دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

مامان بهرام افشاری، آفتابه و دستکش پلاستیکی گذاشت توی چمدون برای مسافرت ترکیه؛ وات ایز دیس؟ / سکانسی از سریال طنز جذاب «پایتخت» رو از دست نده 

دوشنبه، 07 آبان 1403
ساعدنیوز: نسرین نصرتی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان است. وی در سال 1382 با فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی فعالیت خود را در سینما آغاز کرد؛ نصرتی در سال 1383 با بازی در سریال روشنی‌های شهر به کارگردانی مسعود کرامتی به‌ صورت حرفه‌ای وارد عرصهٔ سینما و تلویزیون شد.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، نسرین نصرتی در تاریخ 27 مردادماه سال 1355 در تهران متولد شد. درباره والدین و خواهر و برادرهای بازیگر نقش فهیمه در پایتخت اطلاعات چندانی در دسترس نیست ولی خانواده او و همسرش، یک خانواده 3 نفره است.

وی در سال 1382 با فیلم شهر زیبا به کارگردانی اصغر فرهادی فعالیت خود را در سینما آغاز کرد؛ نصرتی در سال 1383 با بازی در سریال روشنی‌های شهر به کارگردانی مسعود کرامتی به‌ صورت حرفه‌ای وارد عرصهٔ سینما و تلویزیون شد.

حضور نسرین نصرتی در عرصهٔ بازیگری به‌ صورت کاملاً اتفاقی صورت گرفت؛ او به‌ پیشنهاد یکی از دوستانش از سال 80 به‌ عنوان منشی صحنه وارد تئاتر شد؛ در یکی از روزها در نبود بازیگر آن نقش، به‌ جای وی بازی کرد و مورد استقبال قرار گرفت و به دنبال آن، برای بازی در یک نمایش از او دعوت شد که این دعوت باعث شد سرنوشت او طور دیگری رقم بخورد.بعد از چندین سال تست دادن، در نهایت در دفتر بازیگری سیروس الوند با انتخاب دستیار وی برزو نیک نژاد به سریال تا ثریا سیروس مقدم در سال 1390 معرفی شد و در آن بازی کرد. نسرین نصرتی با بازی در نقش فهمیه در سریال پایتخت به شدت محبوب شد و به شهرت رسید، حضور وی از فصل دوم این مجموعه شروع شد و تا آخرین فصل ادامه دارد.

پایتخت، یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در سبک طنز به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری است که در شش فصل از شبکه یک صدا و سیما پخش شده‌ است.قرار است فصل هفتم این سریال برای نوروز 1404 ساخته شود.

داستان پایتخت5 که ویدیوی مربوط به این مطلب هم برشی از آن فصل می‌باشد، ازاین قرار است که ارسطو خودرویی گران‌قیمت می‌خرد و خانواده را برای سور دادن به گردش می‌برد امّا در میانهٔ راه، ماشین چپ می‌کند و در رودخانه می‌افتد. خانواده نقی معمولی بر اثر این حادثه، صدمات شدیدی دیده‌اند و همین موضوع منجر به کدورت و قطع ارتباط نقی با ارسطو شده است. پس از مدتی، نقی که به‌خیال گرفتن مجوز داوری کشتی و عوض شدن روحیه، با خانواده اش عازم ترکیه می‌شود. اما هنوز پایش به ترکیه نرسیده درمیابد که این سفر نقشه ارسطو بوده برای استفاده کردن از گذرنامه‌های آنها به قصد آوردن لباس از ترکیه. این موضوع باعث تنش مجدد میان نقی و ارسطو می‌شود. این تنشها با موضوع خواستگاری رحمت‌الله در بالنی که آنها در ترکیه سوار می‌شوند به اوج خود می‌رسد. اما مسئول هدایت بالن بر اثر مصرف مشروبات الکلی سکته کرده و بالن از مدیریت خارج شده و به سمت سوریه و جبههٔ داعش می‌رود…

شما در این مطلب می‌توانید خنده‌دارترین سکانس سریال «پایتخت5» که خانواده نقی معمولی برای سفر ترکیه‌شان چمدان می‌بندند را با هنرمندی نسرین نصرتی، بهرام افشاری، محسن تنابنده، ریما رامین‌فر و... مشاهده کنید.







پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به میز صبحانه شیک و مدرن خانه شاهرخ استخری و صبحانه ساده و مقوی پناه و نبات کوچولو به سبک اروپایی/ چه مامان خوش سلیقه‌ای😍+عکس
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش