دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

خبرخوش برای سربازان پلیس/ سردار رادان خبر داد! 

یکشنبه، 13 اسفند 1402
کد خبر: 377998
ساعد نیوز: فرمانده کل انتظامی از اعطای مرخصی چهار روزه تشویقی به سربازانی خبر داد که برای برگزاری انتخابات با نیروهای کادر همکاری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نویز به نقل از رکنا، سردار احمدرضا رادان در خصوص خبری مبنی بر اعطای مرخصی تشویقی به سربازانی که در روز انتخابات فعالیت داشته اند گفت: وظایف انتظامی در مورد انتخابات با حضور سربازان و تمام پرسنل از مرز تا مرکز در تمام رده‌های پلیس تخصصی انجام می شود و در این میان سربازان ما حضور بسیار پر رنگ و نقش مهمی برعهده دارند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه وظیفه تامین امنیت انتخابات بر عهده پلیس است، گفت: ما با هم، هم قسم شدیم که در روز سرنوشتی که مردم در پای صندوق های رای قرار می گیرند، تا پای جان امنیت را برقرار کنیم. شاید در این مسیر خواب از چشمان ما گرفته شود اما با نیت قربت الی الله وارد این مسیر شده‌ایم.

وی افزود: انتظامی کل کشور به منظور برقراری نظم و انضباط انتخابات از تمامی پرسنل اعم از نیروهای کادر و نیروهای وظیفه استفاده می‌کند. به همین منظور بنا است تا به سربازانی که در ماموریت انتخابات با نیروهای کادر همکاری می‌کنند چهار روز مرخصی تشویقی داه شود.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رادان در پایان گفت: در واقع این چهار روز تشویقی به پاس قدردانی و تشکر از زحمات این سربازان در فرایند برگزاری هرچه بهتر انتخابات است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب
از بی تفاوتی به طلاق تا عبور از خط قرمزهای عاطفی در سریال «در انتهای شب»
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(تصویر) هنرپیشه محبوب و مشهور تگزاس 3 و بازیکن سابق پرسپولیس، پژمان جمشیدی در کنار محمدرضا احمدی و دختر خوشمزه و نازنینش🥰/چقد خوشگله دختر خانمش
(عکس)وحید جلیلی چه کسی است؟/شباهت باورنکردنی نامزد انتخاباتی به برادرش همه را شوکه کرد...
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیو/ تدریس فیزیک مهران غفوریان در مدرسۀ غیرانتفاعی «گل‌های 78»/ عجب فن‌ بیانی داره این "عمو تپر"