دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

کولر گازی کریر ساخت کجاست؟ 

شنبه، 25 فروردین 1403
کولر گازی های کریر به عنوان یکی از محصولات محبوب در بازار تهویه مطبوع شناخته می‌ شوند. این کولرها از تکنولوژی پیشرفته‌ ای برخوردار بوده و از محبوبیت بالایی برخوردارند.

کولر گازی های کریر می توانند با گرفتن گرمای محیط، دمای مورد نیاز شما را در فصول گرم سال فراهم کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با کشور سازنده کولر گازی های کریر، ویژگی ها و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم.

کولر گازی های کریر چه ویژگی هایی دارند؟

همانطور که گفته شد کولر گازی های کریر از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار بوده و دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند. در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره کرده ایم.

  • کولر گازی های کریر به دلیل استفاده از فناوری روز، کارایی بسیار بالایی دارند. این کولرها قادرند در محیط‌ های گرم به خوبی عمل کنند.

  • کولر گازی های کریر به لحاظ مصرف انرژی نیز بسیار کارآمد هستند. طراحی مناسب آن ها سبب شده که از انرژی به صورت بهینه استفاده کرده و هزینه‌ های انرژی را به حداقل برسانند.

  • برخی از مدل ‌های کریر از سیستم تصفیه هوا برای حذف گرد و غبار، باکتری‌ ها و عوامل آلرژی ‌زا استفاده می ‌کنند. این امر باعث بهبود کیفیت هوا شده و به سلامتی کاربران کمک می ‌کند.

  • بیشتر مدل‌ های کریر از نمایشگر ها و کنترل‌ های هوشمند برای تنظیم دما و سایر تنظیمات استفاده می‌ کنند. از این طریق کاربران می توانند به طور دقیق دما را تنظیم و عملکرد کولر گازی را کنترل کنند.

انواع مدل های کولر گازی کریر کدامند؟

کریر برای ارائه گزینه ‌های متنوع به مصرف‌ کنندگان، انواع مدل‌ های کولر گازی را عرضه می‌ کند. در زیر، به برخی از مدل‌ های معروف کولر گازی کریر اشاره کرده ایم.

کولر گازی اسپلیت: کولر گازی های اسپلیت دارای ویژگی هایی از جمله تکنولوژی اینورتر، تکنولوژی هوشمند، حالت های مختلف عملکرد و کنترل خودکار رطوبت هستند که تمامی این ها سبب راحتی کاربران و بهبود عملکرد کولر گازی می شود.

کولر گازی داکت اسپلیت: کولر گازی دیواری یا داکت اسپلیت دارای تجهیزاتی مانند سیستم انتقال حرارت، تهویه هوای پیشرفته و جدید ترین تکنولوژی هستند که می توان ظرفیت های مختلف آن را خریداری کرد.

کولر گازی ایستاده: کولر گازی ایستاده یا همان اسپلیت های ایستاده دارای وزنی سنگین، ظرفیت بالا، یونیت داخلی و خارجی با کمپرسور قوی هستند که اکثرا در محیط هایی با مساحت بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

کولر گازی پنجره ای: این کولر گازی ها همانطور که از نامشان پیداست در داخل چهارچوب پنجره قرار گرفته و قسمتی از آن خارج از پنجره قرار می گیرد. نگهداری و استفاده از این کولر گازی ها بسیار آسان بوده و می توان در تمام فصول سال از آن بهره برد.

کولر گازی کریر ساخت کجاست؟

کولر گازی کریر به تازه به بازار ایران عرضه شده و علاوه بر امکانات بی نظیر، قیمت مقرون به صرفه و طراحی زیبا و ساده ای دارد. شرکت این کولر گازی از جمله شرکت های بزرگ در تاسیسات تهویه مطبوع در جهان بوده و در سال 2012 ارزش این برند حدود 12 الی 13 میلیون دلار براورده شد.

کارخانه برند کریر برای اولین بار در کشور آمریکا و در شهر های تگزاس و مکزیک تاسیس شد. ویلیس هاویلند مخترع این کولر گازی بعد ها نمایندگی هایی در کشور های فرانسه و هند تاسیس کرد. به طور کلی می توان گفت که کولر گازی های صادر شده به ایران در کشور آمریکا ساخته و در چین مونتاژ می شوند.

مزایای استفاده از کولر گازی های داکت اسپلیت چیست؟

استفاده از کولر گازی های داکت اسپلیت مزایای بسیاری به همراه دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.

  • مصرف کم انرژی

  • کمک به تهویه مناسب هوا

  • دارای ظرفیت های مختلف

  • قابل استفاده در هر نوع محیط

  • دارای کنترل و ریموت

  • طراحی های متنوع و زیبا

  • قابل استفاده در هر آب و هوایی

  • دارای فیلتر هوا

کولر گازی های کریر را از کجا بخریم؟

برای خرید و تهیه کولر گازی های کریر می توانید آن را از نمایندگی و فروشگاه ایران کریر خریداری کرده و یا از سایت معتبر ایران کریر سفارش داده و خریداری کنید. سایت ایران کریر تمامی مدل های این کولر گازی را با ظرفیت های مختلف با گارانتی معتبر دارا بوده که می توانید با در ارتباط بودن با کارشناسان فوق حرفه ای و مشاوره با آن ها کولر گازی مورد نظر را با توجه به نیاز ها و خواسته های خود خریداری کنید.

سخن آخر

در این مطلب به نقد و بررسی کولر گازی های ایران کریر و تاریخچه ساخت آن پرداخته و ویژگی های منحصر به فرد آن را شرح دادیم. کولر های گازی کریر به دلیل ویژگی‌ های برتر خود، دارای محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان بوده و شما نیز با انتخاب یک مدل مناسب، می ‌توانید از هوای خنک و تمیز در منزل، دفتر یا هر محیط دیگری لذت ببرید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
نگاهی به ماشین رِنج روور هوش پران سردار آزمون که همه آرزوشو دارن/ستاره فوتبال ایران سوار بر هواپیمای رویاهایش😍
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیویی پربازدید از زورگویی بچه گربه به داداشش موقع شیر خوردن/ خیلی ماهرانه داره بهش میگه برو پیِ کارِت😂
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی