دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

خونخواهی با تاکتیک غافلگیری / وعده رهبری قول صادق است 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
کد خبر: 402740
ساعدنیوز: دنیا و بویژه تحلیلگران تصمیم ‌ساز جهان بخوبی دریافته‌اند که وعده ‌ها و وعید‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را باید جدی بگیرند و قول ایشان قول صادق است؛ بویژه آنکه این وعده و وعیدها با مطالبه و خواست اکثریت جامعه نیز منطبق است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مهدی فضائلی در یادداشتی نوشت:

دنیا و بویژه تحلیلگران تصمیم ‌ساز جهان بخوبی دریافته‌اند که وعده ‌ها و وعید‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را باید جدی بگیرند و قول ایشان قول صادق است؛ بویژه آنکه این وعده و وعیدها با مطالبه و خواست اکثریت جامعه نیز منطبق است. و این ویژگی برای شخصیتی در چنین جایگاه خطیری بسیار مهم است.باور این تحلیلگران به صدق وعده‌ها یا تهدیدات رهبر انقلاب اسلامی بی‌جهت بوجود نیامده است؛ آنها در برهه‌هایی مهم و سرنوشت ساز این ویژگی را آزموده ‌اند و به این باور رسیده‌اند.

پایبندی به برجام، حمایت از هر ملت یا گروهی که مقابل رژیم صهیونیستی بایستد، انتقام سخت پس از ترور سردار سلیمانی و مجازات رژیم خبیث پس از شهادت سرلشکر زاهدی از جمله مواردی است که جهان، قول صادق رهبر حکیم انقلاب اسلامی را تجربه کرده و اکنون پس از حادثه تروریستی و شهادت حاج اسماعیل هنیه در تهران، جهان منتظر تحقق وعده "خونخواهی" این شهید بزرگوار و میهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران است.

حملات متعدد موشکی به پایگاه‌های تروریست‌ها در سوریه و اربیل و عین‌الاسد و بویژه عملیات باشکوه و عزتمندانه "وعده صادق" در خاک صهیونیست ‌ها، دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران را، هم نسبت به صدق تهدیدات رهبر انقلاب و هم توانمندی لازم برای اجرای تهدیدات، به اطمینان رسانده است. تماس‌ها، رفت و آمدها و پیام‌های آشکار و پنهان کشورهای مختلف بمنظور بازداشتن ایران مقتدر از وعده خونخواهی از یک سو، بیانگر باور به جدی بودن تهدیدی است که رهبر انقلاب در پیام خود به این مناسبت مطرح کردند و از سوی دیگر حاکی از اقتدار روزافزون نظام اسلامی و پیامدهای این خونخواهی برای باند قاتل و جنایتکار صهیونیستی است.

بنابراین، اکنون پرسش اصلی در باره زمان اجرای این خونخواهی، مکان و کیفیت آن است و پاسخ هر سه پرسش یک کلمه است و آن " غافلگیری" است!

یعنی دشمن هرلحظه در هرمکان و به اشکال مختلف باید منتظر خونخواهی شهید مقاومت، شهید هنیه باشد و این غافلگیری، دشمن را کلافه، سردرگم و بیش از پیش مضطرب کرده و خواهد کرد.این خونخواهی درست در لحظه و مکان و به نحوی تحقق پیدا خواهد کرد که صهیونیست ‌ها به هیچ عنوان آمادگی آنرا نداشته‌اند؛ امروز، چندروز بعد یا چندهفته دیگر؟ داخل سرزمین ‌های اشغالی یا هرجای دیگر؛ مثل گذشته با موشک یا به انحای دیگر؟ پاسخ این پرسش ‌ها فقط زمانی معلوم می‌شود که خونخواهی انجام شده است!

اِنَّهم یَکیدون کیداً و اَکید‌ُ کیداً


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) سکانس کل کل تاریخی هما با عشق اول نقی معمولی / دختر محمود نقاش به ارسطو هم جواب منفی داد!
نگاهی به عینک دودی فانتزی جعفر غفارنژاد غول بابلسری داخل ماشین لاکچری اش/ رقیب مازنی هادی چوپان حجیم تر از همیشه +عکس
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اصفهان گردی احسان حاج صفی و دخترش در میان گل محمدی های خوش بو / وای خدا تاج گل زیبای کوچولو رو ببینید + عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
کُپی برداری غیرحرفه‌ای بازیگران و هنرمندان ایرانی از لباس‌ سلبریتی‌های خارجی؛ از نفیسه روشن تا سحر دولتشاهی و امیر مقاره+عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به پذیرایی خانه ساده هادی چوپان با فرش ماشینی و پرده های معمولی و گُل گیاه +فیلم/خاکی بودن در اوج ثروت