معرفی کیف پول های ارز دیجیتال تزوس

  پنجشنبه، 18 دی 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
معرفی کیف پول های ارز دیجیتال تزوس
رمزارز تزوس (Tezos) یک بستر قرارداد هوشمند است که برای کاهش هزینه، صرفه‌جویی در وقت و انجام معاملات آسان طراحی شده است. هدف Tezos حل برخی از مشکلاتی است که بلاکچین در بستر پلتفرم اتریوم با آن روبه‌رو بوده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، تزوس یک پلتفرم غیرانحصاری، توزیع شده و خود اصلاحگر است که از قراردادهای هوشمند برای فراهم آوردن یک ساز و کار حاکمیتی درون زنجیره ای منحصربفرد و ایجاد برخی بهبودها نسبت به پلتفرم هایی مانند اتریوم بهره می برد. تمرکز اصلی پلتفرم بر روی یک طراحی چند ساختاری با بروزرسانی های جزئی درون زنجیره ای در پروتکل است که به نوعی از مدل اجماع اثبات سهام اصلاح شده استفاده می کند که در آن سهامداران قادر به تغییر ساختار حاکمیتی پروتکل هستند.

در ادامه، لیستی از بهترین کیف پول های تزوس (Tezos) را که از توکن های آن پشتیبانی می کنند به شما ارائه می دهیم. تعداد کمی از کیف پول ها از دروازه امنیتی تزوس گذر کرده اند و در وبسایت رسمی تزوس ثبت شده اند. این کیف پول های سخت افزاری (Hardware Wallets)، تزباکس (Tezbox)، گالیئون (Galleon)، کوکای (Kukai) و سی ال آی ولت (CLI Wallet) جزو کیف پول های ثبت شده در سایت تزوس هستند. در لیست زیر موارد به روزشده و 13 نمونه از بهترین کیف پول های تزوس آورده شده است:

اتمیک والت (Atomic Wallet) – Mobile/Desktop

کیف پول اتمیک یا اتمیک والت (Atomic Wallet) یک راه حل جدید برای ذخیره رمزارز تزوس است که به غیر از رمزارز Tezos می تواند چند رمزارز دیگر را نیز ذخیره کند. اما می توان از آن فقط برای ذخیره ارز دیجیتال تزوس استفاده کرد.

اتمیک والت بیش از 1000 کوین و توکن را پشتیبانی می کند.

به علاوه، هر هفته با به روزرسانی ها یک رمزارز جدید را اضافه می کند. نرم افزار اتمیک برای سیستم عامل های ویندوز، مک، اوبنتو، دبیان و فدورا در دسترس است. نسخه اولیه این کیف پول برای سیستم عامل های اندروید و ios تلفن های همراه منتشر شده است.

لیست کامل ویژگی های کیف پول اتمیک (Atomic Wallet):

  • کلیدهای خصوصی در دستگاه کاربر ذخیره می شوند.
  • با رمزنگاری پیشرفته ای ساخته شده است و با استفاده از آن می توان رمزارز خریداری کرد.
  • از رمز ارز تزوس (Tezos) پشتیبانی می کند.
  • در به روزرسانی های هفتگی، کوین ها، توکن ها و ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود.
  • دارای ویژگی اتمیک سواپ برای انجام سریع معاملات با کارمزد کم است.
  • دارای ویژگی اضافه کردن رمزارز سفارشی است.
  • انجام معاملات سریع از طریق چنجلی (Changelly) و شیپ شیفت (Shapeshift)
  • فعال بودن پشتیبانی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته

کوین بیس (Coinbase) – Web/Mobile

کیف پول کوین بیس یکی از بهترین کیف پول های تزوس (Tezos) و از بهترین صرافی های معامله رمزارز است که در بیش از 55 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند. کاربران کیف پول کوین بیس می توانند رمزارزی که این کیف پول از آن پشتیبانی می کند را از طریق حساب بانکی، کارت، سپا (SEPA) و چند روش پرداخت دیگر ذخیره و خرید و فروش کنند.

کوین بیس یک پلتفرم معتبر و ایمن است که استفاده از آن بسیار راحت است.

این شرکت در فرانسیسکو مستقر است و تا 250 هزار دلار بیمه (FDIC) دارد. کیف پول کوین بیس اکثر رمزارزهای اصلی مانند بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین و تزوس را پشتیبانی می کند.

ترزور مدل تی (Trezor Model T) – Hardware Wallet

کیف پول ترزور تی، کیف پول سخت افزاری محبوبی است که از بسیاری از ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می کند. در حال حاضر پشتیبانی از رمزارز Tezos را نیز شروع کرده است. سرمایه گذاران تزوس که مالک کیف پول ترزور مدل تی هستند، می توانند کیف پول سخت افزاری تزوس را با کیف پول دیگر

لجر نانو اس (Ledger Nano S) – Hardware Wallet

کیف پول Ledger Nano S شباهت زیادی به ترزور دارد. یعنی یک کیف پول محبوب دیگر برای ذخیره ارزهای دیجیتال و جزو بهترین کیف پول های تزوس است. دارندگان Tezos به سادگی می توانند توکن های خود را درون کیف پول لجر نانو اس ذخیره کنند؛ زیرا توسعه دهندگان TezBox، این کیف پول را نیز توسعه داده اند. این کیف پول به نصب آخرین به روزرسانی سیستم عامل شما نیاز دارد.

ایر گپ (AirGap) – Mobile

کیف پول AirGap یک کیف پول موبایل متن باز است که با استفاده از آن کاربران می توانند امنیت کیف پول های سخت افزاری را داشته باشند. همچنین می توانند به عنوان جایگزینی برای کیف پول های سخت افزاری آن را در نظر بگیرند. این کیف پول، ترکیبی از دو کیف پول به نام ایرگائو والت (AirGao Wallet) و صندوق ایر گپ (AirGap Vault) است. از کیف پول ایر گپ برای ذخیره دارایی و از صندوق ایرگپ برای امضای معامله ها استفاده می شود.

کاربران می توانند صندوق ایرگپ را به یک دستگاه همراه آفلاین که به هیچ شبکه ای متصل نیست، نصب کنند تا از بالاترین سطح امنیتی برخوردار شوند.

کیف پول ایرگپ مجهز به تکنولوژی صرافی داخلی است و می تواند توکن ها را خیلی سریع مبادله کند.

تزباکس (TezBox Wallet) – Web/Desktop/Mobile

کیف پول تزباکس (TezBox) اولین کیف پول با رابط کاربری گرافیکی است که توسط ارز دیجیتال تزوس (Tezos) راه اندازی شده و جزو بهترین کیف پول های تزوس است. والت تزباکس بسیار کاربرپسند است و تمام کلیدهای خصوصی شما را به طور ایمن در خودش ذخیره می کند.

کیف پول TezBox روی چندین دستگاه قابل اجرا است و یک سیستم پشتیبان گیری دارد. رابط کاربری بسیار آسان و شفافی دارد و کاربران می توانند هر زمان که بخواهند هر مشکلی را گزارش کنند.

کیف پول TezBox به یکی از پرکاربردترین کیف پول ها تبدیل شده و کاربران زیادی را از سراسر جهان جذب کرده است. این کیف پول روی همه تلفن های اندروید و آیفون کار می کند.

اکسودوس (Exodus) – Mobile/Desktop

کیف پول اکسودوس یا اگزودوس (Exodus) یکی از بهترین کیف پول های تزوس است که از دیگر رمزارزها نیز پشتیبانی می کند. کیف پول Exodus هم برای کامپیوتر و هم موبایل در دسترس است. والت اگزودوس به غیر از کیف پول، ابزاری عالی برای مدیریت کارها ارائه می دهد. همچنین کیف پول اکسودوس به صرافی داخلی نیز مجهز است تا کاربران بتوانند رمزارز تزوس (Tezos) را با هر رمزارز دیگری مبادله کنند.

گالئون تزوس والت (Galleon Tezos Wallet) – Desktop

کیف پول گالئون (Galleon) ساخت توسعه دهندگان تزوری (Tezori) است. والت گالئون یک کیف پول منبع باز برای توکن های تزوس (XTZ) است که از کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری به هشت زبان مختلف پشتیبانی می کند. کیف پول گالئون برای سیستم عامل های مک، ویندوز و لینوکس در دسترس است.

تراست والت (Trust Wallet) – Mobile

کیف پول تراست والت (Trust Wallet) یک کیف پول بسیار محبوب است که از رمزارز تزوس پشتیبانی می کند. کیف پول تراست، یکی از کیف پول های قابل اعتماد و مطمئن برای ذخیره توکن و کوین است. این کیف پول چندکاربره است و از توکن های ERC-20 نیز پشتیبانی می کند. کیف پول تراست والت با بایننس دکس (Binance dex) ادغام شده است. بنابراین برای تریدرها، گزینه خوبی برای ذخیره و مبادله رمزارز تزوس (XTZ) خواهد بود.

اتومکس تزوس والت (Atomex Tezos Wallet) – Desktop

کیف پول اتومکس (Atomex) یک کیف پول دسکتاپ است که از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و تزوس پشتیبانی می کند. والت اتومکس یک صرافی داخلی دارد که ویژگی اتمیک سواپ را ایجاد کرده است و می تواند بین توکن های پشتیبانی شده، مبادلات انجام دهد. کاربران می توانند بدون ثبت نام و ایجاد حساب، کار با کیف پول اتومکس را شروع کنند. با استفاده از کیف پول Atomex، کاربران کنترل کامل امنیت و اطلاعات خود را دارند. استفاده از خدمات والت اتومکس هیچ هزینه ای ندارد و کاربران فقط باید کارمزد معاملات خود را پرداخت کنند.

مگنوم والت (Magnum Wallet) – Web-baced

کیف پول مگنوم (Magnum Wallet) یک کیف پول تحت وب است که از بیت کوین و بیش از 700 رمزارز مختلف پشتیبانی می کند و از جمله بهترین کیف پول های تزوس (Tezos) است. مگنوم والت ادعا می کند که از اکثر هارد فورک ها که با الگوریتم اثبات سهام کار می کنند، پشتیبانی می کند. کیف پول مگنوم، حمایت کیف پول های ایمن سخت افزاری محبوب مانند لجر و ترزور را دارد. کلیدهای خصوصی شما، رمزگذاری شده و در حافظه داخلی مرورگر ذخیره می شوند.

تزوس بلو (Tezos Blue) – Mobile

کیف پول تزوس بلو (Tezos Blue) یک کیف پول فوق العاده سریع است که به شما این امکان را می دهد که توکن های خود را به صورت ناشناس و ایمن در شبکه تزوس (Tezos) نگه دارید. این کیف پول در حال حاضر در برنامه تست فلایت (TestFlight) که نسخه بتا بوده، موجود است. این برنامه در همه سیستم عامل ها در دسترس است، اما رابط مرورگری یا افزونه ندارد. سیستم رمزگذاری چندسطحی که در کیف پول تزوس بلو قرار داده شده، باعث می شود که نرم افزار آن بسیار ایمن باشد.

گواردا (Guarda) – Desktop/Mobile

آخرین کیف پول در لیست بهترین کیف پول های تزوس، کیف پول گواردا (Guarda) است. والت گواردا یک کیف پول چندکاربره است و می تواند چند رمزارز را به صورت همزمان خریداری کند. در حال حاضر کیف پول وب، کیف پول دسکتاپ، کیف پول موبایل و افزونه کروم این کیف پول در دسترس است. با کیف پول گواردا، شما همیشه کنترل کلیدهای خصوصی خود را در دست دارید. مانند سایر کیف پول های وب و تلفن همراه، کلید رمزارزهای شما نیز رمزگذاری شده و در محل ذخیرهسازی جایگاه امنی دارند.

برای داشتن یک سطح امنیتی بیشتر، می توانید رمز عبور وارد شدن به نرم افزار گواردا را فعال کنید. کیف پول Guarda یک صرافی داخلی نیز دارد که مبادلات را آسان تر می کند. در این صرافی شما می توانید بیت کوین، مونرو، لایت کوین، زی کش و بسیاری از کوین های دیگر از جمله تزوس (Tezos) را معامله کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) (فیلم) سربازی که صحنه رابطه نامشروع فرح و فریدون جوادی را دید، مغازه هدیه گرفت!!! (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) چادر نماز گل گلی بهاره رهنما که با سر کردن آن روز دختر را اینگونه تبریک گفت+عکس/ چقدر این پوشش بهش میاد از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به مراسم عروسی زری خوشکام و علی حاتمی، پدر و مادر هنرمند لیلا حاتمی+عکس/ روح هر دوشون شاد و یادشون گرامی صبحانه ساده و بدون تجملات آیت الله هاشمی رفسنجانی روی میزناهار خوری همراه با مادر و پسرانشان+ عکس/ فقط چای و سنگگ طعنه خنده دار نیما شعبان‌نژاد به عکاسان در یک مراسم برای ژست گرفتن کنار هدیه بازوند+ویدئو/ مگه زن و شوهری اومدیم شباهت باورنکردنی و جالب نرگس محمدی به برادر چشم رنگیش در این سلفی دلنشین خواهر برادری+عکس سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری حضور رهبر معظم انقلاب در آرامگاه سعدی در شیراز+ویدیو/ رهبری فرهنگ دوست و علاقمند به شعر علت نیامدن شهاب حسینی در اکران مست عشق چه بود+ویدئو ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش! (عکس) تصاویری از ظاهر امروزی دختران مهران مدیری و فاطمه گودرزی در سریال دردسرهای والدین / چقدر بزرگ شدن ... دو وزنه‌بردار ایرانی با هم ازدواج کردند +‌ عکس تواضع و فروتنی حسن یزدانی قهرمان کشتی در حضور رئیس جمهور + عکس اولین عکسی که مهران غفوریان با دخترش هانا گرفت / تصویر جالب اولین روز بابا شدن آقای بازیگر (عکس) بازیگر «آمنهوتپ سوم» سریال یوسف پیامبر بعد 20 سال در کنار جمشید هاشم پور (فیلم) رفتار جالب جواد عزتی با کوچکترین دختر طرفدارش / محبوب و مردمی مثل جواد عزتی پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند فیلم لحظه شروع سیلاب در بلوار نماز مشهد را ببینید /آب، این‌گونه سیل شد نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش عکس‌های «یانگوم» در کنار پدر و مادر واقعی‌اش به مناسبت «روز والدین» آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان (عکس) سرگرمی جالب و جدید «دنیز دایی دختر علی دایی» در لندن مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ... ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم پشت پا زدن به حقوق 10 هزار یورویی ؛ دکتر طناز بحری از آمستردام تا زابل + فیلم کشف عجیب‌ترین پرترۀ «ناپلئون» با قدمت 200 سال روی یک در چوبی+ تصاویر کشف موش‌های مومیایی شده در مقبره مصر پلیس به دنبال دزدهای وحشی مسلح خانه های تهران و کرج / گانگسترهای نقابدار تحت تعقیب! سردارسلیمانی فردای‌عروسی خود راهی جبهه شد ویدئویی دیده نشده از حضور مجتبی خامنه ای پسر رهبر انقلاب در جبهه جنگ/ دفاع از وطن و ناموس و اسلام +فیلم از فیلم جدید مدیری تا کار کردن عطاران در سوپر مارکت در حواشی داغ امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403 تنها تصویر از پدر و مادر عرفان طهماسبی، نابغه عصر جدید/ آقای خواننده رو اون گوشه دیدین؟ دورهمی دونفره و دلنشین یوسف تیموری به همراه مادرش در رستورانی شیک+عکس/ و آقای بازیگری که کپی مامانشه امضای جهانبخش بر روی پای شکسته دختر هلندی!+ عکس قاب اختصاصی نجم الدین شریعتی و جواد نکونام در یک مکان مذهبی خوانندگی زیبا و پراحساس مرد خوش صدای روشندل با یک آهنگ عاشقانه/ همه محو اجراش شدن+ویدیو انتشار عکس پسر جوان مریم کاویانی، عمه شاهرخ استخری در سریال فاصله ها/ خیلی شبیه مامانشه+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
تیتر امروز   
اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی
زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری
سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد
ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز
آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش!
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند
نقشه زن جوان برای سرقت بی ام دبلیوی خواستگار 60 ساله اش
آماده‌باش و هشدار مدیریت بحران برای بارندگی‌های شدید در 7 استان
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
پشت پا زدن به حقوق 10 هزار یورویی ؛ دکتر طناز بحری از آمستردام تا زابل + فیلم
کشف عجیب‌ترین پرترۀ «ناپلئون» با قدمت 200 سال روی یک در چوبی+ تصاویر
کشف موش‌های مومیایی شده در مقبره مصر
پلیس به دنبال دزدهای وحشی مسلح خانه های تهران و کرج / گانگسترهای نقابدار تحت تعقیب!