دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

خلاقیت تحسین برانگیز دختر پرسپولیسی در نقاشی چهره علی علیپور با الهام از یوزپلنگ ایرانی +عکس/ پیکاسو باید پیش این لنگ بندازه 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
ساعدنیوز: علی علیپور بعد از عملکردی درخشان در پرتغال بار دیگر به پرسپولیس بازگشت تا این بار در ایران بدرخشد. او در بازی اول پرسپولیس نتوانست گلی به ثمر برساند. در اینجا نگاهی داریم به پرتره ای جذاب از علیپور با هنرمندی یک دختر پرسپولیسی.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، در شرایطی که تصور می‌شد پرسپولیس پس از چند فصل پیاپی که به دلیل کمبود مهاجم موقعیت های زیادی را از دست می‌داد این فصل با حضور مهاجمان باتجربه‌ای چون علی علیپور و عیسی آل‌کثیر در پیشانی خط حمله دیگر مشکل گلزنی نداشته باشد، در همان اولین بازی مقابل ذوب آهن مشخص شد گاریدو هنوز از کمبود یک گلزن شش دانگ و قهار رنج می‌برد.

پرسپولیس در اولین بازی خود در هر دو نیمه بازی موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف تدارک دید و در شرایطی که در اولین بازی خود در ورزشگاهی ناآشنا و زمین چمنی نه چندان مناسب مقابل ذوب آهن بازی می‌کرد موفق شد در هر دو نیمه روی دروازه این تیم سختکوش خلق موقعیت کند. اما در کمال تعجب نه عیسی آل کثیر نشانی از روزهای خوبش داشت و نه علی علیپور توانست حتی بخشی از دوران موفق خود در پرسپولیس را تکرار کند.

نتیجه این شد که خط میانی و وینگرهای پرسپولیس بر روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کنند، اما جای خالی تمام‌کننده‌ای که از هر دو موقعیت یکی را تبدیل به گل کند، کاملا در ترکیب پرسپولیس مشهود بود.

به هر روی با بازی که روز قبل آل کثیر و علیپور انجام دادند بی تردید مدیرعامل پرسپولیس باید تدبیر مناسبی برای رفع این کمبود داشته باشد وگرنه بی تردید تیمش در ادامه لیگ با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ویدیو/ خطرات وحشتناک عفونت دندان برای مغز/ پس از ورود باکتری به استخوان فک و جریان خون چه اتفاقی برای مغز می‌افتد؟
مراحل سابمیت مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
17 اُمین سال تولد امیررضا فرامرزی پسر بچه شیطون سریال « از سرنوشت یک »/ این همه تغییر چهره بعد از 5 سال خیلی جالبه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(ویدئو) استوری کنایه آمیز شهربانو منصوریان به مبینا نعمت زاده/ اینبار با به رخ کشیدن پزشک جوان انگلیسی که مدال طلای المپیک 2024 را از آن خود کرد
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی