دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / مدل مانتو /

مدل های کت چرم اسپرت و مراکز معتبر فروش آن 

چهارشنبه، 27 مهر 1401
ساعدنیوز:داشتن پوشش گرم شیک و زیبا برای برخی که داشتن استایل مناسب برایشان اهمیت زیادی دارد می تواند یک دغدغه باشد که کت های چرم اسپرت یکی از بهترین محصولات تولید شده در این زمینه می باشد.

میزان هزینه ای که شما می خواهید بابت کت چرم اسپرت خود پرداخت کنید بستگی دارد که نوع چرم شما طبیعی یا مصنوعی باشد در مورد نگهداری اگر در کاور نگهداری شود طول عمر آن بالا می رود. دو نوع کت چرم داریم گاوی و جیر در چرم گاوی جنس آن مقداری سفت تر نسبت به جیر می باشد ولی بعد از مدتی در اثر استفاده نرم می شود چرمهای جیر که از پوست بز و بره می باشد بسار انعطاف پذیر نمی باشد و در برابر آب مقاومت خوبی ندارد.

افرادی که علاوه بر اینکه کت چرم اسپرت را علاقه دارند ولی دوست ندارند به طبیعت نیز آسیبی وارد کنند می توانند از چرم مصنوعی استفاده کنند و تنوع رنگ و دوخت همانند چرم طبیعی می باشد و حتی نیاز به مراقبت کمتری نسبت چرم طبیعی دارد.

در دوخت کت با چرم مصنوعی و طبیعی تفاوتهای زیادی وجود دارد در چرم طبیعی که به طور مستقیم از عمل دباغی به وجود می آید ولی پچرم مصنوعی از مواد پلیمری بدست می آید و از روش لمس کردن، بو کردن، مشاهده سطح چرم، حرارت دادن، برند چرم، تست رطوبت، وزن می توان به مصنوعی یا طبیعی بودن چرم آگاه شد.

خرید کت چرم مردانه

داشتن اطلاعات کافی برای داشتن یک خرید مناسب در رابطه با کالای مورد نظر بسیار اهمیت دارد، در مورد کت چرم مردانه هم این موضوع صدق می کند، برای اینکه یک خرید با کیفیت را تجربه کنید باید یکسری نکات را قبل از خرید حتما در نظر بگیرید.

اولین نکته ای که در خرید کت چرم با کیفیت باید به آن توجه داشته باشیدکیفیت و تمیزی دوخت آن است، یک کت چرم باکیفیت هیچ گاه خط دوخت کج و نامرتب ندارد.

نکته ی دوم هنگام خرید کت چرم کیفیت چرم کت است، به طور کلی سه درجه کیفی چرم وجود دارد، درجه اول فول گرین است که با کیفیت ترین نوع چرم بوده، از رویی ترین سطح پوست حیوان گرفته می شود و ضخیم است.

همچنین نقوش روی پوست در این نوع چرم به وضوح قابل مشاهده است، درجه دوم چرم که تاپ گرین نام دارد به کیفیت چرم فول گرین است با این تفاوت که نرم تر بوده و به دلیل سمباده زنی روی چرم نقوش خیلی واضح نیستند، درجه سوم که کیفیت پایین تری دارد با یکسری کارهای عملیاتی که روی آن انجام می شود.

سعی شده تا مانند چرمهای با کیفیت به نظر برسد به این درجه بندی چرم، چرم پرداخته شده می گویند، البته کت جیر هم در دسته بندی کتهای چرم قرار می گیرد که طرفداران خاص خود را دارد.

نکته ی سوم که در هنگام خرید کت چرم باید به آن توجه داشت این است که کت باید جنس نرم و انعطاف پذیری داشته باشد و چرم آن نباید دارای ناهمواری و پستی و بلندی باشد، شما با یک لمس کردن ساده می توانید نرمی و انعطاف پذیری یا ناهمواری را در چرم تشخیص دهید.

کت چرم مردانه چرم مشهد

امروزه در بسیاری از شهرها کارگاه های تولید کننده انواع کت ها فعال هستند و بهترین نوع کت های چرمی را به بازار وارد می کنند هرساله با شروع سال جدید مدل های مختلف از کت های بلند و اسپرت وارد بازار می شود و خریداران زیادی را به سوی خود جذب می کند.

امسال بیشتر از کت چرم مشهد مردانه وارد بازار شده است که در اندازه های اسپرت، بلند، وجود دارد، این کت های چرمی زیبا با استفاده از چرم های مرغوب و کاملا طبیعی خامه دوزی شده اند که خیلی شیک می باشند، شماری از آنها تک رنگ می باشند بسیار دیگر به صورت به دو رنگ هستند، یعنی قسمت بالا تنه یک رنگ، پایین تنه، نیز رنگ دیگر دارد که بیشتر از رنگ های تیره و روشن استفاده می شود.

مشهد یکی از قطب های تولید کننده انواع کت چرم ها با طرح و رنگ های مختلف می باشد، امروزه از چرم های طبیعی نسبت به چرم مصنوعی بیشتر استفاده می شود چون این مدل چرم ها از کار درآمده اند، جنس چرم خیلی مهم است چون باید با شست و شو خراب نشود و دوام آن بالا باشد.

بزرگ ترین مرکز خرید کت چرمی در مشهد وجود دارد انواع آنها را در سایز و اندازه های مختلف را دارا می باشد مانتو نوعی از پوش های لازم و ضروری برای آقا ها می باشد هرکس متناسب با سلیقه خود می تواند انواع آن را انتخاب کند، این کت را می توان به صورت ساده، طرحدار، خریداری کرد


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC