دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

مذاکرات خوان لاپورتا و پدر لیونل مسی برای تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتین 

پنجشنبه، 09 اردیبهشت 1400
کد خبر: 149183
ساعد نیوز : به نظر می رسد که مذاکراتی بین خوان لاپورتا و پدر لیونل مسی در رابطه با تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتینی انجام شده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ورزش سه، به نظر می رسد که لیونل مسی گامی تازه به سمت ماندن در بارسلونا برداشته است زیرا مذاکرات، هر چند غیر رسمی با باشگاه کاتالانی آغاز شده است.

این بازیکن 32 در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و هنوز هیچ خبر قطعی در مورد تمدید قرارداد او مطرح نشده است؛ موضوعی که باعث شده شایعاتی پیرامون جدایی احتمالی این فوق ستاره آرژانتینی از بلوگرانا مطرح شود.

حالا طبق گزارش TV3 خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه فوق ستاره بارسا، با رئیس باشگاه بارسلونا یعنی خوان لاپورتا دیدار داشته تا در مورد آینده این بازیکن بحث شود.

لاپورتا هنوز پیشنهادی به لیونل مسی ارائه نداده چرا که او ترجیح می دهد پیش از شروع این روند ابتدا از جزئیات مالی باشگاه مطلع تر شود.

از طرف دیگر به نظر می رسد اولویت مسی برای ماندن در بارسلونا بحث های ورزشی به حساب می آید نه مسائل مالی. او به دنبال حضور در یک پروژه برنده است و اگر این اتفاق رخ دهد ترجیح می دهد که به کارش در بارسا ادامه دهد تا در بالاترین سطح برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده شود.

صحبت هایی در مورد کاهش 50 درصدی دستمزد فوق ستاره آرژانتینی نیز وجود دارد که به بارسلونا اجازه خواهد داد تا در تابستان برای تقویت تیم خود تلاش کند. همچنین تصور می شود که خود مسی نیز دوست دارد دو فصل دیگر به کار خود در بارسلونا ادامه دهد و شاید پس از جام جهانی چالش در لیگ آمریکا را تجربه کند چرا که گفته می شود اینترمیامی و دیوید بکام نیز به شدت شرایط جذب او را بررسی می کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
سابمیت مقاله چیست؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه