مستر کارت چیست و به چه دردی می خورد؟

  یکشنبه، 09 آذر 1399   زمان مطالعه 10 دقیقه
مستر کارت چیست و به چه دردی می خورد؟
مستر کارت مسافرتی یکی از کارت های اعتباری پیش پرداخت است که برای انجام خرید های آنلاین یا مسافرت به کشورهای خارجی به کار می آید. افرادی که خرید های زیادی را از سایت های خارجی انجام می دهند و یا سفرهای خارجی دارند، بخاطر مزایای این کارت، آن را به حمل پول نقد و شیوه های دیگر ترجیح می دهند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، اگر در ایران زندگی می کنید، حتما تا کنون برایتان پیش آمده است که بخواهید از یک وب سایت خارجی مثل آمازون خرید انجام دهید، ولی نتوانید پرداخت را از طریق کارت های بانکی ایرانی به انجام برسانید. این تنها یکی از مواردی است که بدون داشتن کارت های مالی بین المللی مثل مستر کارت یا ویزا کارت، اتفاق نمی افتد. براستی چه کارهای دیگری می توان با داشتن چنین کارت هایی انجام داد؟ اصلاً آیا می توان در داخل ایران مستر کارت دریافت کرد؟

مسترکارت و ویزا کارت

مسترکارت و ویزا کارت دو نوع از کارت های اعتباری معتبر در جهان هستند و با داشتن بیش از 140 نمایندگی در کشورهای مختلف جهان و با دارا بودن سه میلیون دستگاه پایانه ATM, POS در رتبه اول مبادلات مالی قرار دارند. کارت های اعتباری همچون مستر کارت علاوه بر ایجاد دسترسی گسترده به منابع ارزی در خارج از کشور، امکان دریافت وجه نقد در کشورهای خارجی برای مسافرت های تفریحی، کاری و یا تحصیلی شما عزیزان را فراهم می کند.

مزایای مستر کارت و ویزا کارت این است که کارمزدهای ناچیز دارد، می توانید به صورت روزانه صورت حساب رایگان دریافت کنید، از دستگاه های خودپرداز (ATM) در بیشتر کشورهای جهان می توانید وجه نقد دریافت کنید، از تمامی فروشگاه های بین المللی خرید کنید، از همه فروشگاه های اینترنتی آنلاین خرید کنید، با شرکت های بین المللی تبادل مالی داشته باشید و از شعب ارزی بانک های بین المللی، صرافی ها و بانک های اینترنتی پول انتقال دهید.

اما با وجود چنین مزایای فراوانی، به علت محدودیت های مختلف، امکان دسترسی به کارت های مالی جهانی در کشور ما دشواری های زیادی دارد و به خاطر چنین محدودیت هایی، برخی از مؤسسات و شرکت های مختلف در ایران، اقدام به صدور مستر کارت از طریق بانک های کشورهای خارجی کرده اند.

شرکت مستر کارت چه کاری انجام می دهد؟

این شرکت بزرگ آمریکایی، پشتیبانی و تسهیل تراکنش های مالی بین المللی را انجام می دهد. بانک ها و موسسات مالی اعتباری جهانی با اتصال به این شرکت می توانند از خدمات این شرکت استفاده کرده و کارت های اعتباری صادر شده از طرف این شرکت را به درگاه های خود متصل کنند.

ایده اصلی این شرکت به حدی ناب است که بعد از گذشت حدودا ۶۰ سال از تاسیس این شرکت، همچنان سهم آن در بازار مالی دنیا بیشتر و بیشتر می شود. این ایده سبب رفع یکی از پر اهمیت ترین مشکلات مالی امروزه، امنیت تراکنش های مالی، شده است. این هدف به کمک کارت های اعتباری چند منظوره تحقق می یابد. امنیت این کارت ها آنقدر بالاست که در صورت مفقودی و یا سرقت هم، به دلیل دارا بودن پین کد اختصاصی که فقط صاحب کارت از آن اطلاع دارد، قابل استفاده نخواهند بود؛ لذا از پول داخل حساب متصل به کارت حفاظت می شود.

پیشتر گفته شد که موسسات مالی از کارت های اعتباری صادر شده توسط شرکت مستر کارت، استفاده می کنند. در واقع این موسسات هزینه تولید کارت ها را می پردازند و پس از صدور کارت، آن را به مشتریان خود تحویل می دهند. در ادامه این روند همکاری بین موسسات مالی و مستر کارت، همه عملیات مرتبط با نقل و انتقالات مالی و پرداخت ها، بوسیله شرکت مستر کارت به عنوان اپراتور اصلی شبکه بوقوع می پیوندد. این شرکت از طریق پردازش تراکنش های بین بانکی مشتریان در جهان و صدور کارت های اعتباری (Credit Card) درآمد کسب می کند.

انواع مستر کارت

صحبت از کارت های نقدی شد، بد نیست مروری هم بر انواع کارت ها داشته باشیم. انواع این کارت ها عبارتند از:

  • کارت نقدی (Debit Card)
  • کارت اعتباری (Credit Card)
  • کارت پیش پرداخت (Prepaid Card)
    • قابل شارژ (Reloadable Card)
    • غیر قابل شارژ (Gift Card)

کارت نقدی (Debit Card)

همین کارت هایی که ما هر روزه در ایران استفاده می کنیم، کارت نقدی هستند. با این کارت ها بیشتر از مبلغ پولی که در حساب بانکی متصل به کارت وجود دارد، نمی توان تراکنش مالی انجام داد. نحوه استفاده از این کارت ها به این صورت است که شما ابتدا باید حساب بانکی متصل به کارت را شارژ کنید تا بتوانید از مبلغ واریز شده به حساب، برای خرید و کارهای دیگر استفاده کنید. برای صدور این کارت، داشتن حساب بانکی الزامی است. لذا اطلاعات دقیق مشتری در دسترس بانک/شرکت یا موسسه صادر کننده کارت نقدی (کارت بدهی) خواهد بود.

کارت اعتباری (Credit Card)

این کارت هم مشابه کارت نقدی باید به یک حساب بانکی متصل باشد. ولی فرقی که بین این دو کارت وجود دارد این است که مشتریان می توانند با استفاده از این کارت ها مبلغی بیشتر از موجودی حساب بانکی متصل به کارت خرج کنند. بعد از آن، مشتریان بدهی خود به بانک را در یک دوره زمانی مشخص باید پرداخت کنند. خوش حسابی مشتری برای بانک اهمیت بالایی داشته و تأثیر زیادی روی مقدار اقساط یا طول دوره بازگشت بدهی به بانک دارد. روش بازپرداخت این بدهی هم از طریق صورتحساب های دوره ای است که بانک برای مشتری ارسال کرده و او را ملزم به پرداخت حداقل مقدار معینی می کند.

از آن جایی که بانک ها باید اطمینان کافی از شرایط باز پرداخت بدهی داشته باشند، صدور این کارت ها مدارک و ملزومات خاصی دارد. اقامت داشتن در کشور مورد نظر یا معرفی ضامن معتبر مهم ترین موارد هستند. علاوه بر این ها ارائه اطلاعات شناسایی فردی و مدارک تعیین محل سکونت برای احراز اقامت نیاز است. با این تفاسیر گرفتن این کارت برای ما ایرانی ها خیلی سخت می شود، ولی نشدنی نیست.

کارت پیش پرداخت (Prepaid Card)

کسانی که حساب بانکی ندارند، به هر دلیلی اعم از نداشتن صلاحیت، و یا کسانی که نمی خواهند زیر بار بدهی های کارت های اعتباری بروند، میتوانند از کارت های پیش پرداخت استفاده کنند. حتی وقتی ترجیح می دهید که عزیزانتان، خودشان در خرید هدیه تولدشان آزادی داشته باشند، می توانید از کارت های پیش پرداخت به عنوان هدیه استفاده کنید. تفاوت این کارت با کارت نقدی در این است که این نوع کارت به هیچ حساب بانکی متصل نیست. شارژ این کارت ها تنها توسط بانک یا موسسه صادر کننده کارت در قبال دریافت مبلغ مورد نظر برای شارژ انجام می شود. در عمل این کارت هیچ تفاوتی با کارت های دیگر ندارد و علاوه بر این می توان از آن برای بودجه بندی استفاده کرد. دلیل اصلی اینکه این کارت ها را کارت خرید هم می نامند، همین مزیت بودجه بندی این کارت ها است. با استفاده از این کارت ها، بیشتر از مبلغ شارژ شده در کارت نمی توان از آن استفاده کرد.

دو نوع کلی کارت پیش پرداخت وجود دارد که تفاوت مهمی دارند.

  • قابل شارژ (Reloadable Card)
  • غیر قابل شارژ (Gift Card)

نکته: اینکه این کارت ها به هیچ حساب بانکی متصل نیستند، سبب می شود شما نتوانید موجودی آن ها را از طریق نقل و انتقال مالی کم و زیاد کنید. از این کارت ها نمی توانید پول به حساب یا کارت دیگری واریز کنید و فقط تنها استفاده آنها برای خرید است.

تذکر: ممکن است نظر شما را تبلیغاتی مبنی بر ایجاد حساب بانکی در کشورهای خارجی جلب کرده باشد. دقت کنید که معمولا این تبلیغات به صدور کارت های پیش پرداخت منتهی می شود که به هیچ حساب بانکی متصل نیستند. یعنی هیچ حساب بانکی برای مشتری ایجاد نمی شود. اگر ادعای این تبلیغات درست باشد، با داشتن یک حساب اختصاصی در اروپا می توانید کارت نقدی دریافت کنید و یا حتی علاوه بر خرید، نقل و انتقالات مالی انجام دهید.

شرکت مستر کارت هم نوعی کارت پیش پرداخت به عنوان مستر کارت مسافرتی ارائه می کند که کاربردهای زیادی دارد.

مستر کارت مسافرتی (MasterCard Travel) چیست؟

مستر کارت مسافرتی یکی از کارت های اعتباری پیش پرداخت است که برای انجام خرید های آنلاین یا مسافرت به کشورهای خارجی به کار می آید. افرادی که خرید های زیادی را از سایت های خارجی انجام می دهند و یا سفرهای خارجی دارند، بخاطر مزایای این کارت، آن را به حمل پول نقد و شیوه های دیگر ترجیح می دهند.

از مستر کارت مسافرتی در موارد زیر بسیار استفاده می شود.

  • ثبت نام در آزمون های خارجی مثل IELTS، TOEFL، GRE و …
  • رزرو اتاق هتل ها
  • خرید بلیط پروازهای خارجی، قطار و کشتی
  • انجام خرید های آنلاین از سایت هایی مثل Amazon، Alibaba، Ebay و …
  • خرید از طریق دستگاه های کارت خوان (POS) و یا دریافت پول از عابر بانک (ATM)

چرا مستر کارت؟

علاوه بر اینکه کارمزد تراکنش ها و هزینه استفاده از مستر کارت کم است، با دارا بودن مستر کارت می توانید:

  • به صورت روزانه صورت حساب رایگان دریافت کنید؛
  • در بیشتر کشورهای جهان از دستگاه های عابر بانک پول دریافت کنید؛
  • از فروشگاه های جهانی خرید کنید؛
  • به صورت آنلاین از سایت های اینترنتی کالا و سرویس بخرید؛
  • با شرکت ها، موسسات و بانک های بین المللی تراکنش های مالی داشته باشید؛
  • و همچنین از شعب بانک های بین المللی، صرّافی ها و بانک های اینترنتی پول منتقل کنید.

با تمام این احوالات، بخاطر مسائل مربوط به تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه کشورمان در عرض چندین دهه، به سختی می توان چنین کارت های اعتباری بین المللی در داخل کشور تهیه کرد. به همین دلیل، بعضی از شرکت ها اقدام به صدور مستر کارت از طریق واسطه هایی در کشورهای اطراف کرده اند.

سوالی که ذهن شما را نیز تا کنون حتما به خود مشغول کرده است، این است که چگونه می توان در ایران مستر کارت گرفت؟

دریافت مستر کارت در ایران

شرکت هایی وجود دارند که به ارائه و صدور مستر کارت از طریق نمایندگی های مستر کارت و ویزا کارت در کشورهای همسایه مثل عمان، امارات متحده عربی، گرجستان، ارمنستان یا کشورهای اروپایی مثل لهستان و بلغارستان، می پردازند. فعالیت این شرکت ها اینترنتی بوده و تنها لازم است اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و یک کپی کارت ملی و پاسپورت به علاوه مورد نظر تحویل دهید. اگر درخواست دریافت ویزا کارت یا مستر کارت مجازی دارید، در همان لحظه به ایمیلتان ارسال می شود. اما اگر درخواست کارت فیزیکی داشته باشید، بین ۱۵ تا ۴۵ روز کاری باید انتظار کشید.

به کارت مجازی اشاره شد، بهتره که ببینیم کارت مجازی چی هست و تفاوتش با کارت فیزیکی چی هست؟!

کارت مجازی چیست؟

در واقع باید گفت با توجه به اینکه برای خریدهای آنلاین هیچ نیازی نیست که کارتی رو در دستگاه کارت خوان بکشید، عملاً فقط اعداد روی کارت اهمیت دارند. کارت مجازی هم به همان اطلاعات روی کارت فیزیکی گفته می شود که به ایمیل مشتری ارسال می شود و وجود خارجی ندارد. از این کارت می توان در معامله های اینترنتی یا خرید هایی که از طریق فکس انجام می شوند، استفاده کرد. با کارت فیزیکی می توان از دستگاه های عابر بانک دارای لوگوی مستر کارت یا ویزا کارت، وجه نقد گرفت و یا از فروشگاه ها خرید کرد و مبلغ را از طریق دستگاه های کارت خوان پرداخت.

حال در یک نگاه کلی ببینیم برای دریافت مستر کارت در ایران حداقل باید چه مراحلی را طی کنیم؟

گام های صدور مستر کارت در ایران

برای این کار هر شرکتی که در ایران فعالیت دارد، مدارکی متفاوت نسبت به دیگر شرکت ها شاید درخواست می کند ولی موارد زیر جز موارد ضروری همه آن ها هستند.

گام اول: ثبت نام در وب سایت شرکت مورد نظر و درخواست کارت

گام دوم: ارسال مدارک شناسایی و مدارک مربوط به بانک

گام سوم: پرداخت پیش پرداخت صدور کارت

توجه داشته باشید که حدودا تا ۱۰ روز صدور مستر کارت به طول می انجامد.

کلام آخر

استفاده از هر کدام از انواع کارت های مستر کارت راحتی زیادی را به دلیل گستردگی خدمات این شرکت در جهان به دنبال دارد. اما برای هموطنان داخل کشور بهترین گزینه استفاده از مستر کارت مسافرتی است. چرا که اگر از سایت های خارجی زیادی خرید می کنید، یا به وفور به خارج سفر می کنید، مستر کارت مسافرتی گزینه مناسب، مطمئن و ایمنی به جای حمل پول نقد برای شماست.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (8 نظر) شرط عجیب محمود احمدی نژاد برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری 1403/ احمدی نژاد پیروز قطعی انتخابات! (3 نظر) جسد سید محرومان غرق در طلا و مرمر! تحمیق کاربران فضای مجازی به شیوه اینترنشنال (2 نظر) تیپ و چهره ناز لنا دختر نیوشا ضیغمی با عینک جدیدش+عکس / چقدر بهش میاد😍 (2 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند! (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) سفر به «اندرونی»؛ وقتی عکس‌های عادی کسالت‌آور می‌شدند!+ عکس (1 نظر) چهره محزون و ناراحت وحید شمسایی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس (1 نظر) دستگیری زن تبهکار معروف به کماندو/ زایمان متهم هنگام بازجویی! (1 نظر) اسامی 20 نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری (1 نظر) انتشار برای اولین بار ؛ جدیدترین تصاویر ثبت‌شده از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش (1 نظر) فیلمی تاریخی و دیده نشده از شهید جمهور / اینجانب سید ابراهیم رئیسی هستم ... (1 نظر) لحظه ورود رهبر انقلاب به مراسم بزرگداشت شهدای خدمت+ فیلم (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره «سمیه» فیلم ابد و یک روز بعد 9 سال+ عکس روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از روزی که ترور شد+ویدیو/ از نحوه اصابت گلوله تا بردن به بیمارستان و عمل جراحی فقط کدبانو ها این جاهای خونه رو جاروبرقی میکشن انتقاد صریح آیت الله آل هاشم از تعطیلی برنامه های پربازدید صداوسیما+ویدیو/ میدان دادن به نیروهای انقلابی رونق شبکه های ماهواره را کم میکند اولین سفر خارجی شهید خدمت، سیدابراهیم رئیسی به کدام کشور بود؟ تغییر چهره جذاب یوسف سریال لحظه گرگ و میش بعد از 6 سال/ از زمین تا آسمون فرق کرده+عکس رونمایی جورجینا از کیف و جواهرات لوکس و لاکچری‌اش/ رستوران گردی خاص در عربستان+عکس راه های آسان برای برق انداختن دیوار آرزوی خواننده معروف که بعد از 45 سال توسط سیدابراهیم رئیسی برآورده شد+ویدیو استایل زیبا و جذاب سامان صفاری، امیر دلدادگان در رُندترین تاریخ سال/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس سلفی خاص و جدید ستاره سادات قطبی روبروی آینه اتاق گریم+عکس سورپرایز آیت الله آل هاشم، امام جمعه شهید و محبوب برای دختر هنرمند و جوان تبریزی خاطره جالب شهید موسوی سرتیم حفاظت شهید رئیسی از یک اتفاق بامزه روی آنتن زنده تلویزیون+ویدئو لحظه ورود فرزندان شهید سلیمانی به مراسم تشییع شهید رئیسی +عکس مواد آرایشی مضر و خطرناک برای زنان باردار+ عکس فال قهوه با نشان روز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 6 خرداد 1403 + فیلم لیست اموال شهید ابراهیم رئیسی از زبان خودش‌+ویدیو/ خبری از ویلا و ماشین لوکس نبود ماجرای خرید 12 بالگرد دید در شب از روسیه توسط شهید رئیسی+فیلم فال روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403 عکس زیبا و خاصی که همسر نرگس محمدی از حامد بهداد و مسعود کیمیایی ثبت کرد! اصفهان در قله‌ی افتخار به استقبال خلبان بلند پروازش آمد فال شمع روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد 1403 از خدمت تا شهادت ، روایت آخرین وداع خاطره خواندنی ضرغامی از شهید رئیسی/وقتی شهید جمهور گفت سور و سات چه اشکالی دارد؟!+ فیلم برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در زینبیه سوریه+ویدئو اَبَرساعت پایتخت منقش به تصاویر شهیدان حاج قاسم و رئیس‌جمهور+فیلم دستِ راستِ شهید آیت الله رییسی در حال حمل پیکر ایشان؟!+عکس ماه عسل شیرین حسین سلیمانی و همسرش +عکس عاشقانه با عروس خانم فال ابجد روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403 آیت الله آل هاشم: یک بار به من گفتند: شما پیش دانشجویان بدون اطلاع نروید پرسیدم چرا؟ گفتند: چون دانشجویان در خوابگاه شلوارک می‌پوشند مستندی که درخصوص شهید آل هاشم تولید شد/امام جمعه ای که اعتبار بود از کجا آهن بخریم؟ دیدار خصوصی همسر و دختر و خانواده مالک آذربایجان با رهبر انقلاب+عکس بهترین صبحانه را در کجای تهران بخوریم؟ یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما هم به جرگه متاهلین پیوست دیدار خصوصی خانواده ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان، آل هاشم و دیگر شهدای خدمت با رهبر انقلاب+عکس/ چهره غمگین پسران وزیر امورخارجه و امام جمعه شهید بهترین آموزشگاه زبان آلمانی آنلاین در ایران بغض‌هایی که در حضور رهبر انقلاب شکست+ویدئو/از اشک های همسر شهید رئیسی تا پسر شهید مالک رحمتی... ایده باورنکردنی در تولید گوشت مصنوعی بدون کشتن حیوانات/همش گوشته!+فیلم
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 6 خرداد 1403 + فیلم
فال روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد 1403
فقط کدبانو ها این جاهای خونه رو جاروبرقی میکشن
راه های آسان برای برق انداختن دیوار
فال ابجد روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403
مستندی که درخصوص شهید آل هاشم تولید شد/امام جمعه ای که اعتبار بود
از خدمت تا شهادت ، روایت آخرین وداع
یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما هم به جرگه متاهلین پیوست
آیت الله آل هاشم: یک بار به من گفتند: شما پیش دانشجویان بدون اطلاع نروید پرسیدم چرا؟ گفتند: چون دانشجویان در خوابگاه شلوارک می‌پوشند
تخریب دو خواننده معروف برای دوقطبی کردن جامعه / سالار عقیلی و محمد معتمدی زیر ذره بین!
شهید رئیسی مظهر شعارهای انقلاب است / تشییع باشکوه شهدا نشان داد که ملت ایران زنده است
شرط عجیب محمود احمدی نژاد برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری 1403/ احمدی نژاد پیروز قطعی انتخابات!
معنی شعر ترکی شهید مالک رحمتی که وایرال شد/گر جذبه عشق اولسا گتیرم نئجه گلمز+ ویدئو
منتخب روز   
روایت آیت الله آل هاشم از تعداد برادران و فرزندانشان بر سر مزار مادر مرحومش+ ویدیو/ با مدیریت برادرانم در سطح استان مخالفت کردم/صاحب 4 تا نوه هستم وداع تلخ همسر و دختر و خانواده شهید رحمتی با مالک آذربایجان+ویدئو/دنیا به احترام شما ایستاده... صحبت های شنیده نشده شهیدجمهور در لباس رزم در دوران دفاع مقدس/ زمین مال صالحان است+ فیلم رئیس جمهوری که با اسکورت خاص و تشریفات به دیدار مادرش میرفت!/ روایتی از اهالی محل خانه پدری رئیس جمهور شهید+ فیلم ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور!