دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / معرفی کتاب /

معرفی کتاب آمین می‌آورم اثر امیر خداوردی 

چهارشنبه، 01 دی 1400
کلا من در انتخاب اسم های مستعار استعداد ندارم. وقتی اولین و تنها کتابم چاپ شد،اسمم را گذاشتم«شابلقا». نمی دانم چرا علاقه ای به اسم فامیلی واقعی ندارم.حالا این اسم مستعار از این جهت که من یکی از افراد قبیله ی شابلقا هستم ،اسم خوبی بود ،ولی قبیله ی ما در حافظه ی تاریخی مردم به جنگ و جدال و لات بازی اشتهار دارد...

درباره کتاب آمین می آورم

کتاب «آمین می آورم»، نوشته امیر خداوردی است.قهرمان داستان این کتاب قصد دارد ماجراهایی را برای مخاطبان خود که احتمالا همه اهل فضای مجازی هستند و مدام پای اینترنت نشسته اند بازگو کند.

خلاصه کتاب آمین می آورم

قهرمان اصلی این داستان در یک درمانگاه اعصاب و روان روزگار می گذراند، او که به خاطر بیماری افسردگی تحت درمان است، ماجراهای زندگی اش را برای مخاطب تعریف می کند. به نظر او مخاطبانش آدم هایی هستند که مدام پای اینترنت نشسته اند و وقت خود را در فضای مجازی می گذرانند، به همین خاطر لحنی طنازانه و به روز برای بیان خاطراتش انتخاب کرده است. او بعد از ازدواج مسیر زندگی اش را تغییر داده و شروع به تدریس در دانشگاه الهیات کرده است، اما به خاطر اینکه سربازی نرفته ممکن است برای ادامه فعالیتش دچار مشکلاتی شود. اما درست در همین وضعیت حفظ ایمان برای او تبدیل به مهم ترین دغدغه اش می شود. او نگران است که همسرش ایمانش را از او بگیرد! بنابراین تصمیم می گیرد تا با همین ذره ایمانی که برایش مانده خودکشی کند! در بخشی از کتاب «آمین می آورم

درباره نویسنده کتاب آمین می آورم

امير خداوردي متولد سال 1359 می باشد. وی دارای تحصیلاتت سطح چهار حوزه ي علميه ي قم در رشته ي اصول فقه است. همچنین استاديار رشته ي ادبيات عربي در دانشگاه بين المللي المصطفي. قائم مقام مديريت دفتر تدوين کتب درسي حوزه هاي علميه می باشد.

قسمتی کتاب آمین می آورم

«امشب هم مثل خیلی شب های دیگر شام نداریم. رزیتاخانوم صلاح نمی دانند شام درست کنند. من کمی چاق شده ام. توی اتاق بچه خودم را حبس کرده ام. فکر می کند پایان نامه دکتری ام را می نویسم. کمی بیسکویت توی کیفم بود که همین الآن خوردم. معده ام می سوخت. صندلی ام مدت هاست که دیگر قیژقیژ نمی کند. یحتمل، خودبه خود درست شده، شاید هم، یعنی بعید نیست که رزیتا دنگش گرفته و روغن کاری اش کرده باشد. کلیات و مقدمات پایان نامه تمام شده. دیگر باید نظریه ام را بنویسم. می خواهم بگویم دعا دقیقاً چیست؟ بله، یک نوعی از جمله های انشایی است، ولی با بقیه فرق می کند. وقتی از کسی چیزی طلب می کنید و مثلاً به دوستتان می گویید: «حسن جون، یه لیوان آب بده! » این جمله را می گویید تا مخاطب (حسن جون) متوجه شود شما یک لیوان آب می خواهید و تحریک شود که برود یک لیوان آب بیاورد، اما دعا این طور نیست. وقتی می گوییم «سلام»، این «سلام» را برای چه می گوییم؟ یعنی چیزی می خواهیم که می گوییم سلام؟ یا می خواهیم مخاطب متوجه چیزی شود؟ «سلام بر تو، درود بر تو» این ها دعاست، ولی برای مخاطب معنایی افاده نمی کند».

شناسنامه کتاب آمین می آورم


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه