دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / مستند /

لحظه کشف جسد یک کوهنورد در جبهه شمالی اورست بعد از 100 سال! +فیلم 

یکشنبه، 22 مهر 1403
ساعدنیوز: ایروین و مالوری آخرین بار در ژوئن سال هزار و نهصد و بیست و چهار در حالی که تلاش می کردند اولین افرادی باشند که به بلندترین قله جهان می رسند، دیده شدند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، ایروین و مالوری آخرین بار در ژوئن سال هزار و نهصد و بیست و چهار در حالی که تلاش می کردند اولین افرادی باشند که به بلندترین قله جهان می رسند، دیده شدند. این سوال که آیا آنها به قله رسیده اند یا خیر، به عنوان بزرگترین معمای صعود در تمام دوران باقی مانده است.

اگر ارواین و مالوری موفق می شدند، شاهکار آنها حدود 29 سال قبل از اینکه تنزینگ نورگی و ادموند هیلاری سرانجام اورست را فتح کنند، رخ می داد.
از زمان اولین صعود به اورست که در سال 1900 میلادی انجام شد، تاکنون بیش از 300 مورد مرگ در قله اورست به ثبت رسیده که جسد اکثرشون همانجا باقی مانده و امکان اینکه منتقل بشن وجود نداره.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 22 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) سوسن پرور: دوران دبیرستان آرایش می‌کردم ولی به‌نظرم احمقانه بود/ من خیلی درد کشیدم تا به اینجا رسیدم/ فریدون جیرانی: چقدر اون آدم بی‌ادب و‌بی‌تربیت بوده!
پژمان جمشیدی: من تا آخر عمرم مدیون سام درخشانی هستم و دستش رو می‌بوسم+ویدیو
مراحل سابمیت مقاله
ترلان پروانه: عمل زیبایی چشم گربه ای انجام ندادم ، از دوران بچگی فیلم و عکس دارم ، 4 سالگی که نمی شه عمل کرد
صحبت های خنده دار حاج آقا قرائتی : یه روحانی میگفت تو ماشین نشسته بودم یه خانم سوپر دولوکس کنار ما نشست، صندلیا پُر بود و همه داشتن می خندیدن!!!
حضور شجاعانه احمدی‌نژاد در لبنان؛ سخنرانی در میان استقبال پرشور مردم و عدم استفاده از حفاظ ضد گلوله!+ویدیو
تبریکات مجازی بازیگران و هنرمندان به مهران مدیری بابت سالروز تولدش؛ از علی اوجی تا شبنم مقدمی و نعیمه نظام دوست+عکس/ سایتون مستدام اسطوره طنز سینمای ایران
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
سنگ تمام بهنوش بختیاری در پذیرایی از بازیگران در خانه اش با چیدن میزهای رنگارنگ و مفصل +عکس/ از بهاره رهنما و سروش صحت تا نرگس محمدی و نسرین مقانلو
(فیلم) ناگفته‌های مهراوه شریفی‌نیا درباره گریم جنجالی‌اش در سریال کیمیا / خیلی خواهش کردم که بازیگر عوض کنیم، بچه‌های من یکیشون همسن من بود، دوتاشون دو سه سال از من کوچیکتر بودند!