دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نگاهی به خونه زندگی و دکوراسیون منزل 10 بازیگر زن سینمای ایران؛ از متین ستوده و شیلا خداداد گرفته تا الناز شاکردوست و زهره حمیدی / کدومشون باسلیقه ترند؟ 

شنبه، 10 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این مطلب عکس و فیلم‌هایی از دکوراسیون منزل 10 بازیگر زن ایرانی ببینید.

1- منزل شراره رخام

شراره رُخام زادهٔ 17 مرداد 1350 در تهران است. او دارای مدرک لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد و همچنین کارشناسی بازیگری از جهاد دانشگاهی است.

2- الناز شاکردوست

الناز شاکردوست زادهٔ 7 تیر 1363 است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد. او برای بازی در باد در علفزار می‌پیچد (1386) نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و برای بازی در مبارک (1395) جایزهٔ بهترین بازیگر زن جشن حافظ را کسب کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد (1397) و ابلق (1399) ساختهٔ نرگس آبیار به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

3- زهره حمیدی

زهره حمیدی زاده 8 اردیبهشت 1336 و فوت شده در 4 شهریور 1403 بود. اولین اثر او در سینما از سال 1371 با فیلم دلاوران کوچه دلگشا به کارگردانی حسن هدایت رقم خورد و فعالیت او با پیشنهادهای بسیار در آثار سینمایی و سریال‌های تلویزیونی تا زمان ابتلا به بیماری ادامه داشت.

4- مریم امیرجلالی

مریم امیرجلالی زادهٔ 1326 است. شهرت او بیشتر به‌خاطر بازی در مجموعه‌های طنز دههٔ 1380 مانند خانه به دوش (1383)، متهم گریخت (1384) و ترش و شیرین (1386) است. او به‌عنوان خواننده با گروه موسیقی بیان نیز همکاری داشته‌است.

5- متین ستوده

متین ستوده در 22 اردیبهشت 1364 در تهران زاده شد. پدر او اهل خرم‌آباد و اصالتاً لر و کارمند بازنشسته صداوسیما و مادرش معلم دبستان بود. او یک خواهر و برادر بزرگتر از خودش دارد. ستوده تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی سپری کرد.

6- ساره بیات

ساره بیات زادهٔ 14 مهر 1358 است. او از سال 1380 وارد کار تئاتر شد و پس از تحصیل بازیگری، در مجموعه تلویزیونی یک مشت پر عقاب (1386) حضور یافت. نخستین حضور سینمایی او در فیلم مقلد شیطان (1389) بود.

بیات برای بازی در نقش مکمل فیلم تحسین‌شدهٔ جدایی نادر از سیمین (1389) به‌همراه بازیگران زن این فیلم برندهٔ خرس نقره‌ای شد. او همچنین برای بازی در نقش اصلی فصل فراموشی فریبا (1392) و آااادت نمی‌کنیم (1394) نامزد سیمرغ بلورین شد.

7- شیلا خداداد

شیلا خداداد زادهٔ 14 آبان 1359 بازیگر ایرانی است. او فعالیتش را با حضور در درام اعتراض (1378) آغاز کرد و برای بازی در نقش اصلی مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند (1381) به شهرت رسید. او در فیلم پرفروش اخراجی‌ها 2 (1387) و مجموعه‌های گلشیفته (1396) و هیولا (1398–1397) ایفای نقش کرده‌است. او برای مجموعه هیولا نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد.

8- سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی زاده 1 تیر 1356، تهران است. وی دختر مسعود ولدبیگی و همسر نیما فلاح بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» به شهرت رسید.

9- نیلوفر رجایی فر

نیلوفر رجایی فر نام یک بازیگر تقریبا تازه کار در دنیای سینما و تلویزیون ایران است. او در 11 بهمن 1371 در تهران به دنیا آمده است اما از کودکی به انگلستان رفت و در آنجا بزرگ شد. نیلوفر رجایی فر به دلیل زندگی در انگلستان به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.

10- شهرزاد کمالزاده

شهرزاد کمال‌زاده زاده 7 فروردین 1364 در تهران است. او حرفه خود را از سال 1380 با بازی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری آغاز کرد و پس از ایفای نقش در آثاری مانند راه طولانی و عقاب صحرا به شهرت رسید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 10 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
رونمایی بهنوش طباطبایی از مهارت فوق العاده‌اش در اسب سواری+ویدیو/ حال خوش خانم بازیگر روانشناس در طبیعتی زیبا و سرسبز
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
رونمایی از محسن رضایی در حال بازی کردن با نوه هایشان +عکس / آقای سیاستمدار پدربزرگ مهربانی از آب درآمد
رونمایی از هودی اژدها نشان جذاب هادی چوپان در آمریکا +تصاویر/ گرگ پارسی در سرزمین یانکیها
(ویدئو) لحظات پر از حس خوب، آشپزی با مادربزرگ خوش سلیقه به صرف کتلت خوشمزه
دختر مهران مدیری: مامانم بهم زنگ زد گفت شهرزاد درسته اون عکسی که کنار باباته همسرش نیس ولی مردم حق دارن خانومه خیلی شبیه توئه+ویدئو
ژیلا صادقی : هر وقت دلم برای امام رضا(ع) تنگ میشه خود آقا میفهمه و هیچوقت سلام منو بی جواب نگذاشته
ریما رامین فر: امیر می‌گوید کاش کمی شبیه همای سریال پایتخت بودی!