دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / مستند /

کیا پف فیل اسمارتیسی دوست دارن؟ بیائین یادتون بدم چطوری درست کنید +فیلم 

یکشنبه، 06 آبان 1403
ساعدنیوز: ذرت بو داده یا پفیلا یا پاپ کورن یا نقل پیرزن که با اسم‌های ذرت‌پفکی، گُل‌بلال، یا شکوفه ذرت یا گل ذرت نیز شناخته می‌شود، حاصل حرارت دادن دانهٔ نوع خاصی از ذرت است. حرارت باعث تبخیر شدن آب موجود درون دانه ذرت می‌شود تا حدی که فشار بالای بخار آب، جدار دانهٔ ذرت را می‌شکند و باعث ایجاد صدا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، چس فیل یا پف فیل یا گل بلال یا ذرت بو داده یا شکوفه حاصل حرارت دادن دانهٔ نوع خاصی از ذرت است. حرارت باعث تبخیر شدن آب موجود درون دانه ذرت می‌شود تا حدی که فشار بالای بخار آب، جدار دانهٔ ذرت را می‌شکند و باعث ایجاد صدا می‌شود.

از جمله خواص بی‌نظیر پاپ کورن برای سلامتی این است که سرشار از فسفر و پروتئین است به همین خاطر نسبت به سایر میان وعده‌های فست فودی یک خوراکی مفید محسوب می‌شود. اگر در حال وزن کم کردن و گرفتن انواع رژیم‌های لاغری هستید حتما پاپ کورن را در وعده‌های غذایی روزانه بگنجانید.

پاپ کورن ضد استرس هم هست، به خاطر کلسیم از پوکی استخوان جلوگیری می‌کند و برای دندان‌ها مفید است، به خاطر پروتئینش عضله‌ساز است و برای کسانی که بدنسازی می‌کنند بسیار مفید است.

از خواص پاپ کورن برای درمان چاقی غافل نشوید، پاپ کورن به خاطر فیبر فراوانی که دارد مدت طولانی شما را سیر نگه می‌دارد. پاپ کورن برای زنان باردار هم مفید است چون باعث رشد جنین می‌شود و از دیابت بارداری پیشگیری می‌کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ترجمه تخصصی کتاب
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات