کدام کفپوش برای تراس یا بالکن شما مناسب تر است؟

  چهارشنبه، 15 فروردین 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
کدام کفپوش برای تراس یا بالکن شما مناسب تر است؟
اگر شما هم جزو افرادی هستید که به ظاهر و دکوراسیون تمامی بخش های خانه خود اهمیت می دهید حتماً تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که کدام کفپوش برای تراس یا بالکن شما مناسب تر است؟

بالکن یا تراس از بخش هایی هستند که شاید توسط خیلی از افراد مورد بی توجهی قرار بگیرند اما در واقع با یک دکوراسیون مناسب و جذاب می توان آن را به زیباترین و دنج ترین بخش هر خانه ای تبدیل کرد.

اگر چه با اطلاع از قیمت متریال مختلف از جمله قیمت تایل ترموود شما می توانید براساس بودجه خود کفپوشی مقرون به صرفه را برای بالکن یا تراس خود انتخاب کنید اما برای انتخاب بهترین گزینه، قیمت تمام ماجرا نیست و شما باید از جنبه های دیگری نیز کفپوش ها را با هم مقایسه نموده و در نهایت طبق شرایط بالکن خود بهترین کفپوش را انتخاب کنید. اگر شما هم به دنبال بهترین کفپوش برای بالکن یا تراس خانه خود هستید با ما همراه باشید:

ویژگی های بهترین کفپوش برای تراس یا بالکن

شرایط ویژه بخش تراس یا بالکن خیلی از اوقات افراد را در انتخاب خرید کفپوش چوبی یا دیگر کفپوش های مناسب برای این بخش مردد می کند. چون که هر کفپوشی نمی تواند انتخاب مناسب و بادوامی برای این فضا محسوب شود. به طور کلی نیاز است که یک کفپوش بالکن یا تراس از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

  • دارای مقاومت بالا در برابر تابش نور مستقیم

  • قابلیت شستشو و ضد آب

  • برخورداری از مقاومت مطلوب در مقابل تغییرات آب و هوایی

  • برخورداری از قابلیت نصب آسان

  • دارای قیمت مناسب

3 مورد از بهترین کفپوش ها برای تراس یا بالکن

در بخش قبل با ویژگی هایی که از یک کفپوش خوب و مناسب برای بخش تراس یا بالکن انتظار می رود آشنا شدیم. اما در بین کفپوش های مختلف کدام کفپوش از این ویژگی ها برخوردار است؟ در ادامه با 3 مورد از بهترین کفپوش هایی که می توان به عنوان کفپوشی ایده آل برای تراس یا بالکن به کار برد آشنا می شویم:

کفپوش ترموود

کفپوش های ترموود جزو جذاب ترین و بروزترین کفپوش هایی هستند که این روزها برای فضاهای باز به کار برده می شوند و زیبایی فوق العاده ای دارند. این نوع کفپوش در واقع کفپوشی چوبی و تهیه شده از چوب های طبیعی فرآوری شده با مکانیزم های حرارتی پیشرفته است که به دلیل نوع ساخت خود، در مقایسه با کفپوش های چوبی معمولی ماندگاری و دوام بسیار بیشتری دارد. کفپوش های ترموود برخلاف کفپوش های چوبی، گزینه ای بسیار عالی برای پوشش کف تراس و بالکن به شمار می آیند و به هیچ عنوان مانند کفپوش های چوبی طبیعی مقاومت خود را در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی مختلف از دست نمی دهند.

چمن مصنوعی یکی از بهترین کفپوش های بالکن

چمن مصنوعی

یکی دیگر از گزینه های مناسب، خرید چمن مصنوعی برای تراس است. چمن مصنوعی سال هاست که به عنوان یکی از ایده های خلاقانه و نو برای طراحی داخلی و بیرونی فضاهای مختلف به کار برده می شود که تراس یکی از آن هاست. چمن مصنوعی از جنبه های مختلف یک کفپوش بسیار مناسب برای فضای بالکن و تراس محسوب می شود و به همین دلیل معمولاً جزو پرفروش ترین کفپوش های بالکنی شناخته می شود.

این کفپوش نصب بسیار آسانی دارد و بعد از نصب نیز به دلیل مقاومت بالایی که داشته تا سال ها همچون روز اول زیبا و جذاب به نظر می رسد و از طرفی این امکان را به افراد می دهد تا با کمترین هزینه تغییری بزرگ و شگفت انگیز را در فضای بالکن یا تراس خانه خود ایجاد کنند. چمن مصنوعی همپنین انتخابی عالی برای ترکیب با ترموود است و استفاده از این ترکیب می تواند خاص ترین و بروزترین کفپوش را برای شما به وجود آورد.

کفپوش رولی

یکی دیگر از انتخاب های مناسب و البته بسیار مقرون به صرفه برای پوشاندن کف فضای بالکن و تراس، کفپوش های رولی است. این کفپوش ها یکی از جدیدترین و سبک ترین انواع کفپوش به شمار می آیند که با توجه به تنوع طرح و رنگ و همچنین امکان خرید آن ها با طرح چوب و بسیار طبیعی و نیز قیمت بسیار مناسبی که داشته طرفداران بسیاری دارند.

کفپوش های رولی از جنس پی وی سی تهیه شده و ضد آب هستند. این کفپوش ها به راحتی قابل نصب هستند و بدون آن که جنس آن ها پلاستیکی و ارزان دیده شود جایگزینی بسیار عالی و اقتصادی برای کفپوش های چوبی هستند و می توان روی آن ها به عنوان کفپوشی برای بالکن و تراس حساب باز کرد.

انتخاب بهترین کفپوش برای تراس یا بالکن

انتخاب بهترین کفپوش برای تراس یا بالکن

در بخش قبل با هم سه مورد از بهترین کفپوش هایی که استفاده از آن ها برای تراس و بالکن رایج است را بررسی کردیم. اما خیلی از افراد ممکن است از بین این سه مورد نیز دچار تردید شده و به دنبال بهترین گزینه باشند. واقعیت آن است که براساس شرایط، انتخاب ها با هم متفاوت است و در واقع برای یک بالکن با توجه به متراژ فضا، بودجه در نظر گرفته شده برای بازسازی و اجرای کفپوش و همچنین سلیقه افراد، بهترین کفپوش مشخص می شود. برای همین نیاز است که شما طبق شرایط و انتظارات خود دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید.

حرف آخر

کفپوش یکی از مهم ترین موارد برای طراحی و نوسازی بالکن و تراس به شمار می آید و به همین دلیل بسیار مهم است که در انتخاب آن نهایت دقت به کار برده شود. در این مطلب با هم کفپوش های مختلف را بررسی کردیم که هر یک می توانند انتخابی عالی و مقرون به صرفه برای زیباسازی تراس و بالکن باشند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (650 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (63 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (37 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (17 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان