این نشانه ها می گوید مرد مورد علاقه تان، عاشق شما است!!

  یکشنبه، 17 اسفند 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
این نشانه ها می گوید مرد مورد علاقه تان، عاشق شما است!!
نشانه های عاشقی مردان متفاوت است و برای همه انها به یک صورت صدق نمی کند اما شایدبا دیدن علائم زیر امیدوار شوید که مرد مورد نظرتان عاشق شده است

هنگامی که خواستگار برای خانمی می آید، این دو پس ازمدتی به یکدیگر علاقه مند می شوند و به ساختن آینده ای مشترک با همدیگر می اندیشند. معمولاً آقایان نسبت به ازدواج دید محتاطی دارند در صورتی که بانوان تمایل بیشتری به ازدواج از خود نشان می دهند. اگر با مردی آشنا شده اید و وی به شما ابراز عشق و علاقه می کند باید از صداقت عشق او آگاه شوید.

تصویر

انجام این کار ها از سوی یک مرد نشان دهنده صمیمت و عشق واقعی او به شما است

هنگامی که از هم جدا می شوید با فرستادن پیام از رسیدن سالم شما به خانه مطمئن می شود، به ویژه اگر در شرایط آب و هوایی نامناسب از هم جدا شده باشید. شما را به همین حالتی که هستید دوست دارد و نمی خواهد شما نقش فرد دیگری را بازی کنید، او شما را بادیگران مقایسه نمی کند و برای او بهترین هستید. برای بدست آوردن عشق و علاقه او لازم نیست لوازم گرانقیمت، البسه، جواهرات و ماشین خریداری کنید تا به او نزدیک شوید و مورد تایید و تحسین او قرار بگیرید. زمانی که در محل کارتان هستید برایتان گل می فرستد تا عشق و علاقه خود را به شما نشان دهد و به رقبای عشقی احتمالی نشان دهد که پیوند عاطفی عمیقی بین شما و او وجود دارد و درحال برنامه ریزی برای ازدواج و تشکیل خانواده هستید. به شما انگیزه و اعتماد بنفس می دهد تا در کارهای خود موفق باشید، به حرف ها و مشکلات کاری شما گوش می کند و سعی می کند با راهنمایی های صحیح و دلسوزانه به شما برای رسیدن به موفقیت های بالاتر کمک کند. در مورد او احساس شک و تردید و سوء ظن ندارید، زیرا به طور مرتب به شما اطمینان می دهد که تنها فرد مورد علاقه او هستید و برای ادامه زندگی شما را انتخاب کرده است. زمانی که نزد وی هستید به شما نگاه می کند و از در کانون توجه و اهمیت او قرار دارید و افراد یا اتفاقات پیرامون باعث منحرف شدن ذهن او از شما نمی شود. از ابزار عشق و علاقه به طور متعارف و عرف اجتماع به شما در جمع نمی ترسد و این موضوع را عمومی و علنی می کند، افرادی که وجود عشق و علاقه به فرد دیگر را پنهان می کنند یا فرد را به طور کامل انتخاب نکرده اند و هنوز به موارد دیگر فکر می کنند، یا قصد و نیت سوء دارند و باید به شدت مراقب این افراد بود.

زمانی که با او صحبت می کنید و سوالی از او می پرسید سوالتان را پاسخ می دهد نه اینکه با سوالی جدیداز شما بپرسد وبه این ترتیب از پاسخ دادن به شما طفره برود. او با افتخار شما را به دوستانش معرفی می کند و از آشنا شدن با اقوام و دوستان شما خرسند است. فردی که تمایلی به دادن اطلاعات از خود به شما ندارد و نیز از آشنا کردن شما با والدین، دوستان و همکاران خود خودداری می کند فرد مناسبی برای سرمایه گذاری احساسی نیست، زیرا در عشق به شما صادق نیست و ممکن است نزدیک شدن او به شما به قصد کلاهبرداری باشد.

تصویر

2 نکته مهم

کارشناسان هشدار می دهند رسانه های دیجیتال در عصر حاضر یکی از خطرناکترین دام ها برای فریب افراد هستند و بسیاری از زنان از طریق این شبکه ها با افرادی آشنا شده و به سرعت دلبسته آن ها می شوند در صورتی که آن افراد همیشه مثبت نیستند و به قصد کلاهبرداری به ابراز احساسات دروغین می پردازند.

متخصان توصیه می کنند افراد در صورت آشنایی با یک فرد از طریق اینترنت او را هرچه سریعتر در دنیای واقعی ببینند و از او اطلاعات بدست بیاورند.عشق کور عاقبتی جز تلخ کامی ندارد به همین دلیل افراد باید با چشم باز و براساس عقل و منطق به دیگران علاقه مند شوند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (680 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (198 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (58 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان