دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

معاون اول رییس جمهور مصوبه جدید ابلاغ کرد 

شنبه، 15 آبان 1400
کد خبر: 176487
ساعد نیوز: محمد مخبر مصوبه مربوط به تخصیص تسهیلات بانکی برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده از زلزله در استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی برای بازسازی بخش های خسارت دیده اماکن مسکونی شهری و روستایی و تأسیسات زیربنایی ناشی از زلزله در استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری را ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۹ آبان ۱۴۰۰، با اختصاص اعتبار تا مبلغ ۵ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال به صورت هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای (به ترتیب تا مبلغ ۳۲۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه ای و تا مبلغ ۲۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای) برای بازسازی بخش های خسارت دیده اماکن مسکونی شهری و روستایی و تأسیسات زیربنایی ناشی از زلزله در شهرستان اندیکا واقع در استان خوزستان و شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری موافقت کرد.

دولت همچنین مصوب کرد مبلغ ۵۱۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری) با بازپرداخت ۱۵ ساله برای تسهیلات بازسازی (شامل ۳ سال دوران مشارکت مدنی و ۱۲ سال دوران فروش اقساطی)، بازپرداخت ۵ ساله برای تسهیلات تعمیری، بازپرداخت ۷ ساله برای تسهیلات معیشتی و بازپرداخت ۱۰ ساله برای جایگاه دام، به منظور جبران خسارات ناشی از وقوع زلزله در شهرستان های یاد شده، پرداخت شود.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان های خوزستان و چهارمحال و بختیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز موظف شدند ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
سابمیت مقاله چیست؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک