دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به اقامتگاه رؤیایی کوین یامگا در منطقه توریستی دریایی در مکزیک +تصاویر/ چیزی از بهشت کم نداره 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: کوین یامگا به نظر به آخر خط در فوتبال ایران رسیده است و دیگر حضور او در لیگ برتر خلیج فارس به نقطه پایان میل دارد. در اینجا تصاویری از اقامتگاه جذاب او در مکزیک را تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، کوین‌ آرتور یامگا، بازیکنی که بعد از پیوستن به استقلال خیلی زود به ترکیب اصلی این تیم رسید و در همان ابتدا به مردی محبوب در بین آبی‌ها تبدیل شد، خونسردی او در نواختن ضربات پنالتی، گل‌های تاثیرگذار و گلزنی در دربی از او بازیکنی ساخت که استقلالی‌ها یک جمله معروف در مورد یامگا به کار می‌برند، هر زمان که به گل نیاز دارید یامگا را صدا کنید!

این بازیکن با مربی‌های مختلفی در تیم استقلال کار کرد و بدون حاشیه و حتی کوچک‌ترین مشکلی در ثبت قرارداد سه فصل برای این تیم به میدان رفت و میزان‌ حرفه‌ای بودن او باعث شده بود که هیچ مربی حتی فکر جدایی این بازیکن را در سر نداشته باشد و او را در تیم خود بخواهد!

یامگا در مدت زمان کوتاهی که در باشگاه استقلال حضور داشت تمام رکورد‌های مثبت بازیکنان خارجی را در اختیار گرفت و اگر مصدومیت برای او همراه نمی‌شد شاید چند فصل دیگر برای آبی‌ها به میدان می‌رفت و پتانسیل این را داشت تا بازوبند استقلال را هم روزی روی بازوی خود ببندد.

مصدومیت شدید او خبری که امروز منتشر شد آب‌ سردی بود روی سر تمام استقلالی‌ها، ستاره‌ای که دیگر در دسترس نیست و آخرین تصویر آنها از یامگا درخشش در پیراهن استقلال است و نه در زمین مسابقه بلکه در تمرین این بازیکن حرفه‌ای را از دست دادند. اتفاق تلخی که فوتبال یک ستاره استاندارد و حرفه‌ای پایان داد.

داستان یامگا مثل پادوانی تلخ و آزاردهنده است. بازیکن متعصبی که برای این تیم کم نگذاشت و یکی از متعصب‌ترین خارجی‌های لیگ برتر بود اما به اجبار ادامه فوتبال خود را در آلومینیوم و تیم‌های دیگر تصور می‌کرد که به نظر می‌رسد آن هم امکان پذیر نیست.

سرنوشت یامگا، نحوه برخورد مدیریت باشگاه استقلال با این بازیکن و تدابیری که برای حفظ انگیزه و شخصیت این بازیکن بزرگ در نظر گرفته شود قطعا یک رسالت اخلاقی، حرفه‌ای خواهد بود.

در ادامه مرور کوتاهی می‌کنیم روزهای درخشان کوین یامگا را در استقلال، روزهایی که استقلالی‌ها بارها از شدت خوشحالی به سقف چسبیدند و یامگا با همان ژست همیشگی و خونسردی خاصی که داشت به خوشحالی گل و بازی خود ادامه می‌داد:
شروع فوق‌العاده با سر بانداژ شده و اولین دبل!

یامگا در 23 مهر 1400 به استقلال پیوست و اولین بازی خود را مقابل ذوب در هفته دوم لیگ 01-1400 انجام داد، او برای گلزنی فقط 28 دقیقه نیاز داشت تا دروازه ذوب آهن را باز کند، یامگا در آن مسابقه از ابتدا در نقش وینگر راست بازی کرد و بارها با تکیه بر قدرت بدنی بالا و سرعت فوق‌العاده خود خط دفاعی ذوب‌آهن را آزار داد؛ او در اواسط نیمه اول، برخورد شدیدی با هافبک ذوب‌آهن داشت و از ناحیه سر دچار خونریزی شد، اما در بازی ماند و شبی به‌یادماندنی را در فولادشهر رقم زد، یامگا در این مسابقه با سر بانداژ شده دو گل برای استقلال به ثمر رساند و خیلی سریع بین استقلالی‌ها محبوب شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
رونمایی از مسعود هارونی رقیب عراقی هادی چوپان با عضله های آهنین/ لقب پدر مستر المپیا برازندشه
با اختلاف خوش شانس ترین راننده تمام تاریخ ایشونن +فیلم
(ویدیو) اصولی ترین و بهترین روش خاموش کردن لپ تاپ که فکرشم نمی کنی!/با این روش عمر باتری رو هم افزایش بده+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
تصویری از خانه ابدی پسر زهره حمیدی+عکس/روحش شاد و یادش گرامی