دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

کیک تولد باکلاس و شیک اکرم بانو همسر علیرضا بیرانوند از گل آرایی منحصر به فرد میز تا شمع علامت سوالش / مبارکا باشه + عکس 

جمعه، 26 مرداد 1403
ساعد نیوز : عکس های زیر پست اینستاگرامی بارانا بیرانوند برای تولد 29 سالگی مادر عزیزشاکرم بیرانوند که با گل آرایی منحصر به فرد با گل روز های پر پر شده تزئیین کرده اند و شمع های فراوان که هنوز روشن نشده اند را مشاهده می کنید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند دروازه بان فوتبال مان است که با هم نسبت فامیلی دارند و دختر و پسر عمو هستند . اکرم بیرانوند متولد سال 1371 در خرم آباد بوده و در سن 18 سالگی با علیرضا بیرانوند ازدواج کرده است و در حال حاضر دو فرزند به نام های طاها و بارانا دارد.

همسر علیرضا، دختر عموی او محسوب می شود و گلر شماره یک تراکتور و تیم ملی ازدواج فامیلی انجام داده است.

اکرم بیرانوند بر خلاف همسرش در رشته ورزشی فعالیت ندارد و مدتی است وارد حرفه مدلینگ شده است. تغییر چهره او اینروزها در شبکه های اجتماعی سوژه کاربران شده است. این زوج در سال 1389 با هم ازدواج کردند و از آن موقع زندگی عاشقانه ای دارند.

اکرم بیرانوند و علیرضا بیرانوند دختر عمو پسر عمو هستند و گویا از کودکی ب هم علاقه داشتند و در نهایت در سن کم و در 16 و 18 سالگی با هم ازدواج کردند. الیته به دلیل بیکاری و نداشتن امکانات ازدواج خانواده اکرم بانو با ازدواجشان مخالف بودند، اما در نهایت توانستند با هم ازدواج کنند.

او درباره زندگی شخصی اش با یک فوتبالیست می گوید: من و علیرضا همدیگر را دوست داشتیم ولی هر پدر و مادری آرزوی خوشبختی بچه هایشان را دارند. در آن موقع خانواده من راضی نمی شدند و الان که خودم مادر هستم، واقعا درک می کنم. کاش الان پدر و مادرم زنده بودند و از آن ها به خاطر همه چیز تشکر می کردم. شاید سختگیری های آن ها نبود، علیرضا هم سفت و سخت تلاش نمی کرد.

حالا ُ پس از سال ها پستی و بلندی این زوج به ارامش رسیدند و زندگی خوبی دارند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 26 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ سردیس فیروزه‌ای مکشوفه از اطراف "تخت‌جمشید" متعلق به «آتوسا» دختر زیبای "کوروش کبیر"
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
صحبت های شنیدنی حاج آقا قرائتی در شبکه 3 سیما +فیلم/ من نمیتونم روی زلیخا را زمین بندازم
خلاقیت خنده دار کارمند خانم در بسته بندی کادوی تولد همکارش با ژله+عکس/ تو باید مغزتو بیمه حوادث کنی😂
تصویری جالب از پدر خوشتیپ و مادر کم سن و سال رزیتا غفاری در روز عقدشان در لباس عروس و دامادی با رونمایی از لحظه دست کردن حلقه نامزدی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
کنایه ی شهربانو منصوریان : یه گونی مدال دارم همه رو میدم کاری کنید منم دانشگاه قبول کنید خانم دکتر شم ! / دختر ایرانی بازم غوغا کرد + ویدیو
جواب دندان شکن و هوشمندانه مقام معظم رهبری به گستاخی یک افسر جوان: سال‌ها بود که چانه خودم را ندیده بودم و حالا الحمدلله می‌بینم!
(تصاویر) زن که 30 سال خواب به چشمانش نیامده است !