ملت ایران همه اش هم تا کمر در سطل آشغال آویزان نیستند/ اگر این مسافرت ها در تابستان، رفاه نیست پس چیست؟

  شنبه، 29 مرداد 1401 ID  کد خبر 219431
ملت ایران همه اش هم تا کمر در سطل آشغال آویزان نیستند/ اگر این مسافرت ها در تابستان، رفاه نیست پس چیست؟
ساعد نیوز: معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز فضای مجازی را طوری بارآورده اند که کسی جرأت نکند در آن از دستاوردهای انقلاب اسلامی بگوید و دفاع کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایرنا، سردار رمضان شریف روز شنبه در همایش بزرگداشت روز خبرنگار و در نشست با خبرنگاران استان زنجان افزود: این فضا، فضای عجیب و غریبی شده است، در این شرایط ما باید شهید همت و شهید سلیمانی زمان اکنون خود را در بین اصحاب قلم و رسانه پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: ما از نظر نظامی و دفاعی در معرض هجمه خاصی نیستیم، چون دشمن می داند اگر اقدامی کند با چه واکنشی مواجه می شود برای همین تلاشش را گذاشته تا در افکار عمومی یک هجمه سازماندهی شده ای را شکل دهد و امید را از مردم و جوانان ما بگیرد.

سردار شریف با بیان اینکه کشورها و جوامع به امید زنده اند، گفت: ما منکر برخی از مشکلات در کشور نیستیم اما این مشکلات با مشکلات و مسائل قبلی ما قابل قیاس نیست. اینها اصلا مشکل به حساب نمی آید. در زمان جنگ چند استان کشور در اشغال ارتش تا بن دندان مسلح حزب بعث بود، شهرها موشک باران می شد و بسیجیان با دستان خالی به مقابله می رفتند، آن روزها می توانستیم بگوییم مشکل هست ولی امروز به فضل الهی شرایط ما قابل مقایسه با دوران گام اول انقلاب نیست، گام دوم انقلاب، گام جهش ما و به زمین نشستن دشمن است.

وی با بیان اینکه با زبان آمار و ارقام باید به انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت، افزود: الان در دو ماه تابستان به طور متوسط روزی ۸۰ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می شود، اگر این مسافرت ها، رفاه نیست پس چیست؟ در تعطیلات عید فطر امسال پنج هزار نفر فقط به شهر وان مسافرت کردند، ملت ایران همه اش هم تا کمر در سطل آشغال آویزان نیستند، رسانه های غربی به ما توهین می کنند، تصویری که رسانه هایی مثل ایران اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا از ما می سازد، تصویر تحقیر کننده ای است.

سردار شریف گفت: امروز اگر به روستاهای خوش آب و هوای کشور بروید، آدم حیرت می کند که چه ساختمان هایی ساختند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟

وی ادامه داد: مشکلاتی هم در زمینه توزیع، بی عدالتی و نا عدالتی داریم و کسی منکر این نیست که با آرمان هایی که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند، فاصله داریم؛ ولی ایران، کشور ثروتمند و قدرتمندی است و آنقدر هم ما ملت آشفته و گرفتاری نیستیم که رسانه های بیگانه تصویرسازی می کنند.

سردار شریف با بیان اینکه دعواهای سیاسی در آستانه انتخابات ها، باعث شده پیام بدی از کشور به بیرون منتقل بشود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم منافع ملی کشور را در نظر بگیریم و به مفهوم واقعی پاسدار حرمت خون شهدا باشیم.

وی افزود: پیام هایی که تصویر نادرستی از کشور منعکس می کنند، عمدتا توسط کسانی تولید می شود که در عرصه امنیتی و نظامی شکست خوردند، همان هایی هستند که امروز در آلبانی نشسته اند و با کامپیوترهای متعدد، با پمپاژ کردن پیام ها تلاش می کنند یأس و ناامیدی را به جامعه ما تزریق کنند.

سردار شریف با بیان اینکه هیچ جامعه ای با ناامیدی پیشرفت نمی کند، اظهار داشت: امید جامعه را زنده می کند نه امید واهی؛ هر مقطع انقلاب برای تداوم مرحله بعد، امید بخش است، ما در انعکاس دستاوردهای انقلاب هیچ کمبودی نداریم و هیچ نیازی هم به اغراق نیست، اینقدر مولفه های قدرت برای پردازش وجود دارد که نیاز به هیچ غلوی نیست و اینقدر سوژه برای رسوا کردن دشمن هست که هیچ نیازی به دروغ نیست.

وی گفت: این سازمان جهنمی منافقین ۱۷ هزار انسان بی گناه از مسئول و غیر مسئول را در کشور به شهادت رسانده بعد الان راست راست در پارلمان های اروپایی قدم می زنند و علیه جمهوری اسلامی سخن می گویند. منفورترین سازمان در نزد مردم ایران منافقین هستند. الان اینها کاری از دستشان بر نمی آید ولی میلیون ها پیام منتشر می کنند.

هجمه به شهید مدافع حرم آورده ای برای کسی ندارد

معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از آنجا که اراده الهی با این نظام است، تا زمانی که مردم این کشور پایبند قرآن و احکام الهی و پشتیبان ولایت فقیه هستند، به این نظام آسیبی نمی رسد، برخی بیخود خودشان را معطل کرده اند.

سردار شریف افزود: اینکه شما به یک شهید مدافع حرم جسارت بکنید، برای شما آورده ای ندارد، آن هم شهیدی که ۴۰ سال در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جان و همه هستی خود را تقدیم کرده است.

وی اظهار اشت: اشتباه می کنند کسانی که تصور می کنند اگر به مقدسات ملت توهین کردند، برجسته می شوند، چه کسی می آید در ایام عاشورا به یک سردار عاشورایی کشور جسارت کند، غیر از آدم های عقده ای، جاهل و آدم هایی که به هر قیمت شده می خواهند خودشان را به نهایت درجه جهنم متصل کنند.

سردار شریف گفت: دقت کنیم چکار می کنیم و کجاییم، عاشورا فرصتی است که ما حسینی بودن و یا یزیدی بودن خودمان را مشخص کنیم. پیام حداقلی عاشورا در هر سال این است که ببینیم کجا ایستاده ایم و در جبهه چه کسی شمشیر و قلم می زنیم.

دشمن نفوذی در اطلاعات سپاه ندارد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سازمان حفاظت و اطلاعات سپاه وظیفه حفظ و حراست از سازمان را برعهده دارد، گفت: اگر دشمن توانسته بود نفوذی را صورت بدهد امکان نداشت امروز ما به قدرت پهبادی، موشکی برسیم و با قدرت سازمان اطلاعات در داخل و خارج به اهدفمان برسیم.

سردار شریف افزود: شاخص اینکه دشمن در سپاه نفوذ دارد یا ندارد، میزان موفقیت سپاه است. اما اینکه یک افسر سپاه را دشمن شناسایی و ۲ نفر از اراذل و اوباش برای ترورش اجیر کردند، نمی خواهیم بگوییم این اتفاق، اتفاق کم اهمیتی بود، پاسداران جدای از عموم مردم که زندگی نمی کنند.

وی تصریح کرد: دشمن نفوذی به مفهومی که نظامیان از آن داریم، در اطلاعات و مجموعه سپاه ندارد

سردار شریف با بیان اینکه ترورها بیان کننده قدرت اسراییل نیست، افزود: ما حتما این مختصر رفتارهای ایذایی اسراییلی هارا جمع کردیم و می کنیم. اسراییلی ها به شدت آسیب پذیر و در هراس قرار دارند.

وی ادامه داد: اسراییلی ها هرگز قادر نیستند خللی در اصل ماجرای دانش هسته ای کشور به وجود بیاورند، علاوه بر استحکاماتی که مثال زدنی است، آنها با هوش و استعداد ایرانی طرف هستند.

سردار شریف گفت: اسراییلی اگر می توانستند ضربه ای به فعالیت هسته ای ایران بزنند، رجز نمی خواندند، اگر اقدامی نمی کنند ناشی از قدرت جمهوری اسلامی و قدرت مقابله به مثل ملت ماست.

در بحث صیانت، فضا سیاسی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در بحث صیانت، فضای بحث ها سیاسی است، گفت: اینترنت و وسایل ارتباطی، ابزار هستند، با ابزار کسی نمی تواند مخالف باشد، جمهوری اسلامی از چی می ترسد که بخواهد اینترنت را محدود کند، جمهوری اسلامی حرف برای گفتن دارد، نظام در این ۴۰ سال نه تنها قابل دفاع بلکه قابل افتخار هم هست.

سردار شریف افزود: در اروپا هم بچه ها مجاز نیستند بدون حضور والدین پای اینترنت به همه سایت ها و شبکه ها دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه با تکنولوژی سر جنگ نباید داشت، گفت: ما باید همه ابزارهای اطلاع رسانی را به خدمت بگیریم و تلاش باید کرد که بستری را استفاده کنیم که اهرمش هم دست خودتان باشد و شما یک مختصر توانی هم برای مدیریت در آن مجموعه داشته باشید.

رسانه معاند تلاش می کنند تا مردم را نسبت به آینده ناامید کنند

سردار شریف در خش دیگری از سخنان خود گفت: بخش عمده ای از تولیدات رسانه ای رسانه ای با این رویکرد است که تلاش می کنند بگویند که جمهوری اسلامی برای مردم آورده ای نداشته است وتلاش می کنند قبل از انقلاب را برجسته کنند.

وی افزود: همچنین این رسانه ها تلاش می کنند شرایط موجود کشور را بحرانی جلوه دهند تا به واسطه آن ایجاد حس ناامیدی نسبت به آینده در مردم ایجاد کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: پادزهر این هجمه رسانه ای، تشریح و تبیین شرایط گذشته و امروز است، اگر می توانستیم میزان و ابستگی رژیم شاهنشاهی را نشان بدهیم، امروز دیگر رسانه ها نمی توانستند رژیم گذشته را برجسته کنند. ما در این حوزه کم کاری ۴۰ ساله ای را شاهد هستیم.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) چادر نماز گل گلی بهاره رهنما که با سر کردن آن روز دختر را اینگونه تبریک گفت+عکس/ چقدر این پوشش بهش میاد از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو
دیگران می‌خوانند   
خوانندگی زیبا و پراحساس مرد خوش صدای روشندل با یک آهنگ عاشقانه/ همه محو اجراش شدن+ویدیو انتشار عکس پسر جوان مریم کاویانی، عمه شاهرخ استخری در سریال فاصله ها/ خیلی شبیه مامانشه+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 آخرین سلفی نرگس محمدی با برادرزاده ی نازش امیرعلی که بر اثر بیماری فوت شد +عکس/ روحش شاد نگاهی به گران ترین جشن عروسی سال با تجملات چشم نواز+تصاویر نخستین اظهارنظر پارسا پیروزفر و شهاب حسینی درباره بازی در فیلم «مست عشق»/پیروزفر: نقش مولانا شانس بزرگی برایم بود/ حسینی : شمس مرا با خودش برد پسری که شاگرد باباش بود ماشین سنگین میخره و تو جاده پدرش و میبینه+ ویدئو/فقط واکنششو ببین... هیجان و خوشحالی نصف شبی مجید صالحی با شنیدن جواب مثبت زیبا بروفه به خواستگاریش+ ویدئو/ من با واکنش پدرش 2 ساعت خندیدم😂 استایل جذاب نوید محمدزاده و صدرای پوست شیر در عروسی شلوغ حسین سلیمانی/ فریبرز نون خ هم دعوت بود!+عکس 2 کودک جانباخته در حادثه سیل مشهد+عکس/ خدا به خانواده هاشون صبر بده عشق و حال جورجینا همراه با شازده پسر و پرنسس های نازش در دنیای جادویی دیزنی‌لند/ کودک درونشم فعال شد+عکس برگردان هندی دیالوگ ماندگار الناز شاکردوست و نوید محمدزاده از زبان هانیه غلامی! +ویدئو مراسم باشکوه ازدواج دو میمون بامزه با لباس عروس و کت وشلوار در باغ وحش تهران+عکس عکس جالب بدل پارسا پیروزفر درحال کمک به سیل‌زدگان در مشهد سوژه داغ رسانه ها شد روایت رهبر معظم انقلاب از تجربه نزدیک به مرگ +ویدئو/ در مرز عالم برزخ خودم را احساس کردم فال روزانه امروز دوجمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 28 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 + فیلم واکنش خنده دار حامد آهنگی به حرف مهران مدیری: چیزی مصرف نمیکنم! والا شواهد چیز دیگه ای رو نشون میده😂+فیلم فاجعه در شهربازی؛ لحظه کشیدن مردم روی شاخه‌های درخت و زمین آسفالت!+ فیلم بهترین کار بعد از ریختن شیر روی فرش پاسخ شوکه کننده یک آدم‌خوار به سوال خبرنگار نگاهی به تسبیح،کلاه و لباس های شخصی باقی مانده از مولانا در موزه شهر قونیه ترکیه+عکس 3 روغن طبیعی که به تسریع رشد مو کمک می‌کند 8 اشتباه رایج در چیدمان منزل که باید از همین حالا اصلاح کنید گرد و خاک تماشایی مرد ایرانی با آهنگ جیپسی کینگ+ ویدئو/ روسفیدمون کردی مرد با این صدا لحظه دلهره‌آور از حضور یک جوان روی پل‌هوایی برای خودکشی در لاهیجان+ فیلم خاص ترین و شیک ترین مدل های دیزاین بالکن دنج و راحت تمرینات عاشقانه اکرم بانو با همسرش علیرضا بیرانوند در ویلای باصفا و لوکسشون+عکس سنگ کلیه: علل و راه‌های پیشگیری تهران قدیم/ این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود+ عکس فرار از کلافگی گرمای تابستان در هنگام خواب به سبکِ خنده دار و خلاقانه این جوان با پنکه زمینی و شیلنگ آب+ویدیو/ اینجوری که سرِ ماه روماتیسم میگیری و فاتحه😂 بذر ریحان و خواص شگفت انگیز آن برای پوست و مو نوشابه رو ترک کنید به جاش این نوشیدنی ها را بخورید تبریک تولد جالب و احساسی مهران غفوریان به همسر جوان و باکلاسش+عکس گیر افتادن مهدی ماهانی بازیگر مشهور سینما در سیل مشهد + فیلم بفرمایید کباب رایگان + عکس بیقراری های یک مادر برای پسرش کنار تشک کشتی+ ویدئو/ چه صحنه ای شده حتما پسرش میبره...
تیتر امروز   
نخستین اظهارنظر پارسا پیروزفر و شهاب حسینی درباره بازی در فیلم «مست عشق»/پیروزفر: نقش مولانا شانس بزرگی برایم بود/ حسینی : شمس مرا با خودش برد
فال روزانه امروز دوجمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 + فیلم
فال شمع روزانه امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
پاسخ شوکه کننده یک آدم‌خوار به سوال خبرنگار
فال ابجد روزانه جمعه 28 اردیبهشت 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
چرا ایرانی‌ها «بچه دار» نمی‌شوند؟
به بهانه انتصاب معاون جدید امور مجلس ریاست جمهوری / همه معاونان پارلمانی در یک نگاه
چهره رهبر انقلاب بعد از سه ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب+عکس /به تبسم به تکلم به دل آرایی تو...
عادت‌های عجیب رونالدو در زمین فوتبال
4 ترفند طلایی برای جلوگیری از ماسیدن کرم پودر +عکس/خانم ها با دقت بخوانید
جزئیات جدید پرونده مسمومیت پزشکان شیرازی با مشروبات الکلی / ساقی همان صاحب باغ است
ماجرای زن پتوپیچ در خیابان مطهری چه بود؟ +ویدئو /اعتراف به پاشیدن نسکافه به سمت ماموران تا اقدام به فرار...