دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

جزئیات معافیت سربازی افراد بالای 35 سال از شهریور 

شنبه، 27 مرداد 1403
کد خبر: 403684
ساعد نیوز: سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان غیرغایب بالای 35 سال سن و دارای دو فرزند از تاریخ اول شهریورماه امسال می توانند برای معافیت سربازی از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: به استناد تبصره یک بند ط ماده 102 قانون برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران ودر راستای سیاست‌های کلی جمعیت، مشمولان غیرغایب بالای 35 سال سن و دارای حداقل دو فرزند از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

کلیه مشمولانی که از ابتدای سال 1403 در شمول این قانون قرارگرفته‌اند، به شرط نداشتن غیبت و رسیدن به سن 35 سال تمام و دارا بودن حداقل دو فرزند، می توانند از تاریخ اول شهریورماه با به همراه داشتن مدارک لازم از قبیل اصل و تصویر صفحات شناسنامه و کارت ملی خود، همسر و فرزندان و آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و درخواست معافیت مربوطه را ثبت کنند تا پس از بررسی مدارک و احراز شرایط از معافیت مذکور بهره‌مند شوند.

کارکنان وظیفه حین خدمت که فاقد غیبت سنواتی بوده و در شمول مقررات این معافیت قرار می‌گیرند ، با ارائه مدارک مورد نظر به یگان خدمتی و احراز شرایط اولیه،می توانند به همراه گواهی اشتغال به خدمت به دفاتر پلیس+10 برای ثبت درخواست مراجعه کنند. برابر قانون ابلاغی، این معافیت به مشمولان غایب تعلق نم‌ گیرد و اولین شرط رسیدگی به درخواست‌های ثبت شده عدم درج غیبت در سوابق مشمولان است.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
ویدیو/ عجیب‌ترین رژیم غذایی جهان در گینس مربوط به میشل لوتیتو/ آقای همه چیز‌خوار که چندین تن فلز را به جای دسر بلعید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نگاهی به تاج‌ گل‌های اعیانی و گرانقیمت افتتاحیه رستوران محمدرضا گلزار در تهران؛ تبریک و شادباش دوستان و هنرمندان به سوپراستار سینما و برادرش+عکس
مروری بر بازیگران و هنرمندانی که دریا رو به عنوان لوکیشن جشن تولدشون انتخاب کردند؛ از الناز شاکردوست و ترلان پروانه تا سارا حاتمی و آزاده زارعی+عکس