ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی دانشگاه های برتر کشور کانادا

معرفی دانشگاه های برتر کشور کانادا
ساعد نیوز: با برترین دانشگاه های کشور کانادا، شرایط اخذ پذیرش و شرایط لازم برای تحصیل در این دانشگاه ها آشنا شوید.

کشور کانادا به عنوان یک گزینه خوب برای کسانی که می خواهند با هزینه کم و کیفیت بخوب در مقاطع بالاتر ادامه تحصیل دهند، می باشد. در کشور کانادا شما می توانید با استفاده از برترین و پیشرفته ترین نظام های تحصیلی و دانشگاه های سطح جهان، با هزینه ای مناسب در کنار کیفیت بالای تحصیلی ادامه تحصیل دهید .

دانشگاه ها و مراکزآموزش تحصیلات تکمیلی کانادا بسیار فعال هستند و از دانشجویان بین المللی استقبال می نمایند، اما بسیاری از این موسسات دانش جوی بین المملی نمی پذیرند. با وجود انکه در طی سال های گذشته، کشور کانادا  بیشترین تقاضا را برای جذب دانشجویان بین المللی در مقطع تحصیلات تکمیلی داشته اما تعداد کل دانشجویان در سراسر این کشور بیش از ۷۵،۰۰۰ نفر نیست .

یکی از دانشگاه های برتر دنیا برای دانشجویان تحصیلات عالی، دانشگاه مک گیل در مونترال در کانادا می باشد. مدیر استخدام و نگهداری در دانشگاه درباره میزان جذب دانشجو در ایت دانشگاه می گوید: مک گیل سالانه بیش از ۶،۰۰۰ دانشجوی بین المللی جذب می کند که تقریبا ۱۹ درصد آنها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند. از ۲،۰۰۰ دانشجوی بین المللی که در برنامه های مختلف دانشگاهی ثبت نام می کنند، ۲۱ درصد آنها از دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند.

او میگوید: ما امیدواریم و انتظار داریم که در دهه آینده رشد پایدار در دانشجویان بین المللی فارغ التحصیل شود. او همچنین می گوید : اگر چه دانش علمی عامل اصلی افزایش تعداد دانشجویان خارج از کشور در سال های اخیر است ، محیط دینامیک و چند فرهنگی شهرهای اصلی کانادا مانند تورنتو ، مونترال و ونکوور نقش قابل توجهی را ایفا می کند . من بر این باور هستم که دانشجویان بین المللی که در مونترال تحصیل می کنند تجربه منحصر به فرد فرهنگی را از مونترال با بوستون در میان شهرهای با بیشترین تعداد دانشجویان را داشته اند و شامل دانشجویان بین المللی است .

دانشگاه های برجسته کشور کانادا تحت عنوان گروه سیزده (G13) شناخته می شوند. این مؤسسات یا دانشگاه ها در زمینه تحقیقات کشور و ارائه برنامه های تحقیقاتی مشترک، سیاست های مخصوص خود را دارند.

موسسات G13  عبارتند از:

  • دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا (University of Alberta) در شهر آلبرتای کانادا واقع شده و رنک آن در سایت QS ۹۶ می باشد که نشان دهنده کیفیت بالای این دانشگاه از نظر علمی می باشد.  این دانشگاه در لیست ۵ دانشگاه برتر کانادا بوده و دارای محیط پویا و علمی بوده همواره پیشرو در انتقال علوم از راه تحقیق و مشارکت در طرح های علمی می باشد. در دانشگاه آلبرتا نزدیک به ۴۰ هزار دانشجو از کانادا و سایر کشورهای دنیا در نزدیک به ۴۰۰ رشته در مقاطع تحصیلی لیسانس٬ فوق لیسانس٬ دکترا و سایر مقاطع تخصصی تحصیل می کنند. همچنین این دانشگاه دارای ۱۸ دانشکده می باشد.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسانس تا دکتری دانشگاه آلبرتا  به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

  • دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا (University of British Columbia) جهانی برای تحقیق و تدریس است که از سال ۱۹۱۵ بطور پیوسته در رده ۴۰ دانشگاه برتر جهان قرار داشته است. نگرش کارآفرینانه دانشگاه دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی را مشتاق به چالش کشیدن اصول قراردادی نموده تا به اکتشافات و روشهای جدید یادگیری دست یابند. UBC محلی است برای تبدیل تفکرات برجسته و جسورانه به ایده هایی که می توانند دنیا را تغییر دهند. شهر زیبای ونکور تجربه ای بی نظیر از زندگی در کانادا به شما خواهد داد

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسانس تا دکتری دانشگاه بریتیش کلمبیا  به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

اطلاع از شهریه برنامه های دوره فوق لیسانس دانشگاه بریتیش کلمبیا

اطلاع از شهریه برنامه های دوره دکتری دانشگاه بریتیش کلمبیا

آگاهی از هزینه های زندگی در کلمبیا

  • دانشگاه کلگری

دانشگاه کلگری (Calgary) از دانشگاه‌های نسل جدید کانادا است. محیطی برای زندگی و تکامل که پذیرای تغییرات و فرصت ها می‌باشد. دانشگاه کلگری در یکی از شهرهای بزرگ تجاری واقع شده و دارای افق چشم انداز آینده برای تبدیل شدن به یکی از 5 دانشگاه برتر تحقیقاتی کانادا تا سال 2016 می‌باشد؛ که با روش‌های آموزشی و یادگیری نوآورانه نهادینه شده و به طور کامل با جامعه کالگری هماهنگ و یکپارچه شده است. به عنوان یک نهاد علمی و پژوهشی جامع، دانشگاه کلگری الهام بخش و حامی خلاقیت و نوآوری در تمامی رشته‌ها می‌باشد. دانشگاه از طریق موسسه آموزشی Taylor که در شرف تاسیس است، در نوآوری آموزشی از طریق تحقیق بر روی روشهای موثر برای دانشجویان متعهد، حمایت از اعضای دانشکده بعنوان اساتید نمونه و ارائه فضاهای آموزشی خلاقانه موجود در نقاط مختلف آمریکای شمالی، نسبت به سایر دانشگاهها پیشی خواهد جست.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسانس تا دکتری دانشگاه کلگری به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

انواع بورسیه های تحصیلی دانشگاه کلگری 

هزینه تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاه کلگری

  • دانشگاه لاوال

دانشگاه لاوال Laval اولین دانشگاه فرانسوی زبان آمریکا می باشد. این دانشگاه با دارا بودن 17 دانشکده و پوشش دادن تمامی رشته های تحصیلی یکی از جامع ترین دانشگاه های کبک است.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسانس تا دکتری دانشگاه لاوال به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

هزینه های تحصیلی مقاطع مختلف دانشگاه لاوال

  • دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل (McGill University) یکی از معروف ترین موسسات آموزشی کانادا است. این دانشگاه دارای 300 ساختمان، 39500 دانشجو و 250000 فارغ التحصیل می باشد و از نظر تعالی آموزشی و رشته های پژوهشی مشهور بوده و نامش در میان دانشگاه های برتر جهان به چشم می خورد. دانشجویان دانشگاه مک گیل از 150 کشور دنیا گرد هم جمع شده اند و از نظر جمعیت دانشجویی دارای بیشترین تنوع بین المللی در میان سایر دانشگاه های کشور می باشد. دانشگاه مک گیل در سال 1821 به لطف سخاوت آقای جیمز مک گیل تاسیس شد و از آن زمان از یک دانشکده کوچک به دانشگاهی بزرگ و پر جمعیت با 2 کمپ، 11 دانشکده، 300 رشته تحصیلی و 39500 دانشجو تبدیل شده است. این دانشگاه از نظر جذب برترین دانشجویان نخبه کانادا، آمریکا و جهان شناخته شده است و دانشجویان آن دارای بالاترین معدل ها و نمرات ورودی در کانادا می باشند.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسانس تا دکتری دانشگاه مک گیل به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

  • دانشگاه مک مستر

دانشگاه مک مستر (McMaster) در سال 1887 در شهر تورنتوی کانادا و از طریق میراث بجای مانده از املاک سناتور William McMaster؛ عضو اولین مجلس سنا بعد از تشکیل بانک اعظم بازرگانی کانادا، تاسیس گردید. این دانشگاه در سال 1930 از تورنتو به همیلتون انتقال یافتدر سال 2012 یکصد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه جشن گرفته شد.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسان تا دکتری دانشگاه دانشگاه مک مستر به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

  • دانشگاه مونترال

​​​​​​​

شهر مونترال به عنوان بهترین شهر دانشجویی برای مهاجرت و زندگی در کانادا شناخته شده است و دانشگاه مونترال کانادا یکی از دانشگاه های دولتی این شهر در کانادا است، این دانشگاه در سال 1878 میلادی تاسیس گردید و هم اکنون حدود 57000 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. زبان اصلی این دانشگاه فرانسوی است اما در دوره های تحصیلات تکمیلی دروس به زبان انگلیسی هم تدریس می شوند. علاوه بر این دانشگاه مونترال در رتبه بندی وزارت علوم ایران در ردیف دانشگاه های ممتاز ایران قرار دارد.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسانس تا دکتری دانشگاه مک مونترال به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

  • دانشگاه اوتاوا

​​​​​​​

دانشگاه اتاوا (University of Ottawa) بزرگترین دانشگاه دو زبانه دنیا (انگلیسی-فرانسوی) می باشد که در قلب پایتخت کانادا قرار گرفته و به موسسات بزرگ کشور دسترسی دارد. پیشرفت‌های دانشگاه اتاوا در علوم اجتماعی، بهداشت و علوم انسانی آنرا به دانشگاهی بی نظیر جهت آموزش، یادگیری و رشد و ترقی تبدیل نموده استدانشگاه دارای 40000 دانشجو، 5000 کارمند و 180000 نفر فارغ التحصیل می باشد و بیش از 450 رشته (حدود 200 رشته در مقطع لیسانس و بیش از 185 رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی) در 10 دانشکده ارائه می شود. نرخ استخدام فارغ التحصیلان این دانشگاه بالای 97 درصد می باشد.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسانس تا دکتری دانشگاه اوتاوا به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

  • دانشگاه ملکه (دانشگاه کویین)

​​​​​​​

دانشگاه کوئین (Queen’s University) با بیش از 170 سال قدمت، دارای جایگاه علمی و پژوهشی برتر و فضایی با بافت سنتی می باشد، و کمپ زیبای آن با ساختمان های ساخته شده از سنگ آهک در اسکله واقع شده و امکانات مدرنی دارد. دانشگاه کویین (ملکه) یکی از قدیمی ترین موسسات آموزشی اعطای مدرک در کانادا است و از زمان تاسیس آن در سال 1841 توسط منشور سلطنتی ملکه ویکتوریا، تاثیر بسزایی در تحصیلات عالی کانادایی ها داشته استدانشگاه کویین که در کینگستون، انتاریوی کانادا قرار دارد با دارا بودن چندین دانشکده، کالج و مدرسه حرفه ای؛ بعلاوه مرکز مطالعات بین المللی بدر که در انگلستان واقع شده است، از نظر وسعت و اندازه در حد دانشگاه های متوسط قرار دارد.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسانس تا دکتری دانشگاه کویین به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

  • دانشگاه تورنتو

​​​​​​​

دانشگاه تورنتو دارای یکی از قویترین دانشکده های آموزشی و تحقیقاتی در شمال آمریکاست که محیط فکری بی‌نظیری را برای دانشجویان ممتاز در همه سطوح فراهم آورده است. این دانشگاه در سال 1827 تاسیس گردیددانشگاه تورنتو برترین دانشگاه در بین دانشگاه های کانادا و هفدهمین دانشگاه برتر دنیاست.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسانس تا دکتری دانشگاه تورنتو به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

  • دانشگاه واترلو

​​​​​​​

دانشگاه واترلو در سال 1957 با 74 دانشجو تاسیس گردید. این دانشگاه دارای1000هکتار فضای اصلی آموزشی، 3 کمپ ماهواره ای، 6 دانشکده، 10 مدرسه مبتنی بر دانشکده و 4 موسسه وابسته و مرتبط می باشددر حال حاضر 30600 دانشجوی پاره وقت و تمام وقت در مقطع کارشناسی و 5300 دانشجوی پاره وقت و تمام وقت در مقطع تحصیلات تکمیلی دارد. 35% از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و 13% از دانشجویان کارشناسی را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.  دانشگاه واترلودارای 1139 نفر اعضای هیات علمی تمام وقت و 322 نفر هیات علمی بین المللی می باشددارای بزرگترین دانشکده فنی و مهندسی در کانادا و ارائه کننده بزرگترین برنامه علوم آماری در آمریکای شمالی می باشد. این دانشگاه یکی از بزرگترین مراکز تجمع دانشمندان کوانتوم جهان است. اولین دارنده دپارتمان حرکت شناسی دنیا در این دانشگاه تاسیس شد. همچنین دارای تنها مرکز بینایی سنجی کانادا به زبان انگلیسی است. دارای 2 کرسی از 19 کرسی برتر استادی-پژوهشی کانادا و65  کرسی استادی تحقیقاتی کانادا به دانشگاه واترلو اختصاص یافته استدر سال 14-2013 دانشگاه مبلغ 180.9 میلیون دلار بودجه پژوهشی از دولت و صنایع دریافت کرده است. (افزایش 75 درصدی نسبت به سال 04-2003) این دانشگاه مبلغ 2.6 بیلیون دلار در مجموع هزینه های سالیانه تولید داردبه ازاء هر دلار که دولت انتاریودر دانشگاه هزینه می کند، دانشگاه مبلغی حدود 9 برابر آن را (8.8 دلار) بر اساس علائم اقتصادی بر می گرداند. این دانشگاه سالانه 20000 شغل در انتاریو ایجاد می کنددانشگاه واترلو بیش از 174000 فارغ التحصیل در 146 کشور دنیا دارد که 17098 نفر  از آنها 2 مدرک، 1176 نفر از آنها 3 مدرک و 48 نفرشان 4 مدرک از دانشگاه گرفته اندطی سالهای اخیر دانشجویان ایرانی بسیاری در دانشگاه واترلو مشغول به تحصیل شده اند و جز دانشجویان موفق این دانشگاه بوده اند. دانشگاه واترلو جز دانشگاه های پرطرفدار بین دانشجویان ایرانی بوده و در حال حاضر بسیاری از هموطنان در حال تحصیل در رشته های مختلف در دانشگاه waterloo هستند.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسانس تا دکتری دانشگاه واترلو به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

  • دانشگاه وسترن انتاریو

​​​​​​​

دانشگاه  Western Ontario یا UWO از قدیمی ترین دانشگاه های کانادا می باشد که در شهر لندن واقع شده استاین دانشگاه در 7 مارس سال 1878 با نام   The Western University of London Ontario تاسیس گردید و در سال 1923 به نام فعلی تغییر نام داد.UWO  در سال 1881 دارای چهار دانشکده هنر، علوم انسانی، حقوق و پزشکی بود.امروزه از طریق 12 دانشکده و 3 کالج وابسته به دانشگاه، بیش از 400 رشته اصلی و فرعی تخصصی به بیش از 36000 نفر دانشجوی خود ارائه می دهد. مساحت محوطه اصلی دانشگاه وسترن حدود 1200 ایکر می باشد. تعداد کل دانشجویان ثبت نامی در تمامی مقاطع تحصیلی 28386 نفر می باشد. تعداد کل کارکنان تمام وقت 2458 نفر می باشد. تعداد کل اعضای هیات علمی تمام وقت 1410 نفر می باشد. تعداد کل فارغ التحصیلان UWO 285090 نفر می باشد. میزان درآمدهای عملیاتی دانشگاه وسترن سالانه 661 میلیون دلار و میزان درآمدهای تحقیقاتی سالانه 234 میلیون دلار می باشد.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش دوره لیسانس تا دکتری دانشگاه وسترن انتاریو به همراه لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (133 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (85 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (83 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (40 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (36 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (33 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (32 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (30 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (31 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (29 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر)
دیگران می‌خوانند   
شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) لحظه مواجه شدن یک معلم با هدیه غافلگیرکننده ای که مدرسه برایش تدارک دیده/ شما هم همچین هدیه ای میگرفتین اینقدر ذوق میکردین؟ ویدیویی از وحشتناکترین حادثه ای که ممکن است برای کودک شماهم بیفتد!/ برای هر مادر دارای کودک 1 تا 3 سال دیدن این ویدیو اجباری است! نحوه ساخت سرم پوست خانگی ضد چروک برای انواع پوست (چرب، خشک، مختلط و...) همسر سابق مهدی قائدی، ستاره معصومی، در کنار خواهرش که انگار دوقلوهای همسانند/ اینقدر شباهت طبیعیه واقعا؟ (تصاویر) پنت هاوس فوق لوکس کریم باقری/ نگاهی به خونه و زندگی پر زرق و برق فوتبالیست محبوب کشورمان (عکس) نگاهی به خونه زندگی شیک و مجلل علی دایی/ فقط تراس دلباز خونه شون! (عکس) نگاهی به خونه و زندگی شیک و طلایی مادر مهدی قائدی، فوتبالیست خوب کشورمان/ چه مادر خوش خنده ای داره، برادرش هم که کپی خودشه زیبایی خاص نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا در 7 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ ستاره سادات قطبی با گلدان های زیاد/ آدم اینجا باشه که پیر نمیشه +عکس صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا+ عکس حضور چهره های فوتبالی در منزل امیر قلعه نویی برای تسلیت به سرمربی بابت فوت مادرش و گریه های بی امان سکاندار تیم ملی+عکس/ فرهاد مجیدی، فتح الله زاده و... فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 عکسی از اولین روز مادر شدن همسر جوان حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها/ چه بچه ناز و دلبری داره ماشاءالله فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
تیتر امروز   
فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر شنبه 15 اردیبهشت 1403 + فیلم خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...