نقش ترمووال در دکوراسیون داخلی

  یکشنبه، 13 اسفند 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
نقش ترمووال در دکوراسیون داخلی
در حال حاضر، به دکوراسیون داخلی منازل یا حتی محیط‌های کار بیشتر از قبل توجه می‌شود. دلیل این امر، تاثیر دکوراسیون بر روی روحیه افرادی است که در ساعت‌ها در یک فضا قرار می‌گیرند. دکوراسیون داخلی باید به‌گونه‌ای باشد که احساس خوبی را به افراد منتقل کرده و روحیه آن‌ها را بهبود ببخشد.

یکی از عناصر بسیار مهم برای ایجاد فضایی جذاب، ترمووال است. نقش ترمووال در دکوراسیون داخلی انکار‌نا‌پذیر است؛ به‌طوری که می‌توانید شاهد تغییرات قابل‌توجهی باشید که با اضافه شدن ترمووال‌ها ایجاد می‌شود. این محصول از ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی برخوردار است که آن را به یکی از گزینه‌های کاربردی تبدیل می‌کنند. اگر بدنبال نقش ترمووال در دکوراسیون داخلی هستید این پست ویژه رهاوود را از دست ندهید و تا انتها همراه ما باشید.

آشنایی با رهاوود ( رها چوب):

گروه ساختمانی رها با بیش از 20 سال تجربه در زمینه سابقه طراحی، نظارت و اجرا در زمینه مهندسی نمای ساختمان علی الخصوص ترموود به عنوان یکی از شرکت های پیشگام بر اساس استانداردهای بین المللی حضوری فعال داشته است. این مجموعه با اخذ نمایندگی از شرکت های معتبر ترمووود جهان به ویژه کشور فنلاند از جمله لوناوود در گذشته بیشترین حجم واردات و فروش و اجرای این محصول را در سطح کشور داشته است و در حال حاضر با تکیه بر سال ها تجربه خود در این زمینه و انجام تحقیقات و بررسی های بسیار در راستای بهبود صنعت چوب کشور و تولید محصولات با گرید جهانی خود اقدام به تولید محصولات چوبی با دوام، پایدار و زیبا برای طراحان، معماران، ساختمان ها و غیره کرده است.

ترمووال چیست؟

در‌حقیقت ترمووال‌ها نوعی دیوار‌پوش‌های پی‌وی‌سی هستند که ظاهری شبیه به چوب دارند. این محصولات به‌عنوان یکی از بهترین متریال‌ها در زمینه طراحی دکوراسیون‌های داخلی و نما‌های چوبی به‌شمار می‌روند؛ به‌طوری که استفاده از آن‌ها در میان مردم بسیار رایج شده است. دلیل محبوبیت این دیوار‌پوش‌ها ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و کاربردی آن‌ها هستند.

توجه داشته باشید که امروزه این دیوار‌پوش‌ها به‌صورت حرفه‌ای و مناسب برای کاربرد‌های مختلف تولید می‌شوند؛ اما مصرف گسترده آن‌ها همچنان به‌عنوان دیوار‌پوش ادامه دارد. با‌توجه به این موارد، نقش ترمووال در دکوراسیون داخلی بسیار قابل‌توجه و حیاتی است.

ترمووال

مزیت‌ها و ویژگی‌های استفاده از ترمووال‌ها

استفاده از این محصولات برای اجرای دکوراسیون‌های داخلی و نما‌های چوبی از مزیت‌های بی‌شماری برخوردار است. بدون‌شک با شناخت این مزیت‌ها برای استفاده از آن‌ها اقدام خواهید کرد. در ادامه مطلب مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این نوع چوب را بررسی خواهیم کرد.

ظاهر جذاب و متنوع

اولین و مهم‌ترین ویژگی که برای اجرای دکوراسیون داخلی کاربرد دارد، ظاهر زیبای این محصولات است. یکی از عناصر مهم در دکوراسیون‌های داخلی ایجاد فضایی با‌نشاط و چشم‌نواز است. با‌استفاده از چوب می‌توان فضا را طبیعی‌تر کرده و جلوه ای خاص به آن بخشید. حضور ترمووال‌ها در این روند می‌تواند ظاهری فوق‌العاده جذاب را ایجاد کند.

مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی

این محصولات از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. در‌حالت‌کلی چوب‌ها با قرار گرفتن در شرایط مختلف آسیب می‌بینند؛ به‌عنوان‌مثال ضربه، حرارت و رطوبت می‌توانند بر روی ظاهر آن‌ها تاثیر بگذارند. حتی امکان وجود موریانه و خوردگی چوب توسط آن‌ها وجود دارد. این در‌حالی است که تمام ترمووال‌ها در برابر این عوامل مقاوم‌سازی شده‌اند. در روند تولید از موادی استفاده می‌شود که احتمال آسیب رسیدن به آن‌ها را تا حد زیادی کاهش میدهند.

مقاوم در برابر سایش و عمر طولانی

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که ساختار این محصولات بسیار آسیب‌پذیر هستند؛ اما این‌طور نیست. ساییدگی سطوح آن نمی‌تواند تاثیری در بافت چوب داشته باشد. با‌توجه به این موضوع، عمر این محصولات افزایش می‌یابد. شما می‌توانید از ترمووال در دکوراسیون داخلی خود بهره گرفته و برای مدت زمان طولانی از آن‌ها استفاده کنید.

عایق صوتی و حرارتی

یکی‌دیگر از مزایای استفاده از آن‌ها، ایجاد عایق‌های حرارتی و صوتی است. با اجرای این محصولات در دکوراسیون داخلی، امکان هدر‌رفت گرما وجود نخواهد داشت. همچنین، صدا‌هایی که از بیرون شنیده می‌شوند تا حد قابل‌توجهی کاهش می‌یابند.

سهولت در نصب و نگه‌داری

یکی‌دیگر از ویژگی‌های ترمووال‌ها، نصب و نگه‌داری آسان است. شما می‌توانید آن‌ها را به راحتی نصب کرده و از ایجاد فضایی زیبا بهره ببرید. همچنین نگه‌داری از این محصولات بسیار آسان است و نیازی به انجام گردگیری‌های سخت و پیچیده نیست. امکان تمیز کردن آن تنها با یک دستمال وجود دارد.

قیمت مناسب

قیمت مناسب این محصولات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها است. امکان خرید و نصب این محصولات با قیمت‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه وجود دارد. به‌طوری که شما می‌توانید با بودجه‌های متفاوتی برای خرید آن‌ها اقدام کنید.

ویژگی‌های استفاده از ترمووال‌ها

جایگاه ترمووال در دکوراسیون داخلی

ترمووال‌ها پس از گذشت مدت زمان کوتاهی که به بازار عرضه شدند، توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان را جلب کردند. ظاهر جذاب و متنوع آن‌ها یکی از دلایلی بود که بسیاری از طراحان و دیزاینر‌ها برای استفاده از آن اقدام کردند. این محصولات در کنار ظاهر زیبایی که داشتند، از مقاومت و استحکام زیادی نیز برخوردار بودند.

امکان استفاده از این محصولات در تمام بخش‌های داخلی وجود دارد. به‌عنوان مثال شما می‌توانید سقف‌ها، دیوار‌ها، ستون‌ها و کف زمین از این چوب‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید آن‌ها را در فضای حمام‌ها و آشپزخانه‌ها هم نصب کنید. با‌توجه به تمام این موارد، نقش ترمووال در دکوراسیون داخلی بسیار مهم و حیاتی است. در ادامه رایج‌ترین کاربرد‌های این محصول را معرفی خواهیم کرد.

دیوار‌پوش

استفاده از این محصولات به‌عنوان دیوار‌پوش یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین کاربرد‌های آن‌ها است. بهره‌مندی از این روش در محیط‌های گوناگون دیده می‌شود. تفاوتی ندارد که شما قصد دارید دکوراسیون داخلی منزل خود را تغییر دهید یا برای اجرای دکوراسیون داخلی محیط کاری اقدام کرده‌اید؛ در هر‌صورت می‌توانید از این روش کمک بگیرید. ترمووال‌ها ظاهری طبیعی‌تر را به محیط می‌بخشند.

نکته مهم این است که می‌توانید در کنار زیبایی آن‌ها از ویژگی‌هایشان هم بهره بگیرید. به‌عنوان‌مثال برخی از منازل یا شرکت‌ها در خیابان‌های اصلی واقع شده‌اند؛ بنابراین صدای زیادی از این خیابان می‌شوند. امکان ایجاد عایق و کمتر کردن میزان این صدا‌های نا‌هنجار با نصب یک ترمووال وجود دارد. این مورد درباره گرما و سرما نیز صدق می‌کند.

سقف

استفاده از ترومووال در دکوراسیون داخلی تنها به دیوار‌ها محدود نمی‌شود؛ بلکه امکان اجرای آن‌ها در سقف نیز وجود دارد. امروزه بسیاری از طراحان از این محصولات به‌عنوان یک سقف جذاب و کاربردی استفاده می‌کنند. با نصب آن‌ها در سقف، به تمرکز نور و صدا کمک بسیار زیادی می‌شود. طراحان دکوراسیون داخلی این محصولات را به‌عنوان یک عنصر برجسته می‌شناسند.

پوشش‌های درب و پنجره

شما می‌توانید از ترمووال‌ها برای ایجاد پوشش درب و پنجره بهره بگیرید. اغلب این محصولات را در اطراف پنجره‌ها اجرا می‌کنند تا به‌عنوان عایق حرارتی و صدا نیز کاربرد داشته باشند. در‌صورتی که این چوب‌ها را به‌عنوان پوشش پنجره‌ها نصب کرده‌اید، می‌توانید از تمیز‌کاری‌های روزانه راحت شوید. چراکه این چوب‌ها از ورود حشرات و گرد‌و‌غبار جلوگیری می‌کنند.

جمع‌بندی

نقش ترمووال در دکوراسیون داخلی بسیار گسترده است؛ به‌طوری که می‌توان از انواع آن در بخش‌های مختلف بهره گرفت. نکته قابل‌توجه برای استفاده از این محصول، کیفیت آن است. توجه داشته باشید که در‌هنگام خرید محصولی با‌کیفیت را خریداری کنید. برای اینکه از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید، باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. با این کار از خدمات پس از فروش و اجرای این محصولات نیز بهره‌مند خواهید شد. همچنین می‌توانید وظیفه خرید را برعهده طراح دکوراسیون داخلی بگذارید. یک طراح متخصص می‌تواند بهترین گزینه را برای اجرای دکوراسیون داخلی انتخاب کند. برای تهیه محصولات با بهترین قیمت همین حالا وارد سایت شوید!!! https://rahawood.com

آدرس دفتر مرکزی رهاچوب :

تهران-سعادت آباد-بلوار 24متری- خیابان سوم شرقی-پلاک 35- طبقه چهارم- واحد 404

برای برقراری ارتباط با مسئولین فروش و فنی ترمووود رها از طریق شماره های زیر و یا فرم تماس استفاده نمایید.

شماره موبایل: 73 15 372 0912

تلفن دفتر : 62 – 57 24 36 22 – 021

واتس آپ : 09905390341

فکس : 96 78 38 22 – 021

آدرس کارخانه رها چوب:

شهرک صنعتی پرند – میدان صنعت – بلوار صنعت – کوچه نور


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (523 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (145 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (67 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (37 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (36 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (24 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (22 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (19 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر)
تیتر امروز   
خودکشی دردناک و همزمان 2 خواهر در تهران 13 و 14 ساله در تهران !
نوجوان مرندی مدال طلای جهان را دشت کرد
فال ابجد روزانه یکشنبه 31 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر یکشنبه 31 تیر 1403 + فیلم
فال روزانه امروز یکشنبه 31 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 31 تیر 1403
ناگفته های پدر داماد رهبر انقلاب: تنها دارایی رهبری یک خانه در پایین شهر تهران است
درباره یک اتفاق زشت در حاشیه نماز جمعه تهران!
کشف گور‌های مدور کودکان
نصب تلویزیون بالای شومینه؛ نکاتی که باید رعایت کنید
روایت جالب و شنیدنی همسر رهبر انقلاب از خانم معلم منحصر به فرد غیرچادری تا ازدواجشان/ مصاحبه‌ای که در یک مجله انگلیسی چاپ شد
برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس
ویدیو/ علت ورشکستگی "آقای همساده" در بازار دیجیتال/ تخصص داشتم، دلار هم زیاد داشتم اما...
ویدیو/ "نصرالله مدقالچی"، استاد دوبلۀ ایران نگوییم: «توانا بود هرکه دانا بود، زِ دانش دل پیر برنا بود»!
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!!