دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

جزئیات دستگیری «ئاوات» سرپل‌های ارتباطی BBC و اینترنشنال در اصفهان توسط اطلاعات سپاه 

پنجشنبه، 03 آذر 1401
کد خبر: 231599
ساعدنیوز: روز گذشته علاوه بر دستگیری سرشبکه اصلی دریافت فیلم اغتشاشگران در کردستان، یکی از سرپل‌های ارتباطی BBC و اینترنشنال در اصفهان هم دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: یکی از عوامل گروهک های مسلح با نام مستعار ئاوات که نقش سرشبکه اصلی دریافت فیلم و عکس اغتشاشگران در کردستان و انتشار آن در فضای مجازی یا ارسال به رسانه های ضدایرانی را ایفا می کرد، دستگیر شد.

به گزارش کردتودی، ئاوات به انجام کارهای ضد امنیتی همچون تشکیل باندهای ۳ تا ۵ نفره برای ارتباط گیری با مردم برای ارسال فیلم و تصویر، صحنه گردانی کانال های معاندین و اقدام به فراخوان های غیرقانونی می پرداخت.

همچنین با رصد و بررسی تلگرام، واتساپ و سایر شبکه های اجتماعی نامبرده، پشت پرده ارتباطات وی در فضای مجازی از ابتدای اغتشاشات آشکار شد و افرادی که با آن همکاری می کردند در چندین شهرستان کردستان به صورت زنجیره ای شناسایی و برخی دستگیر شدند.

دستگیری یکی از سرپل های ارتباطی BBC و اینترنشنال در اصفهان

همچنین با تلاش ها و اقدامات فنی اطلاعاتی، یکی از سر پل های ارتباطی شبکه های معاند و تروریستی bbc و ایران اینترنشنال توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه در استان اصفهان بازداشت شد. فرد دستگیر شده دارای رابطه مستقیم و نسبت فامیلی با برخی خبرنگاران این شبکه ها و دارای تابعیت مضاعف انگلیسی و متولد این کشور است. وی علاوه بر همکاری با شبکه های مذکور، با برخی عناصر وابسته ضد انقلاب در خارج از کشور ارتباط و همکاری داشته است.

براساس این گزارش فرد دستگیر شده در اغتشاشات اخیر اقدامات فراوانی در دعوت مردم به نافرمانی مدنی، اغتشاش، ناامنی، خرابکاری و تخریب اموال عمومی داشته است.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
مراحل اکسپت مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان