دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم وسریال /

معرفی فیلم به دنیا آمدن 

سه شنبه، 02 آذر 1400
فیلم به کارگردانی محسن عبدالوهاب در سال 1398 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم هدایت هاشمی، الهام کردا، بهناز جعفری، رضا مرتضوی و پونه عبدالکریم زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان فیلم به دنیا آمدن

داستان فیلم حول محور زوج میانسالی است که در شرایطی قرار گرفته اند که باید بین بچه دار شدن یا نشدن تصمیم بگیرند و این موضوع باعث کشمکش های فراوانی در زندگی شان می شود.

نکاتی درباره فیلم به دنیا آمدن

« به دنیا آمدن » برخلاف فیلمهای نسخه پیچی شده سالهای اخیر، در روایت ماجرای زندگی مشترک و چالش های مربوط به آن، به فقر گریز نهایی نمی زند و آن را مسبب معضلات مطرح شده نمی داند. به این ترتیب فیلم فرصت کافی برای واقعی تر شدن رفتار آدمها را در اختیارشان قرار می دهد.دوربین و تصویربرداری فیلم قابل تحسین است. قاب بندی هایی که ساده هستند و از پیچیده شدن بیهوده پرهیز کرده اند.پیرنگ های فرعی قصه بی اهمیت به مسیر اصلی داستان هستند. اشارات به مشکلات حوزه تئاتر و نمایشنامه و غیره، ربطی به ماهیت داستان ندارند و بیشتر به دغدغه های کارگردان شباهت دارند که کارکردی در بسط قصه ندارد.« به دنیا آمدن » نسبتاً موفق می شود تا چالش های زندگی یک زوج بر سر فرزند داشتن یا نداشتن را ترسیم کند اما در پایان با یک اشتباه مهلک نتیجه گیری را با بدترین گزینه انتخاب می کند و مسیر منطقی داستان را به بیراهه می برد.« به دنیا آمدن » پس از 4 سال به نمایش درآمده است. فیلمی که توانسته سوژه اجتماعی خود را تا حد قابل قبولی پرورش دهد و جنبه های گوناگون آن را در نظر بگیرد اما یکپارچه نبودن قصه توازن اثر را برهم زده است. « به دنیا آمدن » نمی تواند تاثیر ماندگاری بر ذهن مخاطب بر جای بگذارد اما روی هم رفته توانسته حرفش را بزند.

کارگردان فیلم به دنیا آمدن

محسن عبدالوهاب کارگردان و فیلم نامه نویس اهل ایران است. وی فعالیت سینمایی را از سال ۱۳۵۹ با تدوین فیلم های مستند و داستانی آغاز کرد. او کارگردانی فیلم های به دنیا آمدن و لطفاً مزاحم نشوید را برعهده داشته است.

بازیگران فیلم به دنیا آمدن

هدایت هاشمی، الهام کردا، بهناز جعفری، رضا مرتضوی، پونه عبدالکریم زاده

ساير عوامل فیلم به دنیا آمدن

: محسن عبدالوهاب، محمد احمدی، محمد احمدی محسن قرایی مهرداد میرکیانی مهدی موسوی حسین فیض آبادی یدالله نجفی امید جزینی بیتا موسوی ماریا میرنژاد یوسف آقایی

مشخصات فیلم به دنیا آمدن


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
سابمیت مقاله چیست؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟