبی 7 شب و 8 روز را دارید می‌توانید همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده، نام دبی را در قسمت تور وارد کنید و تور موردنظرتان را رزرو نمایید. خرید تور از لحظه آخر مزایایی همچون مشاوره رایگان قبل از سفر، پشتیبانی هنگام سفر، تورهایی متنوعی که توسط آژانس‌های گردشگری مختلف طراحی شده‌اند و ارزان‌ترین قیمت بازار را دارد.

هزینه یک شب اقامت در هتل‌ های دبی چقدر است؟

یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های سفر به دبی، مربوط به رزرو هتل است. در این شهر هتل‌های متنوع زیادی با ستاره‌های مختلف وجود دارد که انتخاب هر کدام از آنها می‌تواند قیمت نهایی سفرتان را تغییر دهد. اگرچه کیفیت هتل می‌تواند روی کیفیت سفر شما تاثیر بگذارد اما باید بدانید که حتی هتل‌های 3 ستاره دبی هم از امکانات استانداری برخوردار است و نباید نگران باشید که جای بدی را برای اقامت انتخاب کرده‌اید. به‌طورکلی هزینه یک شب اقامت در دبی به‌طور میانگین از 40 تا 500 دلار متفاوت است. اگر تصمیم داشته باشید در یک هتل 5 ستاره لوکس و لاکچری اقامت کنید باید برای هر شب حدود 8 میلیون تومان هزینه کنید و برای هتل‌های 4 ستاره هم بسته به موقعیت مکانی و امکاناتشان باید 4 تا 7 میلیون تومان بپردازید. برای اینکه بدانید برای یک 7 شب اقامت در این شهر عربی، این مبلغ چقدر می‌شود؛ ابتدا هتل خود را انتخاب کرده و سپس قیمت یک شب اقامت در آن هتل را ضرب در عدد 7 کنید.

هزینه یک شب اقامت در هتل‌ های دبی چقدر است؟

هزینه سفر به دبی در لو سیزن ها و های سیزن ها

قیمت تورهای دبی در فصول مختلف سال متفاوت است. این شهر را باید یکی از نقاط گرمسیری در جهان دانست که تابستان‌های گرمی دارد. این گرما به شدتی است که بسیار از گردشگران قید سفر به قطب گردشگری آسیا را می‌زند. بنابراین روزهای گرم سال ایام لو سیزن دبی محسوب می‌شود. کاهش تقاضا برای تورهای دبی در این فصول باعث می‌شود تا قیمت آن کاهش پیدا کند. دقیقا خلاف این مساله در فصل‌های سرد سال وجود دارد. در این ایام به خاطر تقاضای بالای سفر به دبی، تورها گران‌تر خواهند بود. بنابراین هزینه‌های سفر به دبی را باید براساس زمان سفرتان محاسبه کنید.

سفرتان را از تهران آغاز می کنید یا از سایر شهرستان ها؟

مبدا سفر به دبی هم می‌توانید روی قیمت نهایی این تور تاثیر داشته باشد. در تهران می‌توانید تورهای متنوع‌تر و بیشتری پیدا کنید و همین امر باعث کاهش قیمت آفر می‌شود. درحالی اگر بخواهید از شهرستان‌های دیگر مانند اصفهان، مشهد، تبریز و...این سفر را انجام دهید حق انتخاب کمتری دارد و قیمت آفرها هم بالاتر است. البته باید بدانید که پکیج‌های دبی از برخی شهرهای جنوبی حتی از تهران هم ارزان‌تر است زیرا معمولا رفت و آمد اهالی این شهرها به دبی زیاد است و فاصله هم کم. برای مثال ممکن است بتوانید تور دبی از شیراز را با قیمت کمتری نسبت به تهران و سایر شهرستان‌ها پیدا کنید.

چه پروازی را برای سفر انتخاب کرده ‌اید؟

به‌طورکلی انتخاب پروازهای ایرانی هزینه سفرتان را کاهش می‌دهد. پروازهای خارجی که برای دبی شاکل ایرلاین‌های ترکی و عربی می‌شود همیشه هزینه بیشتری دارند. در ادامه لیستی از ایرلاین‌هایی که می‌توانید برای سفر به دبی انتخاب کنید را از ارزان به گران برایتان قرار داده‌ایم.

  1. ایرتور (مستقیم)

  2. قشم ایر( مستقیم)

  3. آنادولوجت (یک بار توقف در ترکیه)

  4. امارات(مستقیم)

  5. ترکیش ایرلانیز (یک بار توقف در ترکیه)

  6. فلای دبی (مستقیم)

  7. قطر (یک بار توقف در قطر)

چه خدمات اضافی‌ ای روی تور دبی دریافت کرده‌ اید؟

خدمات کلی تورهای دبی شامل بیمه مسافرتی، ویزا، رزرو بلیط پرواز و واچر هتل می‌شود اما برخی از تورها خدمات بیشتری همچون گشت شهری، بلیط کنسرت، بلیط ورودی جاذبه‌های گردشگری و... را هم روی آفرهای خود ارائه می‌دهند که طبیعتا هزینه این خدمات اضافی روی قیمت نهایی تور دبی اضافه خواهد شد. بنابراین هزینه پکیج 7 شبه تور دبی به خدمات آن تور هم بستگی دارد. تورهایی که این خدمات را ندارند ارزان‌تر از تورهایی که دارای این خدمات هستند به فروش می‌رسند.

قیمت تور 7 شبه دبی

قیمت تور 7 شبه دبی چقدر است؟

در این مطلب درباره قیمت تور 7 شب و 8 روز دبی حرف زدیم. قیمت این تور کاملا به انتخاب‌های شما بستگی دارد. اگر هتل 3 ستاره، پرواز ارزان و فصل لو سیزن را انتخاب کنید، هزینه سفرتان کمتر از زمانی خواهد بود که یک هتل 5 ستاره لوکس، یک پرواز گران با صندلی فرست کلاس و فصل پرگردشگر را برگزنید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (511 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (40 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (41 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (32 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (12 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (12 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (8 نظر)
تیتر امروز   
امیرحمزه 9 ساله قربانی چیست؟ جن یا حیوانات؟
(ویدئو) دختر 12 ساله یکی از متهمان آدم ربایی آرین 3 ساله / من به آرین وابسته بودم
(تصاویر)کشف بزرگترین مار آناکوندای جهان، به طول 8 متر!/ضخامت قطر بدنش اندازه لاستیک یه ماشینه
(عکس) سریع ترین و بهترین راه برای تمیز کردن مبل‌های کثیف خانه/ سه سوته تمیز کن
جدیدترین عکس المیرا دهقانی، یاسمن سریال "لحظه گرگ و میش"، و همسر جوان و قد‌بلندش/ ماشالله چقدر به هم میان این دو نفر! چه حلقه‌های شیک و قشنگی👌
(تصاویر) نگاهی به مانتوهای خنک و تابستانی هدیه تهرانی/ ستاره ی همیشه محبوب سینمای ایران، همیشه ساده، همیشه برازنده
سفیر اسبق ایران در لیبی: شاید زمینه بهتری برای بهبود روابط ایران و مصر فراهم شود
پشت پرده بحران کمبود دارو / پزشکیان برای عبور از بحران کمبود دارو چه راهی دارد؟
وام 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان واریز می شود+جزئیات
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
عجیب ترین 3 قلوهایی که اصلا قابل تشخیص نیستند! حتی مادرشان هم قادر به تشخیصشان نیست+عکس
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
(تصاویر) نگاهی به مانتوی صدف‌دوزی شده‌ی هدی زین العابدین، ماهرخ سریال "در انتهای شب" و خاصترین بانوی سینمای ایران
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!