دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم وسریال /

معرفی فیلم ساعت شلوغی 

چهارشنبه، 28 مهر 1400
فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم شاهرخ استخری، سحر قریشی، پژمان بازغی، نرگس محمدی , زهره حمیدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان ساعت شلوغی

نوید و سحر هفت سال است که با هم ازدواج کرده اند و صاحب دختر شش ساله ای به نام ساناز هستند. نوید و سحر در زندگی با یکدیگر دچار مشکلاتی هستند که با بارزترین آنها بدبینی و شک سحر به نوید است که به شدت او را آزار می دهد. نوید از هم نشینی سحر با دوست رمالش ناراضی است و او را زنی عقده ای خطاب می کند. نوید مدیر شرکت مبلمان ایتال استیل و شخص بسیار متمولی است. شش ماه پیش در تصادفی، نوید با دلارام آشنا می شود و رابطه عاطفی بین شان به وجود می آید. نوید آنچه را که از سحر توقع دارد مانند توجه و عطوفت در دلارام پیدا می کند و بیشتر جذب او می شود. دلارام هم که از وضع مالی و ظاهر خوش پوش نوید بدش نیامده، نسبت به نامزدش رضا که دوست برادرش داوود است، بی محلی می کند تا اینکه رضا متوجه موضوع شده و به سراغ نوید می رود و می فهمد که نوید زن و فرزند دارد. او از صحبت کردن با نوید نتیجه ای نمی گیرد و در نهایت داوود را در جریان می گذارد. داوود هم با نوید درگیر می شود و سعی می کند او را دور کند، اما واکنش ها طوری است که داوود از دست خواهرش دل گیر می شود. از طرفی ژینوس پی به روابط نوید و دلارام برده و ایمیل ها و عکس های دلارام را برای سحر رو می کند. سحر به شدت ناراحت می شود و با رو در رو کردن موضوع با همسرش نوید، هم کتک می خورد و هم از خانه رانده می شود. او به منزل مادرش پناه می برد. سحر از تهدید کردن دلارام هم چیزی عایدش نمی شود و نوید همچنان به طلاق دادن او و ازدواج با دلارام اصرار دارد. آقای جعفری، پدر سحر به محل کار نوید می رود و برای بازگشت سحر به خانه اش وساطت می کند ولی...

نکاتی درباره فیلم ساعت شلوغی

ساعت شلوغی فیلمی است بی سروته با مجموعه ای از معضلات اجتماعی که کارگردان خواسته همه را یکجا به مخاطب بیاموزد ، البته به بدترین نحو ساخت که هیچ چیز فیلم در نیامده! به گونه ای فیلم هندی است با بازیگران ایرانی!!!!داستان فیلم همزمان با معرفی بازیگران از آنجایی شروع میشود که انگار کلیپی برای آهنگ دختر گل فروش سر چهار راه ساخته اند و از آنجا بازیگر نقش اصلی مرد با بازی شاهرخ استخری آغاز میشود.داستان فیلم شک و دو دلی زنی (سحر قریشی) را نشان می دهد که از فرط عشق زیاد و کورکورانه مدام شوهرش را تعقیب میکندو به او بدبین است و دوست فالگیری ( بهنوش بختیاری) دارد که در تشویش روحی و بدبینی او بسیار موثر است. چرا که خودش میخواسته با شوهر دوستش رابطه داشته باشد و به خاطر نپذیرفتن مرد، وی نیز کینه میورزد و مدام در زندگی آنها کارشکنی میکند. از طرف دیگر نشان میدهند که واقعا مرد با زن دیگری(نرگس محمدی) در ارتباط است و از آن همه شک و بدبینی همسرش به او پناه آورده است.دختری که با برادرش (پژمان بازغی) زندگی میکند و در زندگی اش دچار کمبود هایی است.کل باز کردن و تعریف قصه ی فیلم شاید به ۲۰ دقیقه هم نکشیده باشد و تا پایان فقط شاهد صحنه هایی هستیم که بازیگران یک به یک متنبه شده و روبه روی دوربین نتیجه گیری میکنند و به گونه ای مخاطب را نصیحت میکنند. این وسط ، چند کلیپ تصویری هم برای آهنگ های حمیدعسگری ساختند که شباهتش به فیلم هندی را از دست ندهد با این تفامت که همه اش غم و غصه و گریه بود!!!!حرک های اضافی دوربین و کادرهای بی اساسی که اصرار به نشان دادن گل و بلبل محیط داشت. حرکت بازیگران جلوی دوربین افتضاح بود. دیالوگ ها کلیشه ای و شخصیت های تخیلی که در پایان همه با هم خوب می شوند و به خوبی و خوشی به زندگی خود ادامه میدهند.با ساختن این جور فیلم ها هم به هنر ، هم به سینما و هم به شعور مخاطب توهین می کنند. فیلم های بی ارزشی که هم وقت مخاطب را میگیرد و هم سرمایه به هدر میدهد.در پایان امیدوارم عوامل سانده فیلم و فیلسازان دیگری از این قسم فیلم ها ، تجدیدنظری در ساخت فیلم های خود کنند و در آینده شاهد این نوع آثار نباشیم.

کارگردان فیلم ساعت شلوغی

آرش معیریان کارگردان و تدوینگر ایرانی متولد سال ۱۳۵۰ است. او که تحصیلاتش را در دانشگاه تهران به انجام رسانده پس از چند فیلم ناموفق توانست با تغییر مسیرش به سمت کمدی و ساخت فیلم طنز پرفروش کما، توانست به فروش خوبی دست پیدا کند و کمدی های بعدیش هم عموما پرفروش بوده اند.از دیگر فیلم های ساخته او میتوان به شانس، عشق، تصادف، ساعت شلوغی، شیر و عسل، چپ دست و شارلاتان اشاره کرد.

بازیگران فیلم ساعت شلوغی

شاهرخ استخری ،سحر قریشی ،بهنوش بختیاری ،پژمان بازغی ،فتحعلی اویسی ،مهران رجبی ،مهتاج نجومی ،سیدمحمدرضا وزیری ،حامد جعفری ،داریوش سلیمی ،سیدمحمدعلی وزیری ،کوروش شیبانی ،فرزانه تفرشی ،نرگس محمدی

ساير عوامل فیلم ساعت شلوغی

  • کارگردان: آرش معیریان
  • تهیه کننده: سید محسن وزیری
  • نویسنده: جابر قاسمعلی
  • موسیقی:محمدمهدی گورنگی
  • فیلمبردار:مجتبی رحیمی
  • تدوینگر:آرش معیریان

مشخصات فیلم ساعت شلوغی


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب