دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

مهدی سلطانی از رازهای فیلم افرا پرده برداشت 

سه شنبه، 20 مهر 1400
ساعد نیوز : مهدی سلطانی از بازیگران توانمند کشورمان است که اخیرا هنرنمایی او را درسریال افرا دیده ایم.در ادامه تصویری از سریال افرا را به همراه رازهای نگفته ی این سریال منتشر کرده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، مهدی سلطانی با انتشار این عکس نوشت :

سلام. #سریال_افرا بالاخره بعد از سی و هشت قسمت با تمام کم و کاستی ها، به مقتضای شرایط، به پایان رسید. بر خود می دانم که از همراهی، مهربانی و نقد ها و نظراتتون سپاسگزار باشم.

در کامنت های شما زیاد پرسیده می شود که بالاخره راز سیروس و اعظم چه بود و چرا نشان داده نشد؟ البته پاسخ به این پرسش به من به عنوان بازیگر پروژه مربوط نمی شود اما برای رفع این کنجکاوی و احترام به شعور مخاطب، خود را موظف می دانم تا توضیحی عرض کنم.

پیمان قصه ی افرا بچه زن دیگری از سیروس بود که در سفرشان به مشهد فاش و ناگهان سر و کله اش پیدا می شود و اعظم برای آبرو داری از سیروس، می پذیرد مادرش باشد و برای اینکه داستان لو نرود سفرشان از مشهد به تهران را چند ماه به بهانه های مختلف به عقب می اندازند تا تولد بچه توسط اعظم منطقی به نظر برسد. کمکی که این موضوع به روند دراماتیک داستان می کرد این بود که اعظم چون مادر واقعی پیمان نیست پس هیچ حق و حقوق مالی و غیر مالی در عفو و یا قصاص ندارد.

تمام این مراحل تصویر برداری شد اما ظاهرا پخش تلویزیون به دلیل اینکه مبادا شأن سیروس به عنوان یک پدر بیش از این خدشه دار شود مصلحت دید حذف گردد. راز حاج محمود هم در واقع همان نقطه ضعفش در رابطه با کارخانه بود که نشان داده شد.

باقیمانده ی خورده حذف ها به روند داستان صدمه ی چندانی وارد نمی کند اما به اتمسفر کار و منطق بازی و کیفیت کار نویسنده، بازیگر و کارگردان حتماً لطمه می زند.

همواره قصدم از انتخابهایم در کارها، کیفیت، جذاب و مفید بودن برای مخاطبانم بوده و انشاالله خواهد بود. امیدوارم بتوانم با کاری بهتر در خدمتتان باشم که لایق بهترین ها هستید.


1 پسندیدم 6 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
نوشین
3 سال پیش

هفت سنگ منظورم بود
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام،سریال خوبی بود،ولی بعد از دیدن قسمت آخر،افسوس خوردم برای وقتی که گذاشتم تا این سریال و ببینم،آخه چرا این طوری تموم میکنید،تکلیف مهران و اون راز .......
پاسخ
ث
3 سال پیش

بهترینی آقای سلطانی با اینکه سنی ازت گذشته ولی هنوز جذابی
پاسخ
زهرا.ص
3 سال پیش

افرا قصه ی خیلی ها می تواند باشد ولی...
پاسخ
آدرینا
3 سال پیش

احسنت بازیت خیلی عالی بود آقای سلطانی
پاسخ
مائده (🌹❤)
3 سال پیش

یه دونه ای آقای سلطانی👌😍💖
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
ترجمه تخصصی کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی