جزئیات مبتلا شدن محمود صادقی به کرونا

  شنبه، 10 اسفند 1398 ID  کد خبر 65517
جزئیات مبتلا شدن محمود صادقی به کرونا
ساعد نیوز: نماینده تهران در مجلس گفت: به مسؤولان توصیه می‌کنم هم اقدامات نظارتی را گسترش دهند و هم در توزیع به ویژه توزیع تبعیض‌آمیز امکانات نظارت داشته باشند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فارس، محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که از چند روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده است، اظهار داشت: پیرو سفرهایی که بنده در ایام انتخابات داشتم بنده به یکی از شهرها مراجعه کردم که ویروس کرونا از قم به آنجا آمده بود و من هم همانجا به این ویروس مبتلا شدم.

وی افزود: بنده در روز پنج شنبه قبل از انتخابات علایم بیماری کرونا را احساس می کردم و به خاطر همین هم احتیاط می کردم و با کسی در ارتباط نبودم تا اینکه عرق ریزی و تب و لرز شدید را مشاهده کردم و نهایتاً روز دوشنبه به بیمارستان مراجعه کردم و در آنجا از من تست سی تی اسکن سینه گرفتند.

صادقی ادامه داد: بنده علایم کرونا را داشتم به خاطر همین به پزشک مراجعه کردم، پس از سی تی اسکن از قفسه سینه در ابتدا گفتند مشکلی نیست اما فردای آن روز که همزمان هم برای نمونه برداری به مجلس مراجعه کردم، از بیمارستان با من تماس گرفتند و گفتند سی تی اسکن شما نشان می دهد که ریه شما با بیماری کرونا درگیر شده است. همزمان با آن آثار دیگری هم در برخی نقاط مانند انگشت پا و دست داشتم که پس از آن اعلام توئیتری کردم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: خانواده های زندانی هم مدام به من پیام و درخواست می دادند و ابراز نگرانی می کردند لذا بنده پیام درخواست را به رئیس قوه قضائیه توئیت کردم.

وی اضافه کرد: برخلاف آنچه که تبلیغات می شود بنده از روز سه شنبه که به مجلس نمونه دادم هنوز پاسخ آزمایش من را ندادند اما مردم فکر می کنند مجلس چه مراقبت های ویژه ای می کند. از آنجا که بعد از ۴۸ ساعت که نتیجه آزمایش می آمد اما هنوز مجلس جواب آزمایش من را اعلام نکرده است.

صادقی با انتقاد از آنچه مدیریت نادرست بحران و محافظه کاری مسئولان در ارائه اطلاعات مربوط به بیماری کرونا خواند، ادامه داد: بنده نمی خواهم ایجاد نگرانی کنم اما به شدت هشدار می دهم پیش از اینکه به محتکران هشدار بدهم به مسؤولان تذکر می دهم. اکنون بیشتر تلاش مسئولان این است که مردم نگران نشوند این خوب است اما این اطمینان خاطر باید همراه با آگاهی بخشی باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس، پنهان کاری را به صلاح ندانست و ادامه داد: چیزی بیشتر از آگاهی ما را بیمه نمی کند.

وی اضافه کرد: یک محتکر، با هوش تجاری غیراخلاقی خود احتکار می کند و از پیش می دانسته که چه اتفاقی می افتد اما مسؤول ما نمی دانسته که قرار است چه اتفاقی بیفتد. بعد ما می بینیم که آقای حریرچی هر چند انسان شریفی است اما در جمع خبرنگاران حاضر می شود و با آن وضعیت در محافل حضور می یابد.

صادقی بیان کرد: بنده چون علایم آن را داشتم به مجلس نیامدم. شما هیأت دولت ژاپن را ببینید تمام اعضای آنها با لباس فرم زردرنگ و ویژه در جلسه هیأت دولت حاضر شدند و اعلام بسیج عمومی برای مقابله با کرونا کردند ما فقط تبلیغات می کنیم، شعار می دهیم و همه چیز را سیاسی می کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین تصریح کرد: متأسفانه ما به همه چیز سیاسی نگاه می کنیم. به هر حال اخلاق، انسانیت، برادری لازم است و همه چیز که در قدرت و رقابت های سیاسی خلاصه نشده است. به هر حال در مسائل سیاسی ما ۴ سال گذشته بردیم حالا اصول گرایان بردند، تمام شد و نوش جان شان.

وی در ادامه با بیان اینکه معتقد است مردم به مسئولان بی اعتمادند، بیان کرد: ما باید واقعیت جامعه را به مردم بگوییم و آنها را آگاه کنیم. انشاءالله این یک درسی برای ما باشد که وقتی بلا می آید چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا نمی شناسد و همه ما و ملت درگیر می شویم.

صادقی ادامه داد: بنده بیشتر به مسئولان توصیه می کنم که با صداقت و ایجاد بیشتر کمک کنند تا از این وضعیت خارج شویم.

نماینده مردم تهران در مجلس اعلام کرد: اصل منشأ بیماری بنده قم بوده است در واقع بنده به شهری مراجعه کردم که یکی از افراد مبتلا شده در قم از اقوام یکی از حاضران در آن شهر بوده که بنده و چند نفر دیگر را مبتلا کرده است.

وی در بخش پایانی سخنانش بیان کرد: از بُعد اخلاقی باید بگوییم در شرایطی که همه نیازمند به امکانات بهداشتی و درمانی هستند آن آقا و خانمی که احتکار می کند بدانند که این یک بلای عمومی است که سر همه می آید. واقعاً وجدان درونی خود را در نظر بگیرند و در چنین شرایطی با همکاری، همدلی سعی کنیم این دوران را پشت سر بگذاریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای تصریح کرد: بنده بیش از این به مسؤولان توصیه می کنم هم اقدامات نظارتی را گسترش دهند و هم در توزیع به ویژه توزیع تبعیض آمیز امکانات نظارت داشته باشند و به شکلی امکانات توزیع شود تا اعتماد ایجاد شود به خصوص اقشار ضعیفی که کمتر دسترسی دارند محروم نشوند و در مجموع هم توصیه من این است که این بیماری را جدی بگیریم و تعارف نکنیم؛ به علاوه، این مسائل را ایدئولوژیک و سیاسی نکنیم، این واقعیتی است که اتفاق افتاده و این ویروس خطرناکی است که آمده و امیدواریم با همکاری و همدلی و کنار گذاشتن اختلافات سیاسی باعث تقویت اعتماد شده و با مدیریت درست آن را پشت سر بگذاریم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (225 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (159 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (137 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (93 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW