دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به میز عصرانه لاکچری مهدی قایدی در تفریحگاه بیابانی زیبا در دبی +عکس/ از کیک شکلاتی تا بلوبری های گرانقیمت درشت 

چهارشنبه، 31 مرداد 1403
ساعدنیوز: مهدی قایدی مهاجم جوان ایرانی همچنان در امارات می درخشد. او پس از طلاق همسرش ماجراجویی جدیدی را در فوتبال شروع کرده است. در اینجا تصویری از خوشگذرانی این بازیکن در یک تفریحکاه زیبا در امارات را تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مهدی قایدی در لیگ امارات خوش می درخشد و به نظر می رسد که به این زودی ها به فوتبال ایران برنگردد. استقلال بعد از جدایی قایدی همواره در کارهای هجومی مشکل داشته است. حسین زاده در مقطعی توانست جای خالی قایدی را پر کند و آبی پوشان با درخشش این بازیکن توانستند قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنند.

نکونام تلاش زیادی کرد که جایگزینی شایسته برای قایدی در فصل قبل پیدا کند اما موفق نشد. به نظر می رسد که سرمربی آبی پوشان سرانجام گمشده خود را در کارهای هجومی پیدا کرد.

محمد حسین اسلامی بازیکنی است که می تواند بهترین گزینه برای جایگزینی قایدی باشد. او فصل قبل در ذوب آهن خوش درخشید و از بهترین های لیگ بود و همین باعث شد تا مورد توجه آبی پوشان قرار گیرد.

سرعت بالا، تکنیک مثال زدنی و مهم تر بی حاشیه بودن این بازیکن باعث می شود تا خرید بسیار خوبی برای استقلال باشد. او در همین بازی نخست توانایی های خود را نشان داد و توانست گل پیروزی را به ثمر رساند.

هنوز زود است که درباره این بازیکن 23 ساله صحبت و قضاوت کنیم اما او نشان داده که توانایی های جایگزینی مهدی قایدی را دارد و استقلال با حضور و او بازیکنانی مثل رامین رضاییان بسیار امیدوار به قهرمانی خواهد بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 31 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خوشگذرانی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش در تفرجگاهی در قلب اروپا +عکس/ فقط ژست ستاره چشم رنگی والیبال رو زیر اون درخت بید مجنون کنار رودخانه رو سیر کن
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
رونمایی از شاهین رضایی رقیب بور و موبلوند هادی چوپان با عضله های آهنین/ لقب آرنولد ایرانی برازندشه
(ویدئو) صحبت های تامل برانگیز سوسن پرور، بازیگر جوکر 2 درباره توهین هایی که به چهره ایشون میشه / من زشت نیستم هر کس زیبایی هایی دارد؛ فقط نقشم تو بزنگاه زشت بود
هشدار: بعد از دیدن این فیلم دیگر سوخاری کیلویی نخواهید خورد! / روغن پخت و پزه یا روغن ترمز؟
تبدیل پایان نامه به مقاله