دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع طالع بینی /

نشانه‌های عاشق شدن افراد متولد ماه‎‌های مختلف کدام است؟ 

شنبه، 16 تیر 1403
ساعدنیوز: اغلب افراد یک نشانه کوچک در خود می‌شناسند که با بروز آن متوجه می‌شوند عاشق کسی شده‌اند. در این میان اما اخترشناسان هم می‌توانند به ما کمک کنند. آنها بر این باورند که نشانه‌های زودیاک تا حد زیادی تعیین‌کننده این موضوع هستند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از روزیاتو، نشانه های عاشق شدن افراد متولد ماهای مختلف از قرار زیر است:

عنصر آتش

متولدین ماه‌هایی که عنصر وجودی‌شان آتش است، شامل حمل، اسد و قوس، با سر وارد رابطه شوند. آنها وقتی عاشق می‌شوند از نشان‌ دادن این موضوع ابایی ندارند.

برج حمل (1 فروردین – 30 فروردین)

متولدین جسور این ماه عموماً هیچ کاری را نصفه و نیمه انجام نمی‌دهند و عاشق شدن هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر متوجه شدید که احساسات نپخته، پرشور و تکانشی نسبت به طرف مقابل دارید احتمالاً عاشق شده‌اید.

برج اسد (ا مرداد – 31 مرداد)

متولدین مردادماه وقتی عاشق هستند می‌خواهند از پشت بام آن را فریاد بزنند. آنها دوست دارند مورد توجه دیگران باشند و با عاشق شدن هم دست از این کار نمی‌کشند.

اگر بی‌صبرانه منتظرید که اولین عکس دونفره خود و محبوبتان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید، احتمالاً عاشق شده‌اید، کسی قلب شما را تسخیر کرده و می‌خواهید همه این موضوع را بدانند.

برج قوس (1 آذر – 30 آذر)

همه ما می‌دانیم که آذرماهی‌های ماجراجو و عاشق خوشگذرانی دوست دارند به سفر بروند و چیزهای جدید کشف کنند. با این حال اغلب تنها سفر کردن را ترجیح می‌دهند. اگر متولد این ماه هستید و دیدید که در حال دعوت از یک شخص خاص برای همراهی‌تان در سفر بعدی هستید می‌توانید مطمئن باشید که موضوع جدی است.

عنصر هوا

متولدین برج‌های جوزا، میزان و دلو که به دمدمی‌مزاجی شهرت دارند عنصر وجودی‌شان هواست. آنها معمولاً خیلی زود دُم به تله نمی‌دهند اما زمانی که بخواهند نشانه‌های ظریفی برای تشخیص وجود دارد.

برج جوزا (31 اردیبهشت – 29 خرداد)

متولدین خردادماه به اینکه دل آدم‌ها را می‌شکنند معروفند اما در عین حال همیشه بهترین را در وجود همه می‌بینند. اما حتی متولیدن برج جوزا هم از تیر عشق در امان نیستند. اگر به خودتان آمدید و دیدید در حال درست کردن یک پلی‌لیست گلچین از آهنگ‌های عاشقانه هستید بدانید این بار واقعاً اتفاق افتاده است.

برج میزان (1 مهر – 30 مهر)

متولدین این ماه عاشق هر چیز مجلل و زیبایی هستند. آنها آدم‌های جذابی هستند که افراد زیادی را عاشق خود می‌کنند. با این حال ممکن است طول بکشد تا یک متولد برج میزان کاملاً متعهد شود. پس اگر تصمیم گرفتید وارد یک رابطه جدی شوید تقریباً می‌توانید مطمئن باشید که عاشق شده‌اید.

برج دلو (30 دی – 29 بهمن)

متولدین این ماه عموماً آزاد از رسوم و چهارچوب‌ها هستند و قوانین عادی درباره آنها صدق نمی‌کند. چنین موقعیت‌هایی باعث می‌شود که بهمن‌ماهی‌ها احساس راحتی نکنند. بنابراین اگر متولد این ماه هستید و خود را در حال وفق دادن با یک رابطه می‌بینید ممکن است عاشق شده باشید.

عنصر آب

برج‌های سرطان، عقرب، حوت عنصر وجودی‌شان آب است. وقتی بحث عشق باشد متولدین این ماه‌ها عقب‌ نمی‌نشینند. نشانه عاشق بودن آنها آن‌قدر واضح است که نمی‌توان آن را با چیز دیگری اشتباه گرفت.

برج سرطان (30 خرداد – 31 تیر)

تیرماهی‌ها وقتی یک نفر را به خانه خود دعوت می‌کنند می‌دانند که واقعاً احساس عمیقی به او دارند زیرا خانه فضای امن آنها برای فرار از جهان است. هنگامی که غرایز مادرانه شروع شود متولد این ماه می‌داند که راه برگشتی ندارد. شما حتی ممکن است با وجود اینکه آشپز افتضاحی هستید سعی کنید برای طرف مقابل آشپزی کنید.

برج عقرب (1 آبان – 30 آبان)

وقتی پای روابط در میان باشد آبان‌ماهی‌ها بسیار سنتی می‌شوند. متولدین این ماه وقتی می‌توانند متوجه شوند عاشق شده‌اند که شروع به فداکاری برای طرف مقابل کنند. یکی دیگر از نشانه‌ها برای آنها آمادگی برای آسیب‌پذیری در برابر طرف مقابل است. آنها که اغلب به مرموز بودن متهم می‌شوند به سختی می‌توانند در مورد بعضی مسائل با دیگران صحبت کنند.

برج حوت (30 بهمن – 29 اسفند)

متولدین اسفند وقتی عاشق می‌شوند خود را کاملاً فدا می‌کنند و بیشتر از متولدین هر ماه دیگری در موضوعات عمیق می‌شوند. اگر مرتب برای کسی هدیه می‌خرید می‌توانید با خیال راحت بگویید که در حال عاشق شدن هستید. متولدین این ماه معمولاً موجوداتی سخاوتمند هستند و هدیه‌ دادن راهی عالی برای نشان دادن این موضوع است.

عنصر خاک

عنصر وجودی متولدین برج‌های ثور، سنبله و جدی خاک است. آنها که به منطقی بودن شهرت دارند با عاشق شدن تغییرات معقولی در زندگی‌شان ایجاد می‌کنند.

برج ثور (31 فروردین – 30 اردیبهشت)

اردیبهشت‌ماهی‌ها آسان عاشق نمی‌شوند اما وقتی می‌شوند، احساساتشان شدید خواهد بود. آنچه آنها به دنبالش هستند ارتباطی ساده است که غرایز تودرتو را تحریک کند. اگر مثلاً دیدید خیال‌پردازی‌تان در این باره است که با طرف مقابلتان برای خرید روتختی بیرون رفته‌اید می‌توانید مطمئن باشید که حشره عشق نیشتان زده است.

برج سنبله (1 شهریور – 31 شهریور)

شهریوری‌ها عموماً مراقب زمان خود هستند و به همین خاطر شاید زمین‌گیر کردن آنها با یک رابطه سخت باشد. اگر متوجه شدید که زمانی از برنامه شلوغتان را برای گذراندن با یک شخص خاص خرج می‌کنید احتمالاً عاشق او شده‌اید.

برج جدی (1 دی – 20 دی)

متولدین این ماه که جاه‌طلب و منطقی‌اند به دنبال یک رابطه روتین و معمولی هستند. دی‌ماهی‌ها زمانی می‌تواند بفهمند عاشق شده‌اند که ببینید مثلاً مرزی که برای حساب‌ و کتاب مالی با طرف مقابل دارند در حال محو شدن است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی متن
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
خوش استایل ترین زوج دنیای فوتبال / سالگرد ازدواج دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا با ست خاص و بنفش رنگ
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
نگاهی به گلدان مدل عتیقه و زیرخاکی مینا مختاری روی میز ناهارخوری خانه اش+عکس/ عجب سلیقه محشری داره همسر بهرام رادان😍
(فیلم) اولین مصاحبه رئیس جمهور منتخب بعد از دریافت رای اعتماد از مردم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب