دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

مردی که در اولین شب ماه عسل زنش را گم کرد: یک زن غریبه در تختخواب است +فیلم/ وقتی طرف خودش رو نچرال معرفی میکنه و تو باور میکنی 

پنجشنبه، 03 آبان 1403
ساعدنیوز: مردی به پلیس آمریکا زنگ زده میگوید زنم گم شده است! از قرار معلوم مرد زنش را بدون آرایش روی تخت در حال خواب دید تصمیم گرفت به پلیس زنگ بزند!

به گزارش سرویس سرگرمی پایگاه خبری ساعدنیوز، تغییراتی که در چهره‌های زیر می‌بینید، مهارت و استعداد آرایشگر آن‌ها را می‌رساند. آن‌ها از هیچ چیز غیر معمول و عجیب بر روی چهره‌های مشتریان خود استفاده نکرده‌اند، با این حال تغییرات شگفت انگیز بوده است.

این روز‌ها آرایش کردن برای زنان به یک امر ضروری تبدیل شده و کمتر کسی پیدا می‌شود که از وسایل و ابزار آرایشی استفاده نکند. در ادامه با برترین‌ها همراه باشید تا مجموعه تصاویری را به شما نشان دهیم که درباره معجزه آرایش بر روی چهره افراد مختلف است.

برای تماشای ویدئوهای جذاب بیشتر اینجا کلیک کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
ترجمه تخصصی کتاب
مراحل سابمیت مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش