معرفی جدیدترین خودروهای سال 99

  دوشنبه، 26 آبان 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
معرفی جدیدترین خودروهای سال 99
همه چیز را درباره خودروهای جدید بازار ایران در سال 99 در این مطلب بخوانید !

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، در آخرین ماه های سال 98 مدیران ایران خودرو و سایپا برخی از محصولات جدیدشان را در حاشیه جلسه دولت به نمایش گذاشتند. این محصولات که برخی از آنها بر مبنای پلت فرم های جدید طراحی شده بود کنجاوی برخی از مخاطبان خودرویی را برانگیخت که در این مطلب نگاهی داریم به خودروهای جدیدی که سال 99 وارد بازار ایران خواهند شد.

1- K132، ماشین جدید ایران خودرو

این خودرو بر روی پلتفرم PF1 گروه پژو سیتروئن ساخته شده و الگوی اصلی آن بر مبنای خودروی پژو 301 است. با نگاهی به تصاویر منتشر شده از K132، مشخص است که بخش هایی از قالب جانبی، کابین و فریم سقف این خودرو با پژو 301 مشترک بوده و بیشترین تغییرات در بخش طراحی جلو و عقب خودرو اتخاذ شده است.

این خودرو در بخش پیشرانه با توجه به جدیدترین اظهارات معاون شرکت ایران خودرو به موتور ایی. اف .۷ توربوشارژ مجهز خواهدشد . این موتور هم اکنون بر روی دنای توربو شارژ نصب شده که بازدهی خوبی نیز داشته است.

پیشرانه 1.7 لیتری توربو TC7 قدرتی برابر با 150 اسب بخار در کنار گشتاور 215 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار می دهد.

پورمجیب در مورد نوع گیربکس پیش بینی شده برای استفاده در این خودرو نیز خاطرنشان کرد: گیربکس بکار رفته در این خودرو نیز از نوع اتوماتیک خواهد بود.

تصویر
طراحی ظاهری K132
تصویر
طراحی ظاهری K132

2- دنا پلاس اتوماتیک، خوشامدگویی به بهترین تیپ دنا

دنا ماشین خوشنام و پرطرفداری است که حدود 8 سال پیش، پا به دنیای خودروهای ایرانی گذاشت و از همان روز توانست ستاره محبوب این تیپ از ماشین ها باشد. مشخصات فنی استاندارد و بدنه مقاوم، در خط مقدم ویژگی های این خودرو هستند.

با این حال ایران خودرو با به روز رسانی امکانات دنا، تولید محصولی جدید را کلید زده است. اعلام شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک در سال 99 شروع می شود و تحویل آن سال 1400 است.

دنا پلاس اتوماتیک در شکل ظاهری، تنها در رینگ های اسپرت آلومینیومی با دنا تفاوت دارد. بیشترین تغییر در محصول به روز رسانی شده دنا، اضافه کردن امکانات رفاهی به آن است.

این خودرو با آپشن های کاربردی مانند کروز کنترل، فرمان برقی، کیسه هوا برای راننده و سرنشین، کارت حافظه ردیاب و گیربکس 6 ساعته اتوماتیک، می تواند به یکی از بهترین خودروهای موجود در بازار سال 99 تبدیل شود.

3- رانا پلاس و شرایط فروش آن

رانا پلاس شبیه ترین خودرو به پژو 206 صندوق دار است. اما اگر با خودرو رانا آشنایی داشته باشید، می دانید که از نظر کیفیت نمره قابل قبولی نزد مشتریان نداشته است. حالا پس از حدود 8 سال از خرید و فروش اولین مدل های رانا، مدل پلاس این خودرو قرار است کمبودهای آن را جبران کند.

تفاوت رانا پلاس و رانا

تغییر فرمان و زه های اطراف، از مهم ترین تغییراتی است که در این مدل جدید می توانید ببینید. با این حال، به نظر می رسد که حتی مشخصات فنی رانا پلاس هم تفاوت چندانی با رانا ندارد.

نمایشگر دمای محیط، سیستم کنترل بخار بنزین و امکاناتی جزئی مثل بلوتوث برای سیستم پخش و ایجاد دکمه های کنترل روی فرمان، همان تفاوت هایی است که دلیلی برای پرداخت هزینه بیشتر است.

4- پژو 207 سقف پانوراما، 207 با تداعی سان روف

207 محبوب، با اضافه شدن امکانات متنوع به خودرویی تبدیل شده که تا سال ها همراه شما خواهد ماند. هاچ بک همه پسند ایران خودرو این روزها مراحل پیش فروش قسطی را پشت سر گذاشته است.

آپشن های 207 پانوراما

با اینکه سقف شیشه ای به تنهایی یک تفاوت بزرگ و هیجان انگیز برای دوستداران 207 است، اما طراحان ایران خودرو به این ویژگی بسنده نکرده اند.

ایجاد سنسور فشار باد تایر، سنسور اتو لایت، سنسور برف پاک کن اتوماتیک، سیستم چند رسانه ای و ایربگ سرنشین از دیگر ویژگی هایی است که به مدل جدید 207 اضافه شده است.

مهم ترین ویژگی 207 پانوراما در اسمش پیداست. در طراحی این ماشین محبوب، یک سقف شیشه ای در نظر گرفته شده که بخش مهمی از هویتش را مدیون آن است.

5- آشنایی با سمند بهینه یا فیس لیفت سمند

نمونه جدید سمند LX که به دلیل بهبود امکانات نام سمند بهینه معروف شده، یکی از خودروهای جدید بازار در سال 99 است. این خودروی ایرانی قرار است فروش اقساطی هم داشته باشد و انتظار می رود که استقبال از آن مانند خرید اقساطی پژو پارس بسیار زیاد باشد.

فیس لیفت سمند، تغییر در ظاهر یا تغییر در موتور؟

تغییر در گرافیک چراغ های جلو و عقب و استانداردسازی سیستم نوری و برقی از مهم ترین تغییراتی است که می توانید در این نمونه بهبود یافته از سمند ببینید. به جز تغییرات ظاهری مهم ترین تغییری که می توانید در سمند بهینه ببینید، جعبه دنده نیمه اتوماتیک 6 سرعته است. با این ویژگی می توانید برای سال ها روی همراهی سمند حساب باز کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (193 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان