معرفی و بررسی خودروی هنگ چی H1

  یکشنبه، 30 آذر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
معرفی و بررسی خودروی هنگ چی H1
هنگ چی H1 یک سدان لوکس و سایز متوسط است که در تم دو رنگ طراحی و تولید شده است. طراحی این خودرو را اندرس وارمینگ (Anders Warming)؛ طراح مشهور کمپانی های فولکس واگن، مینی، بی ‌ام ‌و و بورگوارد به عهده داشته است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، صنعت خودروی چین با شتاب سرسام آوری در حال پیشرفت بوده و با شروع انقلاب الکتریکی، این کشور بی گمان در آینده نزدیک حرف های بسیار زیادی برای گفتن در سطح بین المللی خواهد داشت. گروه اِورگرند (Evergrande Group) یکی از شرکت های چینی است که قصد دارد از فرصت موجود بیشترین بهره برداری را نموده و با تولید مدل های الکتریکی لوکس بخشی از بازار را تصاحب کند.
فعالیت اصلی گروه اورگرند در زمینه توسعه املاک و مستغلات است و از نظر میزان فروش در این حوزه رتبه دوم را در اختیار دارد
با آنکه گروه اورگرند بدهی زیادی دارد، اما این شرکت سال گذشته با طرح ادعایی عجیب گفته در عرض سه الی پنج سال آینده به بزرگ ترین و قوی ترین گروه خودروسازی تولیدکننده مدل های برقی تبدیل خواهد شد. در هر حال این شرکت محصولات خود را با برند هنگ چی (Hengchi) راهی بازار خواهد کرد. در فاز اول این برند با 6 مدل مختلف به فعالیت خواهد پرداخت که H1 جزو آنهاست.
هنگ چی H1 سدانی لوکس بوده و در کلاس D قرار می گیرد. این خودروی زیبا توسط اندرس وارمینگ (Anders Warming) طراحی شده است. اگر آقای وارمینگ را نمی شناسید، باید بگوییم این طراح دانمارکی سابقه فعالیت در کمپانی های فولکس واگن، مینی، ب ام و و بورگوارد را در کارنامه دارد. نسل کنونی سری 5 و سری 6 از جمله مدل های شاخصی هستند که توسط آقای وارمینگ خلق شده اند.

تصویر
طراحی ظاهری هنگ چی H1

طراحی هنگ چی H1

هنگ چی H1 یک سدان لوکس و سایز متوسط است که در تم دو رنگ طراحی و تولید شده است. طراحی این خودرو را اندرس وارمینگ (Anders Warming)؛ طراح مشهور کمپانی های فولکس واگن، مینی، بی ام و و بورگوارد به عهده داشته است. این طراح محصولاتی همچون نسل کنونی سری ۵ و سری ۶ را در کارنامه خود دارد و به همین جهت نیز انتظار می رود محصولات برند هنگ چی بتوانند طیف گسترده ای از خریداران و علاقه مندان را به سمت خود جذب کنند.

در خصوص طراحی خودرو در نمای روبرو باید اضافه کرد که چراغ های جلو باریک و کم عرض هستند و به وسیله یک نوار باریک به یکدیگر متصل شده اند. در قسمت جلو پنجره نیز شاهد یک بافت نقطه ای ماتریکسی هستیم. کاپوت خودرو در قسمت های کناری خود حجیم تر است و همین موضوع یک حالت تهاجمی به هنگ چی H1 بخشیده است.

به غیر از سادگی و زیبایی المان دیگری که در نمای جانبی جلب توجه می کند رینگ های بسیار بزرگ و غول پیکر هنگ چی H1 است. این رینگ ها ۲۲ اینچی که به شکل ۸ پر دوتایی هستند به علت سادگی خاص بدنه و همچنین رنگ خاصشان می توانند قشر سخت پسند بازار را به سمت خود جذب کنند.

تصویر
طراحی ظاهری هنگ چی H1

این سدان در تمامی نما ها کاملا کلاسیک و ساده طراحی شده است و یک حس مدرنیته مینیمالیستی را به مخاطب القا می کند.

طراحی هنگ چی H1 به صورتی است که آخرین ستون به سبک فست بک امتداد یافته است و رنگ متفاوت سقف نیز در کنار طراحی خاص آن تمامی توجه ها را به سمت خود جذب می کند.

از دیگر امکانات این سدان تازه تولید می توان به دستگیره های درب هوشمند اشاره کرد. این دستگیره ها به صورت پنهان طراحی شده اند و به همین جهت نیز در نمای بیرونی هیچ گونه برجستگی مخصوص دستگیره بر روی درب ها رویت نمی شود.

آینه های جانبی خاصی نیز بر روی اولین سدان تولیدی اورگرند قرار گرفته است. این آینه ها با وجود آنکه الکترونیکی هستند اما احاطه کاملی از محیط اطراف را در اختیار راننده قرار می دهد.

در خصوص نمای عقب نمی توان هیچ اظهار نظری کرد چراکه تصاویر منتشر شده از هنگ چی H1 تنها شامل نمای روبرو و کنار است اما احتمالا همین سبک طراحی ساده و خاص در نمای عقب نیز تکرار شده است.

تصاویری نیز از نمای داخلی خودرو منتشر نشده است. احتمال می رود شاهد کابینی مدرن با طراحی خاص باشیم.

سایر محصولات برند هنگ چی

هولدینگ اورگرند علاوه بر هنگ چی H1تعداد محدودی تصاویر نیز از دیگر محصولات خود منتشر کرده است. علاوه بر این خودرو مدل های هنگ چی ۲H، ۳H، ۴H، ۵H و ۶H نیز به مرحله تولید خواهد رسید. زمان تولید H1 سال میلادی آینده (۲۰۲۱) اعلام شده است اما هنوز در خصوص دیگر مدل ها اطلاعات چندانی در دسترس نیست.

گفتنی است که هنگ چی H2 نیز درست مشابه با هنگ چی H1 خواهد بود و تنها کمی از نظر اندازه از آن کوچک تر است. این خودرو یک سدان لوکس در کلاس B است.

هنگ چی H3 یک شاسی بلند سایز متوسط است که گفته می شود از طراحی خاصی برخوردار خواهد بود. هنگ چی H4 در کلاس ام پی وی قرار خواهد داشت و یک خودرو تمام الکتریکی ۷ سرنشین است. دو محصول هنگ چی H5 و هنگ چی H6 نیز در کلاس شاسی بلند و کراس اوور قرار خواهند داشت و طراحی آن ها نیز مشابه با دیگر محصولات این برند به سبک فیلم های علمی تخیلی خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده هولدینگ اورگرند قصد دارد بیش از ۱٫۵ میلیون سهام را در بورس شانگهای عرضه کند. با این کار ۴٫۷ میلیارد دلار عاید این هولدینگ خواهد شد و احتمالا شایعات پیرامون ورشکستگی آن نیز به کلی فراموش خواهد شد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان