معرفی کیف پول های ارز دیجیتال تزوس

  پنجشنبه، 18 دی 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
معرفی کیف پول های ارز دیجیتال تزوس
رمزارز تزوس (Tezos) یک بستر قرارداد هوشمند است که برای کاهش هزینه، صرفه‌جویی در وقت و انجام معاملات آسان طراحی شده است. هدف Tezos حل برخی از مشکلاتی است که بلاکچین در بستر پلتفرم اتریوم با آن روبه‌رو بوده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، تزوس یک پلتفرم غیرانحصاری، توزیع شده و خود اصلاحگر است که از قراردادهای هوشمند برای فراهم آوردن یک ساز و کار حاکمیتی درون زنجیره ای منحصربفرد و ایجاد برخی بهبودها نسبت به پلتفرم هایی مانند اتریوم بهره می برد. تمرکز اصلی پلتفرم بر روی یک طراحی چند ساختاری با بروزرسانی های جزئی درون زنجیره ای در پروتکل است که به نوعی از مدل اجماع اثبات سهام اصلاح شده استفاده می کند که در آن سهامداران قادر به تغییر ساختار حاکمیتی پروتکل هستند.

در ادامه، لیستی از بهترین کیف پول های تزوس (Tezos) را که از توکن های آن پشتیبانی می کنند به شما ارائه می دهیم. تعداد کمی از کیف پول ها از دروازه امنیتی تزوس گذر کرده اند و در وبسایت رسمی تزوس ثبت شده اند. این کیف پول های سخت افزاری (Hardware Wallets)، تزباکس (Tezbox)، گالیئون (Galleon)، کوکای (Kukai) و سی ال آی ولت (CLI Wallet) جزو کیف پول های ثبت شده در سایت تزوس هستند. در لیست زیر موارد به روزشده و 13 نمونه از بهترین کیف پول های تزوس آورده شده است:

اتمیک والت (Atomic Wallet) – Mobile/Desktop

کیف پول اتمیک یا اتمیک والت (Atomic Wallet) یک راه حل جدید برای ذخیره رمزارز تزوس است که به غیر از رمزارز Tezos می تواند چند رمزارز دیگر را نیز ذخیره کند. اما می توان از آن فقط برای ذخیره ارز دیجیتال تزوس استفاده کرد.

اتمیک والت بیش از 1000 کوین و توکن را پشتیبانی می کند.

به علاوه، هر هفته با به روزرسانی ها یک رمزارز جدید را اضافه می کند. نرم افزار اتمیک برای سیستم عامل های ویندوز، مک، اوبنتو، دبیان و فدورا در دسترس است. نسخه اولیه این کیف پول برای سیستم عامل های اندروید و ios تلفن های همراه منتشر شده است.

لیست کامل ویژگی های کیف پول اتمیک (Atomic Wallet):

  • کلیدهای خصوصی در دستگاه کاربر ذخیره می شوند.
  • با رمزنگاری پیشرفته ای ساخته شده است و با استفاده از آن می توان رمزارز خریداری کرد.
  • از رمز ارز تزوس (Tezos) پشتیبانی می کند.
  • در به روزرسانی های هفتگی، کوین ها، توکن ها و ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود.
  • دارای ویژگی اتمیک سواپ برای انجام سریع معاملات با کارمزد کم است.
  • دارای ویژگی اضافه کردن رمزارز سفارشی است.
  • انجام معاملات سریع از طریق چنجلی (Changelly) و شیپ شیفت (Shapeshift)
  • فعال بودن پشتیبانی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته

کوین بیس (Coinbase) – Web/Mobile

کیف پول کوین بیس یکی از بهترین کیف پول های تزوس (Tezos) و از بهترین صرافی های معامله رمزارز است که در بیش از 55 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند. کاربران کیف پول کوین بیس می توانند رمزارزی که این کیف پول از آن پشتیبانی می کند را از طریق حساب بانکی، کارت، سپا (SEPA) و چند روش پرداخت دیگر ذخیره و خرید و فروش کنند.

کوین بیس یک پلتفرم معتبر و ایمن است که استفاده از آن بسیار راحت است.

این شرکت در فرانسیسکو مستقر است و تا 250 هزار دلار بیمه (FDIC) دارد. کیف پول کوین بیس اکثر رمزارزهای اصلی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین و تزوس را پشتیبانی می کند.

ترزور مدل تی (Trezor Model T) – Hardware Wallet

کیف پول ترزور تی، کیف پول سخت افزاری محبوبی است که از بسیاری از ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می کند. در حال حاضر پشتیبانی از رمزارز Tezos را نیز شروع کرده است. سرمایه گذاران تزوس که مالک کیف پول ترزور مدل تی هستند، می توانند کیف پول سخت افزاری تزوس را با کیف پول دیگر

لجر نانو اس (Ledger Nano S) – Hardware Wallet

کیف پول Ledger Nano S شباهت زیادی به ترزور دارد. یعنی یک کیف پول محبوب دیگر برای ذخیره ارزهای دیجیتال و جزو بهترین کیف پول های تزوس است. دارندگان Tezos به سادگی می توانند توکن های خود را درون کیف پول لجر نانو اس ذخیره کنند؛ زیرا توسعه دهندگان TezBox، این کیف پول را نیز توسعه داده اند. این کیف پول به نصب آخرین به روزرسانی سیستم عامل شما نیاز دارد.

ایر گپ (AirGap) – Mobile

کیف پول AirGap یک کیف پول موبایل متن باز است که با استفاده از آن کاربران می توانند امنیت کیف پول های سخت افزاری را داشته باشند. همچنین می توانند به عنوان جایگزینی برای کیف پول های سخت افزاری آن را در نظر بگیرند. این کیف پول، ترکیبی از دو کیف پول به نام ایرگائو والت (AirGao Wallet) و صندوق ایر گپ (AirGap Vault) است. از کیف پول ایر گپ برای ذخیره دارایی و از صندوق ایرگپ برای امضای معامله ها استفاده می شود.

کاربران می توانند صندوق ایرگپ را به یک دستگاه همراه آفلاین که به هیچ شبکه ای متصل نیست، نصب کنند تا از بالاترین سطح امنیتی برخوردار شوند.

کیف پول ایرگپ مجهز به تکنولوژی صرافی داخلی است و می تواند توکن ها را خیلی سریع مبادله کند.

تزباکس (TezBox Wallet) – Web/Desktop/Mobile

کیف پول تزباکس (TezBox) اولین کیف پول با رابط کاربری گرافیکی است که توسط ارز دیجیتال تزوس (Tezos) راه اندازی شده و جزو بهترین کیف پول های تزوس است. والت تزباکس بسیار کاربرپسند است و تمام کلیدهای خصوصی شما را به طور ایمن در خودش ذخیره می کند.

کیف پول TezBox روی چندین دستگاه قابل اجرا است و یک سیستم پشتیبان گیری دارد. رابط کاربری بسیار آسان و شفافی دارد و کاربران می توانند هر زمان که بخواهند هر مشکلی را گزارش کنند.

کیف پول TezBox به یکی از پرکاربردترین کیف پول ها تبدیل شده و کاربران زیادی را از سراسر جهان جذب کرده است. این کیف پول روی همه تلفن های اندروید و آیفون کار می کند.

اکسودوس (Exodus) – Mobile/Desktop

کیف پول اکسودوس یا اگزودوس (Exodus) یکی از بهترین کیف پول های تزوس است که از دیگر رمزارزها نیز پشتیبانی می کند. کیف پول Exodus هم برای کامپیوتر و هم موبایل در دسترس است. والت اگزودوس به غیر از کیف پول، ابزاری عالی برای مدیریت کارها ارائه می دهد. همچنین کیف پول اکسودوس به صرافی داخلی نیز مجهز است تا کاربران بتوانند رمزارز تزوس (Tezos) را با هر رمزارز دیگری مبادله کنند.

گالئون تزوس والت (Galleon Tezos Wallet) – Desktop

کیف پول گالئون (Galleon) ساخت توسعه دهندگان تزوری (Tezori) است. والت گالئون یک کیف پول منبع باز برای توکن های تزوس (XTZ) است که از کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری به هشت زبان مختلف پشتیبانی می کند. کیف پول گالئون برای سیستم عامل های مک، ویندوز و لینوکس در دسترس است.

تراست والت (Trust Wallet) – Mobile

کیف پول تراست والت (Trust Wallet) یک کیف پول بسیار محبوب است که از رمزارز تزوس پشتیبانی می کند. کیف پول تراست، یکی از کیف پول های قابل اعتماد و مطمئن برای ذخیره توکن و کوین است. این کیف پول چندکاربره است و از توکن های ERC-20 نیز پشتیبانی می کند. کیف پول تراست والت با بایننس دکس (Binance dex) ادغام شده است. بنابراین برای تریدرها، گزینه خوبی برای ذخیره و مبادله رمزارز تزوس (XTZ) خواهد بود.

اتومکس تزوس والت (Atomex Tezos Wallet) – Desktop

کیف پول اتومکس (Atomex) یک کیف پول دسکتاپ است که از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و تزوس پشتیبانی می کند. والت اتومکس یک صرافی داخلی دارد که ویژگی اتمیک سواپ را ایجاد کرده است و می تواند بین توکن های پشتیبانی شده، مبادلات انجام دهد. کاربران می توانند بدون ثبت نام و ایجاد حساب، کار با کیف پول اتومکس را شروع کنند. با استفاده از کیف پول Atomex، کاربران کنترل کامل امنیت و اطلاعات خود را دارند. استفاده از خدمات والت اتومکس هیچ هزینه ای ندارد و کاربران فقط باید کارمزد معاملات خود را پرداخت کنند.

مگنوم والت (Magnum Wallet) – Web-baced

کیف پول مگنوم (Magnum Wallet) یک کیف پول تحت وب است که از بیت کوین و بیش از 700 رمزارز مختلف پشتیبانی می کند و از جمله بهترین کیف پول های تزوس (Tezos) است. مگنوم والت ادعا می کند که از اکثر هارد فورک ها که با الگوریتم اثبات سهام کار می کنند، پشتیبانی می کند. کیف پول مگنوم، حمایت کیف پول های ایمن سخت افزاری محبوب مانند لجر و ترزور را دارد. کلیدهای خصوصی شما، رمزگذاری شده و در حافظه داخلی مرورگر ذخیره می شوند.

تزوس بلو (Tezos Blue) – Mobile

کیف پول تزوس بلو (Tezos Blue) یک کیف پول فوق العاده سریع است که به شما این امکان را می دهد که توکن های خود را به صورت ناشناس و ایمن در شبکه تزوس (Tezos) نگه دارید. این کیف پول در حال حاضر در برنامه تست فلایت (TestFlight) که نسخه بتا بوده، موجود است. این برنامه در همه سیستم عامل ها در دسترس است، اما رابط مرورگری یا افزونه ندارد. سیستم رمزگذاری چندسطحی که در کیف پول تزوس بلو قرار داده شده، باعث می شود که نرم افزار آن بسیار ایمن باشد.

گواردا (Guarda) – Desktop/Mobile

آخرین کیف پول در لیست بهترین کیف پول های تزوس، کیف پول گواردا (Guarda) است. والت گواردا یک کیف پول چندکاربره است و می تواند چند رمزارز را به صورت همزمان خریداری کند. در حال حاضر کیف پول وب، کیف پول دسکتاپ، کیف پول موبایل و افزونه کروم این کیف پول در دسترس است. با کیف پول گواردا، شما همیشه کنترل کلیدهای خصوصی خود را در دست دارید. مانند سایر کیف پول های وب و تلفن همراه، کلید رمزارزهای شما نیز رمزگذاری شده و در محل ذخیرهسازی جایگاه امنی دارند.

برای داشتن یک سطح امنیتی بیشتر، می توانید رمز عبور وارد شدن به نرم افزار گواردا را فعال کنید. کیف پول Guarda یک صرافی داخلی نیز دارد که مبادلات را آسان تر می کند. در این صرافی شما می توانید بیت کوین، مونرو، لایت کوین، زی کش و بسیاری از کوین های دیگر از جمله تزوس (Tezos) را معامله کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (461 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (327 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (32 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (8 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند