دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / معرفی و بررسی خودرو /

ایرادات و معایب خودروی جنسیس کوپه 

چهارشنبه، 18 تیر 1399
یکی از اجزای مهم در ایمن‌سازی خودرو ترمزهای آن است که جنسیس کوپه در این زمینه چندان قدرتمند عمل نکرده‎است و ترمزهایی که به صورت استاندارد در آن نصب شده‎ است قدرت لازم را ندارند و دارای عمر مفید پایینی هستند

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز ،هیوندای جنسیس کوپه یک خودرو اسپرت است که در سال 2008 و در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی شد و از سال 2009 در بازارهای جهانی عرضه شد. جنسیس کوپه به همراه نسخه سدان، از نخستین محصولات لوکس و اسپرت هیوندای بودند و کمپانی کره ای تصمیم گرفته بود با عرضه آنها، قدرتمندانه به کلاس خودروهای اسپرت ورود کند.

البته جنسیس کوپه نخستین محصول اسپرت هیوندای نبود چراکه پیش از آن، هیوندای کوپه توسط کره ای ها عرضه شده بود. کمپانی هیوندای پس از موفقیت محصولات سری جنسیس تصمیم به جدا کردن این دپارتمان و معرفی جنسیس به عنوان یک برند جدید گرفت. شرکت هیوندای در مدل ۲۰۱۳ این کوپه تغییرات مثبتی را اعمال کرده است که در افزایش کیفیت و عملکرد آن مفید بوده است اما در کنار تمامی این به روز رسانی ها جنسیس کوپه دارای معایبی است که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

طراحی ظاهری جنسیس کوپه

معایب هیوندای جنسیس کوپه

فضای کم ردیف عقب

یکی از معایب هیوندای جنسیس کوپه که اغلب مالکین از آن شاکی هستند فضای بسیار کم صندلی های ردیف عقب است که ظاهرا برای نشستن بزرگسالان طراحی نشده است و اغلب سرنشینان در ردیف عقب احساس راحتی نمی کنند. درنتیجه جنسیس کوپه گزینه ی مناسبی برای کسانی که اغلب بزرگسالان را در ردیف عقب خود سوار می کنند نخواهد بود.

عملکرد کند دنده اتوماتیک

گذشته از عملکرد کلی جنسیس کوپه که رضایت بسیاری از استفاده کنندگان آن را به همراه داشته است، گزارش هایی نیز در مورد عدم رضایت مشتریان از عملکرد کند دنده ی اتوماتیک آن وجود دارد. رانندگان از وجود یک مکث بین تعویض دنده ها و تاخیر در زمان استفاده از پدال شیفتر شاکی هستند.

طراحی ظاهری جنسیس کوپه

کیفیت پایین سیستم صوتی

از دیگر معایب هیوندای جنسیس کوپه به عنوان یک خودروی اسپرت و جوان پسند ضعف سیستم صوتی است. سیستم صوتی آن چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ بلندی صدا در وضعیت رضایت بخشی نیست و چون اغلب طرافداران این خودرو را قشر جوان تشکیل می دهند این ایراد می تواند برای هیوندا دردسرساز باشد.

طراحی داخلی جنسیس کوپه

ترمزهای استاندارد ضعیف تر از انتظار

با توجه به ماهیت خودروهای اسپرت و جوان پسند که سرعت و شتاب بالا از اجزای جدانشدنی آن ها هستند و بسیاری از جوانان به همین دلیل آن ها را انتخاب می کنند پس طراحان آن باید به ایمنی نیز توجه خاصی داشته باشند.

یکی از اجزای مهم در ایمن سازی خودرو ترمزهای آن است که جنسیس کوپه در این زمینه چندان قدرتمند عمل نکرده است و ترمزهایی که به صورت استاندارد در آن نصب شده است قدرت لازم را ندارند و دارای عمر مفید پایینی هستند. البته در برخی از مدل ها از لنت ترمزهای برمبو استفاده شده است اما چون به صورت استاندارد در تمامی مدل ها نصب نشده است طبیعتا یک ضعف محسوب می شود.

طراحی ظاهری جنسیس کوپه

مصرف سوخت بالا

با توجه به قیمت بالای سوخت و خودرو در ایران به نظر می رسد کمتر کسی به خریداری خودروی گران قیمتی با مصرف سوخت بالا علاقه نشان دهد. اما به طرفداران این خودروی اسپرت باید یادآوری کنیم که نباید از این کوپه ی ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر انتظار مصرف سوخت پایین را داشته باشند در حالی که با دنده ی دستی ۱۱ لیتر(مصرف سوخت ترکیبی) و با دنده ی اتوماتیک نیز بیشتر از این مقدار مصرف می کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی