مزایا و امکانات خودروی بنز S500

  پنجشنبه، 16 مرداد 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
مزایا و امکانات خودروی بنز S500
بنز S500 یکی از بهترین‌های بازار خودروهای لوکس به شمار می‌آید. البته مجموعه خودروهای کلاس اس شرکت بنز شامل چند مدل دیگر نیز می‌شود که به نظر می‌رسد تنها S500 وارد بازار ایران شده است. همچنین باید یادآوری کرد که متأسفانه عموم بنزهای S500 موجود در بازار کشور ما به سیستم مجیک بادی کنترل (سیستم جادویی کنترل بدنه) مجهز نیستند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، ششمین نسل S-class اندکی قبل از تصویب ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سی سی، به خیابان های ایران قدم گذاشت و به همین دلیل در این روزها، به سختی می توان مدل 2014 این آلمانی مجلل را در شهرهای کشورمان دید. در این نسل، که با کد W222 شناخته می شود، مرسدس از همان تجهیزات نسل پنجم بهره گرفته، که حالا به روزتر و پیشرفته تر بود. مهم ترین تغییر فنی W222 استفاده از سیستم تعلیق جدید MBC (به جای تعلیق ABC سابق) است؛ سیستمی که با کمک رادار و دوربین جلو می تواند تا حداکثر سرعت 130 کیلومتر برساعت، فاصله 15 متری جلوی خودرو را اسکن کند و در صورت تشخیص چاله یا سرعت گیر، میزان سفتی کمک ها را تغییر دهد.

تعلیق MBC تنها برای مدل های 8 سیلندر قابل سفارش بود و در برخی نسخه های وارداتی نیز وجود دارد. مرسدس W222 فقط در مدل S500 به کشورمان آمد و گران ترین تیپ آن First Class نام داشت که 4 نفره است و کنسول یکپارچه عقب با میزتاشو دارد. به لحاظ تنوع آپشن ها، خوشبختانه تمامی مدل های وارداتی یا «چهار کیلد» هستند یا «پنج کلید». مدل های چهار کلید به گرمکن فرمان، هشداردهنده تغییرلاین، سنسور کمکی پارک و دوربین 360 مجهزند و مدل های پنج کلید نیز علاوه بر این ها، سیستم کمکی ماندن در لاین هم دارند. در اینجا قصد داریم دلایلی را با شما در میان بگذاریم که چرا این خودرو در میان رقبای خود ارزش خرید را دارد یا به اختصار، چرا بنز S500 بخریم؟

کیفیت بالای رانندگی

اگر از خود می پرسید که چرا بنز S500 بخریم، در پاسخ لازم است به کیفیت و ایمنی بسیار بالای رانندگی با این خودرو اشاره کنیم. کیفیت رانندگی بنز S500 در جاده های گوناگون واقعاً از خودروهای هم سطح خود بهتر است. سیستم تعلیق این خودرو در هنگام رانندگی عملکرد فوق العاده ای در جذب ناهمواری ها و دست اندازها دارد.

دوربین کنترل بدنه جادویی جاده را اسکن می کند، ناهمواری ها و چاله ها را ردیابی می نماید و خودرو را به بهترین شکل برای جذب آنها آماده می سازد.

تصویر
طراحی ظاهری مرسدس بنز s500

خصوصیات ایمنی فراوان در مرسدس بنز s500

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در پاسخ به سؤال چرا بنز S500 بخریم مطرح سازیم، فراوانی گزینه های ایمنی در این خودرو است. ویژگی های استاندارد ایمنی در S500 عبارتند از لامپ های جلو LED، چراغ های جلو تطبیقی، ترمز خشک کن، انکرهای صندلی کودک، آماده سازی اضطراری ترمزها و سیستم های پیش از تصادف و پس از تصادف. به این ترتیب می توانید اطمینان داشته باشید که تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه برای شما و خانواده یتان اندیشیده شده است. همچنین، در صورت بروز هر نوع حادثه ای هم تدابیری ضروری برای پس از وقوع حادثه پیشبینی شده است.

ویژگی های تفریحی – اطلاعاتی های تک

اگر به دنبال دلیل قانع کننده دیگری برای این هستید که چرا بنز S500 بخریم، باید به امکانات و آپشن های تفریحی و اطلاعاتی آن اشاره کنیم. در صورتی که خوره گجت باشید و علاقه وافری به تکنولوژی های روز داشته باشید، حتماً از وفور ویژگی های تفریحی – اطلاعاتی موجود در بنز S500 خوشحال و شاید هم شگفت زده می شوید. آپشن های تفریحی درون خودرو شامل 13 اسپیکر و 2 ساب ووفر، دی وی دی پلیر، نقطه اتصال یو اس بی، شکاف کارت حافظه، صفحه نمایش ویدیویی و رادیوی ماهواره ای و … می شود. در حقیقت این ویژگی ها باعث می شوند که تجربه رانندگی و مسافرت بسیار متفاوتی را تجربه کنید.

ویژگی های تفریحی و اطلاعاتی این خودرو در جدا شدن شما از هیاهوهای جهان بیرون و غرق شدن در آرامشی که برای خود می سازید، نقشی اساسی ایفا خواهند نمود.

وفور آپشن های خارجی و داخلی

یکی دیگر از مواردی که در هنگام پاسخ گویی به سؤال چرا بنز S500 بخریم، باید به میان آوریم این است که با خرید این خودرو آپشن های داخلی و خارجی فراوانی در اختیار خواهید داشت. این خودرو آپشن های داخلی و خارجی متعددی دارد که می توانید از میان آنها دست به انتخاب بزنید. برای مثال، با خرید بنز S500 می توانید از آپشن های داخلی از قبیل گرمکن صندلی های ردیف عقب، سیستم صوتی Burmester High-End 3D Surround، تریم داخلی منحصر به فرد و شخصی سازی شده، هدلاینر سیاه یا هدلاینر دینامیک سیاه استفاده کنید. همچنین آپشن های خارجی این خودرو شامل اسپویلر صندوق عقب، قفل چرخ ها و گرمکن الکتریکی شیشه های جلو می شوند.

در واقع با خرید بنز S500 آپشن هایی در اختیار خواهید داشت که رانندگی را برایتان بسیار لذت بخش تر از آنچه که تصورش را دارید، تبدیل می کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (257 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (145 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (66 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (39 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (32 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی بهاره رهنما با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (34 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (31 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (25 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (19 نظر) محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (19 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (18 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (16 نظر) خوانندگی و کنسرت معرکه و عاشقانه رضا گلزار/ چه قدرت صدای محشری تو اجرای زنده داره+ویدیو (15 نظر)
تیتر امروز   
پسران و دختران رهبر معظم انقلاب داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است
ملاک های دختر سردار سلیمانی برای انتخاب رئیس جمهور+عکس
اعلام نتایج مرحلۀ اول فراخوان «دکتر‌معلمی» دانشگاه فرهنگیان‌
از تکاپوی نامزدهای انتخاباتی تا جشن ده کیلومتری عید غدیر در حواشی داغ امروز چهارشنبه 6 تیر 1403
خداداد افشاریان همه را لو داد/ دستگیری شهاب زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین!
چک کردن موبایل همسر کار درستی است؟