پیشنهادهای جذاب برای داشتن استایل پاییزی شیک برای خانم های با حجاب

  چهارشنبه، 04 آبان 1401   زمان مطالعه 4 دقیقه
پیشنهادهای جذاب برای داشتن استایل پاییزی شیک برای خانم های با حجاب
در حال حاضر، تیپ حجاب از طرفداران خاصی برخوردار می باشد. اگر شما علاقه مند حجاب و تیپ با حجاب هستید مطمئنا می دانید که حجاب هیچ منعی برای خوشتیپ تر شدن شما ندارد. همه ی افراد در هر نوع استایلی می توانند بهترین و خوشتیپ ترین باشند حتی در استایل خیابانی پاییزی. در ادامه با نحوه ست کردن لباس همراه ما باشید.

بسیاری از خانم های باحجاب در انتخاب استایل روزمره خود با مشکل مواجه هستند. حجاب بخش مهمی از پوشش یک خانم مسلمان است که هیچ منافاتی با شیک پوشی ندارد. ما در این مطلب قصد داریم چند استایل باحجاب پیشنهادی برای بانوان محجبه کشور ارائه دهیم.

استایل با حجاب

پیشنهاد های شیک برای داشتن استایل با حجاب برای پاییز

چه کسی هنوز در مورد یافتن لباس مناسب برای پاییز سردرگم است؟ حجابی قطعا یکی از آنهاست. زیرا ما به لایه هایی برای گرم کردن بدن خود در هنگام سردتر شدن هوا و مقابله با نسیم ملایم نیاز داریم. برای این فصل حداقل به 3 لباس دیگر نیاز داریم.

  • کت بلیزری اورسایز: بلیزر سایز بزرگ در حال حاضر مورد تحسین دوستداران مد قرار گرفته است و برای فصول سردتر مناسب است. آن را با لباس خنثی خود ست کنید و آماده هستید که جذاب تر به نظر برسید!
استایل با کت بلیزری
  • لایه با کت ترنچ: ابتدایی ترین و قطعی ترین کاری که هر حجابی برای ظاهر پاییزی انجام می دهد. ترنشوات مورد علاقه خود را از کمد بیرون بیاورید و آن را با بهترین لباس خود بپوشید، این بهترین چیز در هر موقعیتی است.
استایل با کت ترنچ
  • پیراهن و دامن بلند: شاید همه دوست نداشته باشند دامنی با مانتو اورسایز مانند این بپوشند. اما هیچ ایرادی ندارد که آنها را برای پاییز امسال برای ظاهر روزانه بپوشید. خنثی یا نرم و مناسب روسری خود را انتخاب کنید.
استایل با پیراهن و دامن بلند
  • استایل با شلوار جین: پوشیدن لایه لایه با شلوار جین ابتدایی ترین و جاودانه ترین کار است. از آنجایی که این کار را نه تنها برای لباس های پاییزی می توان انجام داد، زمستان یا حتی بهار نیز مناسب است.
استایل شیک
  • لایه با جلیقه: جلیقه از سال های گذشته یک روند بوده است. اگر هرگز آن را امتحان نکرده اید، امسال امتحان کردن اشکالی ندارد. زیرا جلیقه بیرونی برای طبقات در فصول سردتر بسیار مناسب است.
استایل با پافر
  • لباس بافت: لباس های بافت از کاربردی ترین پوشاک در فصل سرد سال پاییز و زمستان هستند خانم های با حجاب نیز با ست کردن تونیک های بافت یا پلیور های بافتنی به خوبی از این لباس بهره ببرند.
استایل پاییزی
  • استایل با هودی: اگر میخواهید یک استایل تینیجری و اسپرت داشته باشید از هودی های اورسایز یا اندازه بدنتان غافل نشوید. هودی ها را می توانید با دامن ست کنید یا از روی آن کت چرمی یا پالتو بپوشید.
تصویر

اصول داشتن استایل پاییزه تینیجری

معنی لغوی تینیجر یعنی جوان ونوجوان، استایل تینیجری یکی از سبک های پوشاک مورد علاقه دختران جوان و نوجوان است. هر لباسی که یک نوجوان از دنیای مد برای پوشیدن میپسندد و نشان دهنده نشاط و سرزندگی به همراه شیک پوشی است، استایل تینیجری محسوب می شود.

یکی از ترند های سال های اخیر روی هم پوشیدن لباس ها به صورت اصولی است که میتواند برای تینیجرها گزینه مناسبی باشد مثلا میتوانید لباس هایتان را ست کنید. یک تیشرت سفید در زیر یک سویشرت رنگی گزینه مناسبی برای استفاده از استایل چند لایه است.

شلوار جین بهترین گزینه برای کمد یک نوجوان است درست است که شلوار جین سن وسال نمی شناسد وهمه از ان استفاده میکنند اما بازهم برازنده شماست ویکی از واجبات کمد شماست. مخصوصا لی های چاک دار، بگ ها و مام استایل که میتواند استایل شما را شیک تر کند. در دنیای جین ها فقط به شلوار اکتفا نکنید از کت ها وشومیزهای لی نیز استفاده کنید.

استایل خیابانی با حجاب

نکات مهم در سبک پوشش با حجاب

برای داشتن استایل با حجاب شیک و خاص به موارد زیر دقت کنید و بکار ببرید:

  • سعی کنید ست لباس خود را به صورت ساده انتخاب کنید. در عین حال با خرید شال و روسری طرح دار می توانید از سادگی یکدست بکاهید.
  • برای داشتن تیپ با حجاب خاص می توانید از مدل های مختلف بستن شال و روسری کمک بگیرید.
  • مهم ترین آیتم این است که مدل لباس خود را به گونه ای انتخاب کنید که در آن بسیار راحت و آزاد باشید.
  • البته می توانید با استفاده از دامن های بلند و گشاد و بلوزهای گشاد تیپی اسپرت و فوق العاده داشته باشید.
  • استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید. با استفاده از بند عینک های مرواریدی، آویزهای شیک کیف و یا سنجاق سینه جلوه خاص و اسپرتی به استایل با حجاب خود بدهید.
  • می توانید از هدبندهای زیبا و یا توربان های جذاب را از یاد نبرید چرا که با این کار استایل دخترانه جذابی با حفظ حجاب رقم می زنید.
استایل با حجاب

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


3 دیدگاه
  دیدگاه ها
سهیلا
1 سال پیش

این حجاب نیست تیپ زده
بازدیدکننده
2 سال پیش

باشه ولی اینا حجاب واقعی نیست 🤫
بازدیدکننده
2 سال پیش

محجبه؟🙄
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (193 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان