دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

محبوب ترین ترند شال و روسری پاییز امسال را بشناسید 

سه شنبه، 03 آبان 1401
ساعدنیوز: شال و روسری یکی از موارد مهم در صنعت مد پاییزی است که توجه کافی از سمت بانوان را به خود جلب می‌کند. شال‌ها پوشش راحتی دارند، می‌توانند شما را گرم نگه دارند و ظاهری منحصر به فرد ایجاد بکنند، که استایل بانوان را تکمیل کند. در ادامه به انواع شال و روسری های زنانه پاییزی می پردازیم.

شال و روسری، یکی از اکسسوری های راحت و پر کاربرد در فصل پاییز و زمستان است. در این فصل ها شما می توانید از شال و روسری های متنوعی استفاده کنید و استایل های متفاوتی برای خود بسازید. ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا شیک ترین گزینه ها را انتخاب کنید.

شال و روسری ابریشم

استفاده از پارچه ابریشم برای شال و روسری پاییزی انتخابی به جا و مناسب محسوب می شود. به احتمال زیاد همه ما می دانیم که پارچه ابریشم به دلیل فرآیند طبیعی، دشوار و ارزشمندی که موجب تولیدش می شود، پارچه ای گران قیمت و فوق العاده شیک و زیبا است. شال و روسری ابریشمی را با لباسی مناسب و درخور زیبایی استفاده کنید، تا هارمونی صحیح و چشم نوازی در ظاهر شما پدیدار شود.

روسری پتویی

یکی دیگر از روسری های جالب توجه برای روزهای سرد روسری پشمی چهارخونه است که به آن روسری پتویی نیز می گویند. یک روسری قواره بزرگ تارتان انتخابی هوشمندانه است و ظاهری ایده آل به شما می دهد. این روسری را با یک بلیزر تیره رنگ بپوشید. برای زمانی که می خواهید در روزهای سرد به پیاده روی در اطراف شهر بروید یک روسری پتویی گرم بپوشید. این روسری های پاییزه می تواند به عنوان یکی از عالی ترین اجزای استایل روزمره شما باشد. روش های مختلفی وجود دارد تا سبک مناسب خود را داشته باشید. فقط به کمی تخیل نیاز دارید.

شال یا روسری موهر

به طور کلی شال و روسری های موهر با اکثر استایل ها مانند اسپرت، مجلسی و مهمانی به راحتی ست می شود. (به جزئیات هر استایل و هارمونی رنگ ها باید توجه شود).

  • شاید برای انتخاب استایل مناسب پاییز و زمستان اولین سؤالی که ذهن شما را درگیر کند این باشد که شال مناسب تر از روسری برای فصل زمستان است یا روسری را باید به عنوان یک انتخاب بهتر برای گرم شدن در نظر بگیریم؟ پاسخ این سؤال اصلاً بستگی به گرم تر بودن یکی از این دو پوشش سر ندارد، بلکه به انتخاب شما برای استایلتان بستگی دارد. شال و روسری های موهر در عین لطافت و سبک بودن از گرمای خوبی برخوردارند و شما می توانید شال و روسری های موهر را به عنوان شال گردن یا رویه بر روی شال و روسری های نازک خود استفاده کنید و از استایل زمستانه خود لذت ببرید.

روسری های نخی پاییزه

روسری های نخی پاییزه زیر مجموعه پارچه های پنبه ای هستند. به دلیل عبور ندادن سرما از خود و گرم بودن، مناسب ترین جنس شال یا روسری برای فصل سرما است. جنس نخی به راحتی اتو می شود و کمتر از سایر جنس ها سر می خورد. سبک، لطیف و نرم است و یکی از مناسب ترین پارچه ها برای فصل پاییز و زمستان است.

شال گردن پشمینه و انتخاب رنگ

هنگام خرید شال پشمینه، سعی کنید روی رنگ هایی که بیشتر دوست دارید تمرکز کنید. همیشه مراقب انتخاب شالی باشید که صورت شما را درخشان تر کند. به این ترتیب شالی خواهید داشت که همیشه دوست دارید. حتی می توانید در این انتخاب از اطرافیان خود کمک بگیرید.

ایده گرفتن همیشه در این موارد مفید است. اگر در انتخاب شال پشمینه به این توصیه ها توجه کنید با مشکلی مواجه نخواهید شد. و قطعاً شما یک خرید بسیار لذت بخش خواهید داشت.

شال و روسری ریشه دار

پاییز فصلی پر از رنگ های فریبنده است. یکی از پیشنهادهای ما، استفاده از شال و روسری های ریشه دار با رنگ های خنثی برای روزهای بسیار سرد پیش رو می باشد.
پارچه ی پشمی یکی از پارچه هایی است که اغلب در دوخت لباس های زمستانی و یا شال و روسری های گرم مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این نوع از پشم، از جمله رنگ پذیری بالا،شفافیت و درخشنگی رنگ ها، دیر چروک شدن و اشتعال پذیری پایین و… ، این نع شال به عنوان یک منسوج لوکس در نظر گرفته می شود.

شال و روسری پاییزه تک رنگ

داشتن یک استایل مونوکروم راحت ترین راه برای ست کردن لباس هایتان است. تنها تلاشی که لازم است انجام دهید، پیدا کردن لباس ها و شال و روسری های همرنگ در کمد لباس شماست.
شال و روسری های پاییزی پشمی به رنگ بژ و شتری بسیار عالی به نظر می رسند. این شال و روسری ها را با یک پالتوی همرنگ ست کنید. جذاب و تماشایی بودن یک استایل بستگی زیادی به رنگ و اکسسوری های آن استایل دارد. شال و روسری های پاییزی رنگ روشن را به راحتی با لباس هایتان ست کنید. استفاده از این نوع شال و روسری های فوق العاده شیک با لباس های روشن و چاپی مناسب تر است. پوشیدن روسری های قواره بزرگ و شال های پهن برای فصل پاییز و زمستان مطلوب تر و مرتبط تر خواهد بود.

روسری چهارخانه یا تارتان

روسری چهارخانه یا تارتان، نوعی پارچه پشمی با الگوی شطرنجی خاص و همچنین نوارهایی با پهنا و رنگ های متفاوت که بر روی زمینه ای رنگی به صورت متقاطع بافته می شوند. روسری های طرح چهارخانه یا تارتان در گذشته فقط از پشم بافته می شدند و بسیار ضخیم و گرم بودند اما امروزه این پارچه در جنس های مختلفی تولید می شود و بسته به جنس روسری می توان از آن در فصل های مختلف استفاده کرد. معمولاً استفاده از روسری در فصل پاییز و زمستان جذابیت بیشتری به استایل شما می دهد.

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


7 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک