نکاتی برای ست کردن لباس والدین با فرزند

  یکشنبه، 15 دی 1398   زمان مطالعه 5 دقیقه
نکاتی برای ست کردن لباس والدین با فرزند
ست خانوادگی لباس شامل لباس هایی است که برای پدر و مادر و دختر و پسر تهیه میشود این لباس های برای همه خانواده به یک رنگ مشخص یا یک هارمونی رنگ است که یک ایده جدید و زیبا برای خانواده هاست تا از کنار هم بودن خود خاطره های زیبایی به کمک یک دوربین عکاسی در خاطره ها ماندگار کنند.

اگر اهل جستجو و تماشای عکس ها در شبکه اجتماعی باشید، حتما متوجه شده اید که یکی از ترندهای محبوب این روزها، پوشیدن لباس های ست خانوادگی است و ظاهرا به خصوص این علاقه در بین خانواده های جدید که به تازگی بچه دار شده اند، بیشتر دیده می شود.

  • تیره پوشی ممنوع

سعی کنید بیشتر از اینکه بچه ها را در استایل های بزرگسالان جا دهید؛ خودتان به استایل او نزدیک شوید. منظور این نیست که تی شرتی بپوشید که روی آن عکس السای کارتون فروزن چاپ شده است؛ بلکه می توانید سراغ تی شرت و شلوار جین ساده رنگی بروید که مشابه آن را دختر یا پسرتان هم دارد. این کار باعث می شود لباس های تیره نپوشید و به تن فرزندتان هم چنین لباسی نپوشانید. لباس های تیره با مدل های بزرگسالان انتخاب های چندان مناسبی برای کودکان نیستند.

  • از قبل هماهنگ شوید

ست کردن لباس با بچه ها را به دقیقه آخر موکول نکنید. سعی کنید لباس ها را از قبل با هم هماهنگ کنید. گاهی لباس هایی که ظاهرا به نظر می رسد با هم ست هستند، وقتی پوشیده می شوند، اصلا زیبا و ست به نظر نمی رسند. به همین دلیل به خصوص قبل از مهمانی ها حتما عملیات پوشیدن و هماهنگی لباس را انجام دهید، تا دقیقه ۹۰ دچار دردسر انتخاب لباس های تازه نشوید.

تصویر
  • به سن بچه ها دقت کنید

یکی از مسائلی که متاسفانه بعضی از خانواده ها موقع انتخاب لباس خانوادگی به آن توجه نمی کنند، سن بچه هاست. اگر فرزندتان هنوز خیلی کوچک است و عادت دارد دستش را در هر ظرفی فرو و بعد با لباسش پاک کند، پوشاندن لباس های کاملا روشن به او و ست کردن لباس خودتان با او اشتباه است. در این شرایط لازم نیست لباس مشکی به فرزندتان بپوشانید؛ بلکه کافی است سراغ تناژهای تیره رنگ هایی مثل سبز و بنفش بروید یا از سرمه ای کمک بگیرید.

  • ست کردن جنس لباس با هم

یکی از نکات مهمی که موقع ست کردن لباستان با بچه ها باید به آن دقت داشته باشید، هماهنگی بین جنس لباس است. برای مثال اگر زیباترین پالتو و بارانی دختر بچه ها را تهیه کنید؛ اما جنسشان با جنس پالتو یا بارانی شما تفاوت داشته باشد، یک جای زیبایی ظاهری ست خانوادگی تان ایراد دارد. برای مثال نمی توانید پالتوی دخترتان را یک پالتوی مخمل مشکی و مات تهیه کنید؛ اما خودتان پالتوی مشکی براق تهیه شده از ساتن بپوشید. این کار باعث عدم هماهنگی و کم شدن زیبایی لباس هایتان خواهد شد.

  • عوض کردن ترکیب لباس ها

یکی دیگر از ترفندهایی که می توانید برای ست کردن لباس به صورت خانوادگی به کار ببرید؛ عوض کردن ترکیب لباس هاست. برای مثال می توانید در مهمانی شومیز آبی روشن و دامن شیری بپوشید و به دخترتان عکس این ترکیب را بپوشانید؛ یعنی شلوار آبی روشن و شومیز شیری. پدرها می توانند همین کار را در مورد پیراهن و شلوار انجام دهند.

  • مدل را هماهنگ کنید

یکی از کارهایی که در مورد ست کردن لباس با فرزندان نتیجه چندان جالبی به دنبال ندارد؛ این است که صرفا رنگ لباس ها مثل هم باشد و مدل ها با هم متفاوت باشند. اگر قرار است از رنگ هایی مثل هم استفاده کنید؛ خوب است مدل لباس ها هم کاملا شبیه هم باشد. برای مثال وقتی مدل کت تک و جلیقه زنانه برای مهمانی سفارش داده اید؛ از خیاط بخواهید عین همان مدل را برای دخترتان هم بدوزد. در این شرایط زیبایی شما و فرزندتان بیشتر از وقتی است که شما کت تک قرمز پوشیده باشید و فرزندتان پیراهن یکسره ای به همین رنگ.

تصویر
  • اگر مدل هماهنگ نبود

اگر مدل لباس ها خیلی با هم فرق دارند، لزومی ندارد رنگشان مثل هم باشد؛ بلکه می توانید از رنگ های هم خانواده یا مکمل استفاده کنید. هماهنگی کامل رنگ ها معمولا فقط در صورت یکسان بودن مدل ها جذابیت بیشتری پیدا می کند. رنگ های هماهنگ رنگ هایی هستند که در چرخه رنگ ها کنار هم قرار دارند. رنگ هایی که در این چرخه رو به روی هم هستند، متضاد هم هستند. می توانید به صورت خانوادگی تناژهای مختلف یک رنگ را بپوشید، یا سراغ رنگ های مکمل و متضاد بروید.

  • توجه به دکور خانه

تا به حال دقت کرده اید رنگ زمینه چقدر روی زیبایی عکس هایتان تاثیر می گذارد؟ اگر مهمانی در خانه خودتان برگزار می شود یا قرار است تعداد زیادی عکس های زیبا بگیرید و لحظاتتان را ثبت کنید؛ خوب است به تم و رنگ دکور خانه توجه داشته باشید؛ البته این قضیه صرفا در مورد خانه هایی عملی است که از رنگ های روشن و شاد استفاده کرده باشند؛ در غیر این صورت تبدیل به یک رنگ تیره متحرک می شوید که چندان هم زیبا نیست. ایجاد تناسب و هماهنگی بین رنگ لباس ها با رنگ وسایل موجی از زیبایی ایجاد می کند که دست کم گرفتن آن کار آسانی نیست و هم برای خودتان جذاب خواهد بود و هم برای مهمان هایتان.

  • سراغ این طرح ها نروید

ست کردن لباس با بچه ها همان طور که بایدهایی دارد؛ شامل نبایدهایی هم می شود. یکی از نبایدهای اساسی که باید به آن توجه کرد؛ انتخاب لباس هایی است که طرح روی آن ها بزرگ است؛ برای مثال لباس های خال دار با دایره های بزرگ یا لباس های گل دار با گل های بزرگ. پوشیدن لباس هایی با اشکال بزرگ شاید برای بزرگسالان مشکلی نداشته باشد؛ اما باعث گم شدن بچه ها در لباسشان می شود و ظاهرشان را زیبا نشان نخواهد داد.

  • آماده بخرید

تولید ست های خانوادگی هنوز خیلی در کشور ما جا نیفتاده است؛ با وجود این هستند برندهایی که بخشی از تولیداتشان را به ست خانوادگی اختصاص می دهند. کافی است در فروشگاه های آنلاین اینترنتی جست و جو کنید یا سری به فروشگاه های بزرگ بزنید؛ احتمال اینکه بتوانید ست خانوادگی پیدا کنید؛ چند برابر خواهد شد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حضور بدون تشریفات پسر رهبر معظم انقلاب در جلسه اولیاء و مربیان مدرسه فرزندشان+عکس (216 نظر) (عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) تعجب نگهبانان کره‌ای از زیرشلواری و زیرپیراهنی ناطق نوری! / آقا فرمودند: من فکر کردم اگر بیست روز شما این جا بمانید به کجا می‌رسید (5 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی در نوشتن مشق پسرش به طور برعکس برای رد گم کُنی و متوجه نشدن معلمش حماسه آفرید+ویدیو/ مامانا ایده بگیرین 😂 (4 نظر) رونمایی از ورژن دخترانه حامد آهنگی: خانمها آقایون اینم سحر دختر نازم!😂+فیلم (3 نظر) خلاقیت منحصربفرد کارگر بلوچی در اختراع تراکتور با قدرت حمل 200 کیلو آجر+ویدئو/ با پراید وانت معاوضه میشه😂 (1 نظر) آوازخوانی زیبا و بی‌نظیر علی طولابی برای ژاله صامتی/ با صدای بهشتیش ترکوند!+ویدیو (1 نظر) خلاقیت خنده دار اوستای بنا در ساختن خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ مغز نیست که از هر رگش یه هنر میریزه😂 (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) چادر نماز گل گلی بهاره رهنما که با سر کردن آن روز دختر را اینگونه تبریک گفت+عکس/ چقدر این پوشش بهش میاد از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو
دیگران می‌خوانند   
خوانندگی زیبا و پراحساس مرد خوش صدای روشندل با یک آهنگ عاشقانه/ همه محو اجراش شدن+ویدیو انتشار عکس پسر جوان مریم کاویانی، عمه شاهرخ استخری در سریال فاصله ها/ خیلی شبیه مامانشه+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 آخرین سلفی نرگس محمدی با برادرزاده ی نازش امیرعلی که بر اثر بیماری فوت شد +عکس/ روحش شاد نگاهی به گران ترین جشن عروسی سال با تجملات چشم نواز+تصاویر نخستین اظهارنظر پارسا پیروزفر و شهاب حسینی درباره بازی در فیلم «مست عشق»/پیروزفر: نقش مولانا شانس بزرگی برایم بود/ حسینی : شمس مرا با خودش برد پسری که شاگرد باباش بود ماشین سنگین میخره و تو جاده پدرش و میبینه+ ویدئو/فقط واکنششو ببین... هیجان و خوشحالی نصف شبی مجید صالحی با شنیدن جواب مثبت زیبا بروفه به خواستگاریش+ ویدئو/ من با واکنش پدرش 2 ساعت خندیدم😂 استایل جذاب نوید محمدزاده و صدرای پوست شیر در عروسی شلوغ حسین سلیمانی/ فریبرز نون خ هم دعوت بود!+عکس 2 کودک جانباخته در حادثه سیل مشهد+عکس/ خدا به خانواده هاشون صبر بده عشق و حال جورجینا همراه با شازده پسر و پرنسس های نازش در دنیای جادویی دیزنی‌لند/ کودک درونشم فعال شد+عکس برگردان هندی دیالوگ ماندگار الناز شاکردوست و نوید محمدزاده از زبان هانیه غلامی! +ویدئو مراسم باشکوه ازدواج دو میمون بامزه با لباس عروس و کت وشلوار در باغ وحش تهران+عکس عکس جالب بدل پارسا پیروزفر درحال کمک به سیل‌زدگان در مشهد سوژه داغ رسانه ها شد روایت رهبر معظم انقلاب از تجربه نزدیک به مرگ +ویدئو/ در مرز عالم برزخ خودم را احساس کردم فال روزانه امروز دوجمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 28 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 + فیلم واکنش خنده دار حامد آهنگی به حرف مهران مدیری: چیزی مصرف نمیکنم! والا شواهد چیز دیگه ای رو نشون میده😂+فیلم فاجعه در شهربازی؛ لحظه کشیدن مردم روی شاخه‌های درخت و زمین آسفالت!+ فیلم بهترین کار بعد از ریختن شیر روی فرش پاسخ شوکه کننده یک آدم‌خوار به سوال خبرنگار نگاهی به تسبیح،کلاه و لباس های شخصی باقی مانده از مولانا در موزه شهر قونیه ترکیه+عکس 3 روغن طبیعی که به تسریع رشد مو کمک می‌کند 8 اشتباه رایج در چیدمان منزل که باید از همین حالا اصلاح کنید گرد و خاک تماشایی مرد ایرانی با آهنگ جیپسی کینگ+ ویدئو/ روسفیدمون کردی مرد با این صدا لحظه دلهره‌آور از حضور یک جوان روی پل‌هوایی برای خودکشی در لاهیجان+ فیلم خاص ترین و شیک ترین مدل های دیزاین بالکن دنج و راحت تمرینات عاشقانه اکرم بانو با همسرش علیرضا بیرانوند در ویلای باصفا و لوکسشون+عکس سنگ کلیه: علل و راه‌های پیشگیری تهران قدیم/ این ساختمان یک روزهایی بلندترین بنای ساخته شده در تهران بود+ عکس فرار از کلافگی گرمای تابستان در هنگام خواب به سبکِ خنده دار و خلاقانه این جوان با پنکه زمینی و شیلنگ آب+ویدیو/ اینجوری که سرِ ماه روماتیسم میگیری و فاتحه😂 بذر ریحان و خواص شگفت انگیز آن برای پوست و مو نوشابه رو ترک کنید به جاش این نوشیدنی ها را بخورید تبریک تولد جالب و احساسی مهران غفوریان به همسر جوان و باکلاسش+عکس گیر افتادن مهدی ماهانی بازیگر مشهور سینما در سیل مشهد + فیلم بفرمایید کباب رایگان + عکس بیقراری های یک مادر برای پسرش کنار تشک کشتی+ ویدئو/ چه صحنه ای شده حتما پسرش میبره...
تیتر امروز   
نخستین اظهارنظر پارسا پیروزفر و شهاب حسینی درباره بازی در فیلم «مست عشق»/پیروزفر: نقش مولانا شانس بزرگی برایم بود/ حسینی : شمس مرا با خودش برد
فال روزانه امروز دوجمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز جمعه 28 اردیبهشت 1403 + فیلم
فال شمع روزانه امروز جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
پاسخ شوکه کننده یک آدم‌خوار به سوال خبرنگار
فال ابجد روزانه جمعه 28 اردیبهشت 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403
چرا ایرانی‌ها «بچه دار» نمی‌شوند؟
به بهانه انتصاب معاون جدید امور مجلس ریاست جمهوری / همه معاونان پارلمانی در یک نگاه
چهره رهبر انقلاب بعد از سه ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب+عکس /به تبسم به تکلم به دل آرایی تو...
عادت‌های عجیب رونالدو در زمین فوتبال
4 ترفند طلایی برای جلوگیری از ماسیدن کرم پودر +عکس/خانم ها با دقت بخوانید
جزئیات جدید پرونده مسمومیت پزشکان شیرازی با مشروبات الکلی / ساقی همان صاحب باغ است
ماجرای زن پتوپیچ در خیابان مطهری چه بود؟ +ویدئو /اعتراف به پاشیدن نسکافه به سمت ماموران تا اقدام به فرار...