ساعدنیوز
ساعدنیوز

نحوه رفتار و برخورد با همسر ریاست طلب

  شنبه، 12 شهریور 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
نحوه رفتار و برخورد با همسر ریاست طلب
اصولا مردان در روابط زناشویی نسبت به زنان بیشتر ریاست طلب هستند. بنابراین، درک این مسئله که همسرتان سختگیری می کند یا اینکه فقط می خواهد از شما حمایت کند بسیار اهمیت دارد. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر در این خصوص و ریاست طلبی در زندگی مشترک بحث کنیم.

حساسیت های او در ابتدای رابطه برایتان جذاب است. باعث می شود تصور کنید برایش اهمیت دارید و مراقبتان است. اما وقتی این حساسیت ها شدیدتر می شوند، ممکن است ترسناک و تملک گرایانه شوند. کسی که با ارتباط شما با دیگران شک دارد و شما را بخاطر روابط سالمی که با دیگران دارید متهم می کند، فردی مضطرب، حسود، مبتلا به پارانویا و بی اعتمادبه نفس است. علاوه بر آن، از این رفتار برای کنترل شما در رابطه هم استفاده می کند.چنانچه پس از ازدواج متوجه شدید همسرتان تغییر کرده و دارای رفتاری خودخواهانه و ریاست طلبانه شده است، بدانید که تنها نیستید و بسیاری ازافراد دیگر هم با این مشکل مواجه اند! در اینجا سعی می کنیم راهکارهایی را برای مقابله با این همسران برای شما ارائه دهیم.

چرا بعضی از زنان در زندگی مشترک قدرت طلب هستند؟

در زیر ، نکات روانشناسی را ذکر کرده ایم که توضیح خواهد داد چرا برخی زنان ،دوست دارند مردها یا شوهرانشان را تحت سلطه نگاه دارند.

  • او توسط مادری سلطه طلب و کنترل کننده بزرگ شده است : انسانها میتوانند ، چیزها را از یکدیگر یاد بگیرند و خانواده ، یکی از مهمترین منابع یادگیری است.اگر یک زن ، در خانواده ایی بزرگ شده باشد که مادر یا یکی از نزدیکان اش(که جنسیتش زن است) ، غالب بوده باشد ، دختر نیز به همین صورت بزرگ شده و باور خواهد داشت که باید مرد خود را کنترل کند.
  • زنانی که حس نا امنی در درون خود دارند ، میتوانند علاقمند به سلطه بر مردان باشند : زمانی که افراد ، از درون حس نا امنی داشته باشند ، سعی خواهند کرد که دیگران را کنترل کنند تا دوباره ، حس کنترل را بدست بیاورند.به همین علت ، برخی زنان که حس نا امنی درونی دارند ، مردانشان را تحت کنترل نگاه میدارند و از این مساله لذت میبرند، زیرا دوباره حس کنترل را بدست می آورند.
  • زنانی که ضد مردان هستند : گروهی از زنان ، در طول عمر خود ، مدام مورد ظلم مردان قرار گرفته و از شرایط مذکور ، به شدت ناراضی بوده اند.همچنین تبعیضهای بسیاری را دیده و به همین علت ضد مردان شده اند.به همین علت ، چنین زنانی ، عاشق این هستند که به مردان مسلط شوند تا ثابت کنند که بهترند.

راههای غیر مستقیمی که برخی زنان برای سلطه داشتن بر مردانشان به کار میبرند

تا اینجا ، درباره ی زنانی حرف زدیم که بصورت مستقیم ، سعی در کنترل مردشان دارند.اما باید بدانید روشهای غیر مستقیمی نیز وجود دارد که برخی زنان از آنها استفاده میکنند تا بدون اینکه یک فرد شیفته ی قدرت و کنترل دیده شوند ، مردان را کنترل کنند.

  • برخی از زنان ، شوهرشان را با نیاز جنسی تحت کنترل خود نگاه میدارند : در چنین مواردی ، زن سعی میکند که با استفاده از نیاز جنسی مرد ، او را تحت فشار قرار داده و مرد را مجبور کند که تحت سلطه اش باشد.
  • برخی از زنان با اشکهایشان ، مرد خود را تحت کنترل نگاه میدارند : برخی زنان با استفاده از اشکهایشان ، سعی میکنند مردی که به خواسته هایشان توجه نمیکند را تحت کنترل نگاه دارند.

بصورت خلاصه ، یک زن عاشق سلطه و کنترل ، میتواند مرد خود را با روشهای مستقیم یا غیر مستقیم ، تحت کنترل نگاه دارد.

چگونه با زنان علاقمند به ریاست و تسلط ، برخورد کنید ؟

اگر مرد ، یا شوهر چنین زنی هستید و از این مسائل رنج میبرید ، دو راه وجود دارد.راه اول اینکه به فرد مذکور ، آگاهی بدهید و او را از علت ناخودآگاه و درونی که باعث این شیفتگی به قدرت و کنترل بر مردان شده است ، آگاه کنید.شما باید نیاز اصلی او را شناسایی کرده و آنرا بر آورده کنید ، و بصورت غیر مستقیم ، به فرد آگاهی دهید که این طرز رفتارش ، از بیرون چگونه دیده میشود.البته قطعا چنین زنی ، تمایلی به این نخواهد داشت که در چنین مسیری با شما همراه شود !

اما راه دوم و بهترین راه این است که حس کنترل و قدرت را به او بدهید و اندکی انعطاف پذیری نشان دهید.اینقدر روی رییس بودن و کنترل داشتن حساس نباشید.وقتی در برابر چیزی ، سعی کنید مقاومت داشته باشید ، آن چیز نیز با شما مقاومت خواهد کرد.نظر او را در تصمیم گیری های خود لحاظ کنید و نشان دهید که نظر او اهمیت دارد.حس کنترل داشتن و قدرت داشتن را به او بدهید ، نا امنی های او را بر طرف کنید و از او حمایت کنید و رابطه ی او با درون خود را بهتر کنید . با توجه به حساسیتی که احتمالا او ، نسبت به تبعیض بین زن و مرد حس کرده است ، بیش از پیش مراقب رفتار خود باشید.خواهید دید که به سادگی این تشنگی برای قدرت و کنترل بر مردان ، برطرف خواهد شد.

زن و مرد

همسر ریاست طلب

شوهر ریاست طلب چه کسی است؟

  • شوهران سختگیر معمولا احساس ناامنی و مالکیت شدیدی دارند. آنها مدام نگران از دست دادن دارایی های شخصی خود هستند از جمله همسر شان. به همین خاطر همیشه همه چیز را تحت نظر و کنترل خود نگه می دارند.
  • شوهر سختگیر هرازگاهی پیام ها و تماس های موبایل تان را چک می کند.
  • او هر چند دقیقه و یا هر چند ساعت یکبار با شما تماس گرفته و یا برایتان پیامک می فرستد تا از شما خبردار شود.
  • هنگامی که شما قصد دارید با دوستان تان بیرون بروید، مخالفت کرده و اوقات تلخی به وجود می آورد.
  • هنگامی که شما با همکاران، اقوام و کلا هرکسی که جنسش مذکر است، صحبت بکنید، به شما مشکوک می شود.

نحوه برخورد با مرد ریاست طلب

مردان زورگو و خودرای غالباً افرادی هستند که تمام تصمیم ها را می گیرند، مشکلات را حل می کنند و کارها را روبه راه می کنند. مردان غد و زورگو معمولاً اعتماد به نفس بالایی دارند.مشکل اینجا است که مردان زورگو و کنترل کننده، احساسات دیگران یا حتی احساسات خودشان را در نظر نمی گیرند؛ این گروه از مردان به جای آن که رابطه برایشان مهم باشند، هدف برایشان مهم است و می خواهند به هر طریقی به هدفشان برسند. ممکن است مردان زورگو بتوانند به نتیجه برسند، اما غالباً دیگران را در مسیر رسیدن به هدف آزار می دهند. در ادامه چند روش و راهکار برای برخود صحیح در برابر زورگویی و سلطه طلبی شوهر بیان شده است:

روش اول : تاثیرگذاری با تایید و توافق

با بحث ها و نظرات شوهر کنترلگر و مستبدتان موافقت می کنید، اما اجازه نمی دهید که او شما را کنترل کند. موافقت محترمانه بدون تن دادن به استبداد و زورگویی شوهر به شدت این مرد خودرای را تحت تاثیر قرار می دهد. این طرز برخورد عزت نفس یا غرور مرد مستبد و سلطه گر را خدشه دار نمی کند. با نظرات و ایده های شوهرتان مخالفت نمی کنید، چون شوهرتان این مخالفت را به عنوان انتقاد شخصی تعبیر می کند. بعد از انجام دادن نیمه ی اول باید نیمه ی دوم را نیز اجرایی کنید، یعنی این که اجازه ندهید شوهرتان شما را کنترل کند و برای مثال اجازه ندهید کالاهایی را که دوست ندارید، به صرف ارزان بودن به شما تحمیل کند و بخرد. این طرز برخورد در درازمدت بسیاری از شوهران زورگو را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب می شود که رفتار متعادل تری در زندگی پیدا کنند.

روش دوم: بهره گیری از قدرت طلبی طرف مقابل برای بهبود اوضاع

ناظران خوب و باتجربه در دنیای تجارت و ورزش، نقاط قوت کارکنان یا بازیکنان را پیدا می کنند و حداکثر استفاده را از آنها می برند. این اصل در زندگی زناشویی نیز کاربرد دارد و برای تحت تاثیر قرار دادن شوهر زورگو بسیار مفید است. از آنجایی که شوهران کنترلگر عملکرد برایشان مهم است، برای رسیدن به اهداف خود به این چالش های جدید واکنش نشان می دهند. بنابراین همسر زورگو از درخواست کمکی که از او می کنید، استقبال می کند؛ برای مثال به شوهرتان بگویید: “تو خیلی خوب برای رسیدن به اهدافت برنامه ریزی می کنی. میتونی تو این مورد به من کمک کنی؟ یکی از دوستام از من خواسته که راهکارهایی رو برای بهتر و جذابتر شدن زندگی مشترکشون پیشنهاد بدم. چند تا فکر به ذهنم رسیده، اما دوست دارم نظرات تو رو هم بدونم. شاید بتونیم تا هفته ی بعد فکرامونو رو هم بریزیم و به نتیجه برسیم.” احتمالاً همسرتان با ایده های فوق العاده شما را غافلگیر خواهد کرد.

این ایده ها شامل خواندن کتاب های مربوط به زندگی زناشویی و صحبت کردن درباره آنها، شرکت در سمینارهای تقویت زندگی مشترک، اختصاص دادن ساعتی از روز به گفتگو، قرارهای هفتگی شبانه، بدون مناسبت هدیه خریدن و … می شود. از آنجایی که همسر وظیفه محورتان در رسیدن به این ایده ها نقش داشته است، احتمالاً تمایل بیشتری پیدا می کند تا فعالیت های پیشنهادی خود را دنبال کند و به مرحله ی اجرا دربیاورد. اگر بتوانید همسر زورگویتان را ترغیب کنید که مهارت های طبیعی خود را برای بهبود زندگی مشترکتان به کار بگیرد، هر دو نفر از این قدرت درونی او بهره مند خواهید شد.

به خاطر داشته باشید که در بحث با یک مرد زورگو نمی توانید برنده ی میدان باشید، فقط می توانید نبرد را طولانی تر کنید. اما اگر با او موافقت کنید و از نقاط قوتش به نفع زندگی مشترکتان استفاده کنید، مطمئن باشید که هر دو می توانید پیروز میدان باشید. سرسختانه اما در کمال آرامش و مهربانی از تسلیم شدن در برابر زورگویی های همسرتان خودداری کنید. شما نمی توانید همسرتان را تغییر دهید، اما می توانید بر او تاثیر بگذارید.

روش سوم: برخورد روشن و قاطعانه

رفتار شوهر مستبدتان را نادیده نگیرید. زمانی که از رفتار ناپسند شوهرتان چشمپوشی کنید، او فکر می کند که مشکلی با زورگویی هایش ندارید و آزارها و شکنجه هایش بیشتر می شود.به همسرتان بفهمانید که به هیچ وجه از رفتار زشت و قلدرمآبانه ی وی راضی نیستید و دوست ندارید که برایتان رئیس بازی دربیاورد. اکثر شوهران زورگو در مقابل همسرانی که سر تسلیم در برابر ظلم هایشان فرو نمی آورند، واکنش نشان می دهند و با آنها وارد جنگی تن به تن می شوند. نترسید و میدان را خالی نکنید، اجازه ندهید که مسائل مهم زندگی تان حل نشده باقی بماند و مجبور شوید، یک عمر با تحقیر و درماندگی زندگی کنید. شفاف و قاطع با همسرتان برخورد کنید. به همسرتان بگویید که هیچ اشکالی ندارد که نگرانی ها و نظراتش را مطرح کند، اما حق زیاده روی و تحمیل کردن نظراتش را ندارد.

برای این که همسرتان دست از کنترل کردن شما بردارد، خودتان باید قاطعانه برخورد کنید و از این به بعد هر کاری که می گوید، انجام ندهید. همسرتان را متوجه این حقیقت بکنید که شما هم می توانید و باید برای زندگی تان تصمیم بگیرید. زمانی که اجازه بدهید همسرتان به تمام جنبه های زندگی تان ورود کند و همه چیز را تحت نظر بگیرد، او ناخودآگاه شروع به کنترل کردن شما می کند.

روش چهارم : بهبود روابط زناشویی و برقراری ارتباط موثر

اگر فکر می کنید که همسرتان شما را درک نمی کند، بهتر است قبل از آن که زندگی تان از هم بپاشد، رابطه تان را ترمیم کنید. درباره مشکلات زندگی تان با هم حرف بزنید و روش هایی را برای نزدیکتر شدن به هم پیدا کنید.از خانواده، دوستان یا مشاور کمک بگیرید: اگر نگرانید که مبادا همسرتان از شنیدن این که زورگویی ها و انحصارطلبی هایش را دوست ندارید، آشفته شود، از خانواده یا دوستانتان بخواهید که با او صحبت کنند. چنانچه حس می کنید که صلاح نیست رفتار ناخوشایند همسرتان را برای خانواده و دوستانتان فاش کنید، از مشاور کمک بگیرید.

از نشانه های مرد زورگو این است که درمورد ارتباطات اجتماعی همسرش و نحوه هزینه کردن او بیش از حد کنترلگری نشان میدهد. همچنین او اجازه دخالت مادر را در نحوه تربیت فرزندان نمیدهد. زورگویی گاهی با خشونت و آزار جسمی و کلامی نیز همراه است. وقتی مردی در تصمیمات مهمه زندگی مشترک با همسرش مشورت نمیکند نیز به نوعی زورگویی و سلطه گر را در پیش گرفته است.دو نوع برخورد و جبهه گیری اشتباه در برابر شوهر زورگو این است که در زندگی مشترک بازی قدرت به راه اندازید و شما هم مانند او بخواهید زورگویی و سلطه جویی یا لجبازی را در پیش بگیرید. یا اینکه برعکس، در مقابل زورگویی او همیشه کوتاه بیایید و مظلوم و مطیع فرمان او باشید.

برخورد و رفتار صحیح در برابر شوهر زورگو شامل ۴روش میشود. در روش اول شما میتوانید به کمک تایید کردن و توافق کردن با او در برخی موارد، راه سازگاری را با او در پیش بگیرید. در روش دوم میتوانید از حس قدرت طلبی او برای بهبود اوضاع کمک بگیرید. روش سوم این است که به صورت روشن و قاطع با زورگویی مواجه شوید. در نهایت آخرین روش مواجهه با شوهر زورگو این است که به متخصص و مشاور مراجعه کنید تا بتوانید با بهبود روابط زناشویی و کسب مهارات برقراری ارتباط موثر با همسر، رابطه تان را ترمیم کنید. درک صحیحی از انتظارات یکدیگر پیدا کنید تا هیچ کدام از دو نفر احساس تحقیر یا مورد ظلم واقع شدن نکند

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (190 نظر) مهران رجبی: حضورم در بیمارستان موجب خنده رهبر معظم انقلاب شد (112 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (106 نظر) چیدمان میز صبحانه مفصل و متنوع آیسان خانوم نو عروس رضا گلزار برای همسرش/ چه کدبانو و با سلیقه+عکس (102 نظر) خلاقیت بی نظیر معلم اصفهانی برای روحیه دهی به دانش آموزان حماسه ساز شد +فیلم/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (60 نظر) روایت جالب از زندگی شخصی رهبر معظم انقلاب؛ از پیاده‌روی رهبری در خانه‌شان تا ماجرای عمل جراحی ایشان بدون بیهوشی عمومی (56 نظر) خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل گل رُز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (55 نظر) رونمایی از عبای طلاییِ حسن روحانی در دیدار نوروزی با سیاستمداران+عکس (54 نظر) محمدرضا گلزار با این عکس نوستالژیک در کنار سفره هفت سین تولد پدرش را تبریک گفت/ چه پدرشوهر باکلاس و جنتلمنی داره آیسان خانوم (42 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی در ابداع توالت خیلی عمومی در هوای آزاد/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂+عکس (39 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای به سیخ کشیدن کباب حماسه آفرید/ مغز اینو باید طلا گرفت + عکس (37 نظر) چرا رهبر انقلاب در زمان ایراد خطبه نماز عید فطر بغض کردند؟ (36 نظر) مراسم عقد ساده و بدون تجملات نوه آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور نوه امام خمینی/ چه منزل باصفا و دلبازی+عکس (36 نظر) جشن خودمونی و کیک تولد متفاوت محمود احمدی نژاد جلوی در خانه شان در نارمک تهران+عکس (36 نظر) نگاهی به دکوراسیون خانه محمدرضا گلزار و نو عروسش آیسان خانوم/ چه شیک و باکلاس +عکس (33 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل ابر/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس خلاقیت خنده دار و اقتصادی مادر ایرانی با بامیه‌های مونده از ماه رمضان+عکس/ احتمالا با زولبیا هم تگ دیگ درست کرده🤣 6 فرد مشهور که ضریب هوشی آن‌ها با انیشتین برابری می‌کند (عکس) کیک تولد دخترونه و شیک دختر نوجوان ابراهیم تاتلیسس/ ولی بیشتر از مادرش شبیه باباشه مگه نه؟ لحظه عجیب ترکیدن نورافکن استودیو در پخش زنده شبکه خبر+ویدیو (عکس) تفریح هیجان انگیز و خفن نیکای سریال "پایتخت" در شهربازی استکهلم شهر جن‌ها در صحرای عمان و افسانه‌هایی جادویی که دهان به دهان روایت می‌شوند +عکس وقتی نصاب سینک ظرفشویی واحدهای عملی دوره‌اش رو آنلاین پاس کرده+عکس/ اُستاد، جزوه میدین یا خودمون بنویسیم؟🤣 مهدکودک: آری یا خیر؟ (ویدئو) حرکت نامتعارف ولی بامزه نعیمه نظام دوست در برنامه "اسکار" مهران مدیری/ بقول بهنام تشکر؛ نعیمه میتونه! سنگ تمام پوریا پورسرخ در چیدمان میزغذا و میز میوه در میزبانی از بازیگران و دوستانش در خانه رویایی و اروپاییش+عکس/ چقد خوش سلیقه و تمیز👌 نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران امیرمحمد یزدانی مدال آور کشتی/ این ماشین نیست هواپیماست +عکس شام دونفره هستی مهدوی فر، رهایِ سریال مادرانه در کنار کارلوس کی‌روش در رستورانی لاکچری و روباز+ عکس جدیدترین عکس روژا، دختر مو فرفری و بانمک مهدی سلطانی، اردلان سریال "مادرانه" + عکسهای قدیمی شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، با گریم رهبر انقلاب/ عجب شباهتی! سلفی جذاب ثریا قاسمی، خانم گل سریال گیلدخت و پسرش داخل ماشین لوکسشان/ چقدر مادر و پسر شبیه همدیگه هستن+عکس خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری اهواز با ایجاد نمادی زیبا در وسط شهر برای زیبا سازی/ آدم حَظ میکنه از این همه زیبایی عاشقانه های جذاب سعید چنگیزیان، آصف میرزای سریال گیلدخت و همسر جوانش/ ایشالا به پای هم پیربشین+عکس قاب خانوادگی جذاب و خوش انرژی شازده مفخم سریال "گیلدخت"،صالح میرزاآقایی/ در کنار همسر و فرزندان ناز و دوست داشتنی اش (عکس) پدر خوش تیپ صفی الدوله سریال گیلدخت، رامتین خداپناهی در کنار بنز خوش رنگش‎/ خانه پدریشون چقدر باصفاست! مراسم عقدکنان ساده و خودمونی رامبد جوان با همسر اولش، ماندانا روحی با حضور سید محمد خاتمی بعنوان عاقد+عکس تغییر چهره روشنک گرامی، بازیگر نقش زهره و همسر نیما، در سریال "فاصله ها" بعد از چهارده سال خاطره خنده دار و نفس‌گیر حامد آهنگی از شهربازی رفتنش+ویدیو/ از شدت ترس... دیگه خودتون بقیه شو حدس بزنین🤣 ظاهر جذاب و زیبای رضا اکبرپور، اسماعیل سریال گیلدخت بدون گریم تلویزیونی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس آیا خرید ماشین های چینی بصرفه و خوب است؟ آیا قطعات یدکی نیز در بازار دارند؟ رونمایی از آرایش به سبک دهه شصتی و لباس ساده و بدون تجملات بهنوش بختیاری در روز عروسیش+عکس/ الان از اون زمان جوونتره ماشالا استقبال گسترده مردم و همسایه‌ها از بازگشت محمود احمدی نژاد به خانه‌اش در نارمک تهران؛ از نصب بنر خوش‌آمدگویی تا قربانی کردن گوسفند + عکس عکس و متن عاشقانه و خاص روژان سریال "نون خ"، هدیه بازوند، برای پدرش/ چه پدر با کلاس و مهربانی هم دارن! رانندگی باحال و جالب یک سگ خارق العاده با ماشین کشاورزی/ مسلط و حرفه‌ای+ویدیو مراسم تولد جگرسوز علی انصاریان در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش ننه علی/ روحش شاد+ عکس رونمایی از طوطی های زیبا و خارق العاده‌ای که بسکتبال بازی میکنند و دوچرخه میرانند+عکس وقتی سلمان نون خ بویی از رمانتیک بودن و عاشقی نبرده+ویدیو/ کشته مُرده حرکت آخرش شدم که شنا کردن یاد میده😂 (ویدئو) ماجرای یکی به دو کردن بانمک پاشا جمالی، مهیار سریال "نون خ"، با مادر دختر مورد علاقه اش/ ماشالله هیچکدومم کم نمیارن! نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران نفیسه روشن بازیگر سریال گیلدخت/ چه ماشین خَفَنی +عکس میزبانی تمام و کمال علی دایی از فوتبالیست‌ها و سلبریتی‌ها در رستوران لاکچری‌اش در شمال تهران+عکس/ از کریم باقری و فردوسی‌پور تا نیوشا ضیغمی و علی زندوکیلی این تاج زیبا و دلفریب 2500 سال روی این جمجمه باقی مانده است+عکس نگاهی به باغ حیاط باصفا و سرسبز نفیسه روشن بازیگر سریال گیل دخت/ اینجا خود بهشته+ عکس (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه خانه سلطانی سریال "نون خ"، علی اخوان/ چقدر خوش سلیقه دسته گلِ خاص وزیر امور خارجه برای تشکر از سردار حاجی زاده بابت اقدامات اخیر سپاه +عکس تصاویری ناب و قدیمی از شمال تهران مربوط به دوران قاجار؛ 100 سال پیش/ از منظره جالب شمیران تا امامزاده قاسم
تیتر امروز   
رونمایی از روستایی با اهالی فرهیخته؛ از دهیار دهه هفتادی با لیسانس حسابداری تا چوپانی با فوق لیسانس علوم سیاسی 6 فرد مشهور که ضریب هوشی آن‌ها با انیشتین برابری می‌کند شهر جن‌ها در صحرای عمان و افسانه‌هایی جادویی که دهان به دهان روایت می‌شوند +عکس این تاج زیبا و دلفریب 2500 سال روی این جمجمه باقی مانده است+عکس (عکس) ست زیبای لباس خواهرانه پناه و نبات استخری با لباس زیبای جنوب و ست خوشرنگ قرمز دختران شاهرخ استخری! (عکس) زیباترین شاهزاده قاجار که محمدرضا پهلوی عاشق او شده بود و قصد ازدواج با او را داشت! / حتی شاهزاده قجری هم از شاه خوشش نمی‌آمد! (عکس) خلاقیت جالب و خنده دار راننده‌ها برای آینه بغل‌های شکسته / روشی کاملا اقتصادی! واژگونی وحشتناک اتوبوس در گردنه حیران/ علی‌رغم تلاش نیروهای هلال احمر 5 نفر کشته شدند+ فیلم نجات مسافران عکس کمیاب و قدیمی از رضا گلزار و پدرش کنار سفره هفت سین/لاکچری بودن آقای بازیگر ارثی هستش (عکس) ملکه شدن سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری با این لباس/پیراهن سیندرلایی زیبای همسر و دختران شاهرخ استخری (عکس) کشف مار غول پیکر و وحشتناک 400 کیلویی در یک ساختمان نیمه کاره که باعث وحشت ساکنان شد! عصبانیت رهبر انقلاب از خرید خودروی جدید توسط سردار نجات / آقا فرمودند مسئولیت شرعیش با خود شماست (عکس) خلاقیت باور نکردنی یک هموطن با قرمه سبزی و نقشه ایران/خلاقیت های قبل از تو سؤتفاهم بود! نگاهی به زندگی یک کره خَر خوش شانس با زندگی فوق لاکچری/ فقط جوری که پوشک بسته بهش آخر خنده اس+عکس ازدواج جنجالی و هوش پَران یک مرد با پلوپز خانه‌اش/ تازه تور هم سر این عروس خانوم خوشبخت انداخته+عکس