دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به دسته گل زنبق بنفش زیبا و دلبر مونا اردلان همسر وریا غفوری در کافه کاپیتان استقلال +عکس/ چقدر با کیف لاکچری اش سته 😍 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
ساعدنیوز: مونا اردلان همسر وریا غفوری در فضای مجازی حضور پررنگ دارد. اردلان دو فرزند دارد و در کافه وریا مدیریت می کند. در اینجا تصویری جدید از مونا اردلان در کافه وریا می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، وریا غفوری در تاریخ 28 آبان ماه سال 1366 متولد شده است. محل تولد او سنندج می باشد و هم اکنون در 36 سالگی به سر می برد. او یکی از بازیکنان سابق فوتبال است که طرفداران بسیاری دارد. فعالیت حرفه ای وریا در زمینه فوتبال از سال 1386 آغاز شد و اولین بار او در تیم پاس همدان به صورت جدی این ورزش را شروع کرد. پس از آن وریا توانست در تیم هایی مانند نفت تهران، شهرداری تبریز و سپاهان اصفهان و در نهایت تیم استقلال بازی کند، البته او در تیم ملی ایران نیز حضور داشت.

حتی وریا غفوری برای مدتی به عنوان کاپیتان در تیم استقلال تهران حضور داشت و تا کنون حدود 28 بازی ملی انجام داده است. اما در تاریخ 20 خرداد سال 1402 وریا برای همیشه از بازی فوتبال خداحافظی کرد که این موضوع باعث ناراحتی طرفداران او شد. در مورد ظاهر او بهتر است بدانید که او دارای 1 متر و 75 سانتی متر قد می باشد. اگر طرفدار بازی های فوتبال باشید، حتما تاکنون لقب وریا را شنیده اید، هواداران وریا به او لقب ببر کرد کوهستان را داده اند و در بسیاری از تشویق های خود از این نام استفاده کرده اند.

وریا که نامی کردی است به معنای زرنگ می باشد، این بازیکن در محله ای به نام موارک آباد و در پای کوه آبیدر در سنندج بزرگ شده است. زمانی که او به صورت مبتدی در فوتبال فعالیت داشت، در تیم جوانان توحید ثبت نام کرد و پس از مدتی در تیم اصناف شروع به فعالیت کرد. در سال 1382 او برای تست دادن تیم پیکان به تهران سفر کرد و در این تست قبول شد اما به دلیل این که خوابگاهی برای او پیدا نشد، مجبور شد که به شهر خود باز گردد. در سال 1383 او در هیچ تیمی بازی نمی کرد اما برای تیم ملی تست داد و قبول شد و توانست در همان سال در بازی های آسیایی حضور پیدا کند.

پس از مدتی هم توانست عضوی از تیم پاس در مقطع جوانان شود. وریا غفوری پس از این که از تیم پاس تهران منتقل شد، به شهر همدان رفت و به طور رسمی در بازی های لیگ برتر شرکت کرد. البته در آن زمان وریا به سربازی نیز می رفت و تا سال 1388 در این تیم پا به توپ می زد. طبق گفته های وریا او از کودکی علاقه زیادی به تیم استقلال تهران داشت و یکی از طرفداران پر و پا قرص این تیم بود.

او بارها به دلیل این تیم در مدرسه دعوا کرده بود که یکی از این دعواها باعث شکستن سر او شد. یکی از مسائلی که در دوران فعالیت وریا، او را بسیار ناراحت کرده بود این بود که در 1397 که بازی های جام جهانی سال 2017 برگزار می شد، نام وریا از لیست بازیکنان تیم ملی خط خورد و او نتوانست در این بازی ها حضور داشته باشد. پدر وریا از گذشته مخالف بازی کردن او در فوتبال بود و همیشه در تلاش بود که وریا بتواند از طریق درس خواندن، شغل مناسبی را برای خود ایجاد کند.

اما وریا به فوتبال علاقه زیادی داشت و هیچ وقت نتوانست این خواسته پدرش را عملی کند. طبق گفته های او، یکی از بهترین لحظات بازی برای او، تشویق وریا غفوری بود. او قدرت بسیاری زیادی از تشویق مردم می گرفت و از این که لقب را ببر کرد را به او داده بودند، در پوست خود نمی گنجید. او نیز همانند پدرش آرزو دارد که پسرش درس خود را ادامه دهد اما در کنار درس خود به فوتبال نیز بپردازد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(فیلم) سکانس کل کل تاریخی هما با عشق اول نقی معمولی / دختر محمود نقاش به ارسطو هم جواب منفی داد!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
خلاقیت خنده‌ دار اوستا معمار در ساختن توالت در نمای بیرونی ساختمان و بین دو پنجره+عکس/ مغز و دستهای تو رو یکجا باید طلا بگیرن😂
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله
نگاهی به عینک دودی فانتزی جعفر غفارنژاد غول بابلسری داخل ماشین لاکچری اش/ رقیب مازنی هادی چوپان حجیم تر از همیشه +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اصفهان گردی احسان حاج صفی و دخترش در میان گل محمدی های خوش بو / وای خدا تاج گل زیبای کوچولو رو ببینید + عکس