دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

موتورسواری علیرضا منصوریان در اتوبان کرج بدون تجهیزات ایمنی سوژه شد +عکس/ ژست سریع و خشن رو گرفته 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
ساعدنیوز: علیرضا منصوریان ستاره اسبق تیم استقلال تهران مدتی است از فضای حرفه ای ورزش به دور است. در اینجا تصویری جنجالی از این فوتبالیست معروف را با شما به اشتراک میگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، علیرضا منصوریان 11 آذر 1350 در تهران متولد شد، او یک برادر و دو خواهر دارد. علیرضا و خواهر بزرگ ترشان تشکیل خانواده داده اند، اما برادر و خواهر کوچکترشان هنوز ازدواج نکرده و در خانه پدری زندگی می کنند.

علیرضا ازدواج کرده و یک پسر به نام امیر دارد و این تنها فرزند وی می باشد. از جمله ویژگی های او این است که چه در زمان مجردی و چه بعد از ازدواج، به شدت به خانه و خانواده وابسته می باشد و به جز تمرین و محل کار، فقط در خانه می توان او را یافت.او در روزهای ابتدایی فوتبالش ماشین باز بود و زیاد اهل ماشین عوض کردن بود، اما سال هاست که علیرضا با یک ماشین دیده می شود.

یک ماکسیمای بادمجونی رنگ که تنها خودرویی است که او در این هفت- هشت- ده سال اخیر داشته و سوار آن شده. تقریباً این ماشین یه جورایی تبدیل به شناسه علیرضا هم شده. هرچند مدتی است که به فکر ماشین جدید افتاده ، اما خب هنوز وفاداری خود را به خودروی قدیمی اش حفظ کرده است.

علیرضا یک مارک باز و یک برند باز حرفه ای است. او هیچ لباسی را نمی پوشد مگر اینکه برند باشد و هیچ عطر و ادکلنی را استفاده نمی کند مگر اینکه یک مارک معروف باشد. معمولاً لباس هایش را از خارج از کشور تهیه می کند. در زمینه عطر و ادکلن هم بیشتر از هر برندی، از پولوی سبز و چنل استفاده می کند. معمولاً رایحه چنل و یا پولوی سبز، یکی از نشانه های این است که به تازگی وی از آن محل رد شده.

علیرضا یک عشق فیلم واقعی است. او علاقه بسیار زیادی به تماشای فیلم دارد. به خصوص فیلم های خارجی و زبان اصلی. بد نیست بدانید که فیلم دیدن علیرضا هم با یک عادت های خاص توأم است. از جمله اینکه صدای فیلم را آنقدر زیاد می کند که شاید تا یکی- دو تا خانه آنطرف تر هم صدای فیلم را بشنوند. معمولاً در این مواقع ساعت و زمان هم خیلی اهمیت ندارد.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
جورجینا دست خط بچگانه ی دخترش را خالکوبی کرد!/ ورژن مادرانه ملکه ی رونالدو + عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هوش ادبی رهبر انقلاب گم شده سایه را به او بازگرداند / پیام ابتهاج به آیت الله خامنه‌ای: حیف است وقت ایشان که صرف این امور جزیی شود
خونه و محل زندگی فاطیما بهارمست، نغمه سریال ازسرنوشت به سبک خونه های شیراز با چیدمان گیاه پرنده بهشتی+عکس چقدر دنج و خوشگل
ترجمه تخصصی کتاب
ویدیو/ آب‌پاکی "محمدرضا باطنی"، استاد سابق زبان‌شناسی دانشگاه تهران بر زبان فارسی/ در آینده برای کتب حافظ، سعدی و شاهنامه زیرنویس باید اضافه کنید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟