دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

جنجال ادامه‌دار رفتار مژگان صابری بازیگر فیلم شعله‌ور 

سه شنبه، 17 بهمن 1396
کد خبر: 2613
ساعدنیوز:بعد از برگزاری نشست خبری فیلم شعله‌ور با بازی مژگان صابری توجه افراد به شیوه رفتاری خانم صابری در این نشست جلب شد. برخی، رفتارهای او را نشانه اوتیسم توصیف کردند. و همین ماجراها باعث

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز و به نقل از فرارو، پس از جنجال های به وجود آمده درباره رفتار متفاوت "مژگان صابری" بازیگر فیلم شلعه ور، فضای مجازی پر شده است از طنز و کنایه و حتی توضیح های جدی پزشکی درباره رفتار این خانم بازیگر.

بعد از برگزاری نشست خبری فیلم شعله‌ور با بازی مژگان صابری توجه افراد به شیوه رفتاری خانم صابری در این نشست جلب شد. برخی، رفتارهای او را نشانه اوتیسم توصیف کردند. کاربران شبکه‌های اجتماعی نام بازیگر فیلم شعله‌ور را به هشتگ تبدیل کردند و همین ماجراها باعث شد گفتگوهای زیادی درباره اختلال اوتیسم و نشانه‌های آن شکل بگیرد.

این در حالی است که روز گذشته حمید نعمت‌االه کارگردان فیلم شعله‌ور گفت که مژگان صابری بازیگر فیلمش برخلاف آنچه برخی می‌گویند اوتیستیک نیست.

آقای نعمت‌الله گفت آنچه مورد توجه قرار گرفته و واکنش ایجاد کرده، مدل رفتار شخصی این بازیگر است. او با انتقاد از فضایی که درباره خانم صابری ایجاد شده، گفت که دنیای امروز به سمتی می‌رود که هر چه بیشتر به افراد اجازه داده شود خودشان باشند. او گفت که نمی‌داند چرا روزنامه‌نگاران به چنین چیزی توجه ویژه نشان داده‌اند و چنین فضایی ایجاد کرده‌اند.

به گفته کارگردان فیلم شعله‌ور، خانم صابری وقتی در این فیلم بازی می‌کرده، مشکلی برای کنترل رفتار خود نداشته و همان کاری را می‌کرده که کارگردان از او می‌خواسته است.


پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
سحر
6 سال پیش

واقعا عجیبه این کارگردانها و بازیگران می گن ما هر کاری می کنیم درسته وفقط باید به به و چه چه بکنید بابا شما بیرون جلوی در خونه تون هم یه نفر رو ببینید که این اداها رو در میاره نمی تونید بی توجه باشید و کنجکاو میشید و می خواید ببینید اون آدم چشه اونوقت انتظار دارن مردم در مقابل اداهای این خان اونم جلوی اون همه خبرنگار و دوربین بی تفاوت باشن مگه مردم سیب زمینین که هیچ احساس و عکس العملی نداشته باشن به جای حمله به مردم به اون خانم بازیگر بگو چرا این خل بازیا رو درمیاره و خودشو در معرض قضاوت دیگران قرار میده
پاسخ
بعقوبی
6 سال پیش

کاملا موافقم دقیقا. ولی ساعد نیوز کاش مثل بقیه ی سایت ها مثبت منفی هم بذارید
پاسخ
گفتاردرمانگر
6 سال پیش

تمام حرکات ایشون تصنعی و عمدی است
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله !
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه