دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

نگاهی به انواع اقسام ایده های پینترستی برای کاشت مژه/ هرچی مژه مصنوعی داری بنداز بره دور 

چهارشنبه، 17 مرداد 1403
ساعد نیوز: مدل های خاص و پینترستی کاشت مژه را ببینید.

کاشت‌مژه دائم تا ابد باقی می‌ماند. در این روش که مانند پیوند موی سر است، از موی سر و گاهی پا برای پیوند استفاده می‌شوند. این روش برای افرادی مناسب است که موهای بسیاری کمی دارند و به دلایل مختلف پزشکی به طور کلی مژه ندارند. بنابراین این روش مناسب هر شخصی نیست و علاوه بر این، هزینه این نوع پیوند بسیار سنگین بوده و تنها پزشک متخصص قادر به انجام آن است.

کاشت مژه موقت

در روش کاشت‌مژه موقت شخص مژه مصنوعی را در کنار مژه طبیعی می‌گذارد که این کار جلوه خاصی به چشم‌ها خواهد داد. برای انجام این کار باید به آرایشگاه‌ها مراجعه کرد. این روش کاشت‌مژه انواع مختلفی دارد که افراد با سلایق گوناگون می‌توانند از میان آن‌ها انتخاب کنند.

کاشت مژه طبیعی

یکی از رایج‌ترین انواع کاشت‌مژه، مدل طبیعی یا نچرال آن است. در این روش افراد سعی دارند مژه‌های خود را به طبیعی‌ترین حالت ممکن حجم دهند. این سبک علاوه بر سادگی بسیار زیبا بوده و آسیب کمی به مژه‌های طبیعی افراد وارد می‌کند؛ این مدل به نام‌های نچرال و هیدن نیز معروف است.

کاشت مژه اسپایکی

مژه های مصنوعی که از جنس های مختلف مانند موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخت می شوند را به روش تار به تار روی مژه های اصلی می چسبانند تا ضخامت، طول و رنگ مژه هایتان را بهبود بخشند. اکستنشن مژه اسپایکی تکنیکی است که در آن به میزان دلخواه می توان مژه ها رو پر تر نشان داد.

کاشت مژه کایلی

این مدل نوعی افکت در اکستنشن اسپایکی می باشد که در آن مژه ها به صورت کنار هم و به تعداد مشخصی روی مژه طبیعی شما قرار میگیرند و مانند اکستنشن والیوم یا مگاوالیوم و افکت آنها مژه فن سازی نمی شوند. این روش شما را از خرید لوازم آرایش چشم مانند سایه چشم، پرایمر چشم و مداد چشم بینیاز می‌کند.

کاشت مژه با کمک عمل جراحی

پزشک متخصص در این عمل برش‌های ظریفی ایجاد می کند و با استفاده از آن اقدام به کاشت‌مژه می‌نماید. این روش برای افرادی که بر اثر حادثه‌ای مژه‌های خود را از دست داده اند، مناسب است.

کاشت مژه با روش میکروسرجری

در این روش پزشک بی حسی موضعی انجام می دهد و پس از آن نوار باریکی از پوست سر را جدا می کند و فولیکول‌های موجود در این نوار را به صورت تکی به مژه‌ها پیوند می‌زنند. در این روش بیمار می‌تواند طول مژه‌ها را تعیین کند. این عمل حدود یک تا سه ساعت به طول می‌انجامد.

کاشت مژه عروسکی

یکی از مدل‌های جذاب کاشت‌مژه، کاشت عروسکی است. در این روش از مژه‌های بلند در وسط و مژه‌های کوتاه در انتهای بیرونی و درونی پلک استفاده می‌شود و ظاهری جذاب به چشم افراد می‌دهد. افرادی که پلک‌های افتاده دارند یا چشم‌هایشان بادامی شکل است، می‌توانند از این نوع مدل استفاده کنند. همچنین این مدل از مدل‌های طبیعی است و در میان افراد طرفداران زیادی دارد.

کاشت مژه‌های مدل گربه‌ای

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های کاشت، مدل گربه‌ای است. این مدل که با استفاده از مژه بلند در گوشه انتهایی و حرکت آن به سمت گوشه داخلی با استفاده از مژه‌های کوتاه شکل می‌گیرد، چشمانی جذاب، دلربا و فریبنده برای اشخاص می‌سازد.

این مدل برای چشمان گرد مناسب‌تر است؛ زیرا به آن حالت کشیده داده و ظاهر آن ها درشت و جذاب خواهد کرد. البته اگر گوشه چشم به سمت پایین یا بالا کمی انحنا داشته باشد، کاشت گربه‌ای بهترین گزینه برای این چشمان نیست؛ زیرا ممکن است این انحنا را بیشتر نشان دهد. بنابراین بهتر است این افراد از مدل‌های دیگر کاشت استفاده کنند.

کاشت مژه حجیم

در برخی موارد نداشتن هارمونی سبب زیبایی می‌شود. مژه حجیم نیز همین گونه است. در کاشت‌مژه حجیم مژه‌های کوتاه و بلند به صورت مخلوط در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و برای افراد با مدل چشم‌های گوناگون بسیار مناسب است.

کاشت مژه کلاسیک

برای کاشت‌مژه کلاسیک که شباهت زیادی به روش نچرال دارد، تاکید بر طبیعی بودن جلوه نهایی کار است. در این روش به ازای هر یک مژه فرد، یک مژه مصنوعی قرار داده می‌شود و هدف اغراق نیست. اگر اولین بارتان است که می‌خواهید کاشت انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم این روش را امتحان کنید؛ زیرا جلوه طبیعی دارد و در صورت عدم رضایت از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

کا‌‌شت مژه والیوم

کاشت‌مژه والیوم برای افرادی است که می‌خواهند مژه‌های پرپشت و زیادی داشته باشند. در این کاشت از 2 تا 5 تار مژه مصنوعی برای هر یک تار مژه استفاده می‌کنند و به همین دلیل شخص مژه‌هایی پرپشت و مشکی خواهد داشت. البته روش کاشت مگاوالیوم هم وجود دارد که در آن از 5 تا 15 تار مژه مصنوعی روی هر یک مژه طبیعی استفاده می‌شود و ظاهری فوق‌العاده جسور و اغراق‌آمیزی به فرد می‌دهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 17 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رهبر انقلاب خطاب به دوستشان که سرزده به منزل ایشان آمدند: ما شب پختنی نمی‌خوریم، شما هم از قبل نگفته بودید که ما شام آماده کنیم
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چیدمان زیبا و فوق العاده شیک رستوران دلباز فریبا نادری با تزئینات منحصر به فرد/ از نمای بیرونی خاص تا طراحی داخلی هنری با علم+عکس
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله
چوگان بازی کردن حرفه ای ایوانکا دختر دردانه ی ترامپ / بازی اصیل و شاهانه + ویدیو
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه