دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

نزتک 99c، بهترین مودم جیبی بازار ایران 

سه شنبه، 29 فروردین 1402
پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید مودم همراه و جیبی دارید، با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید. ما قصد داریم به معرفی و بررسی یکی از بهترین مودم های جیبی بازار یعنی مودم همراه نزتک 99C بپردازیم؛ علاوه بر آن به بررسی تنظیمات و ویژگی های منحصر بفرد NZT-99C خواهیم پرداخت.

نزتک (Naztech)، یکی از مطرح ترین برندهای آمریکایی تولیدکننده لوازم جانبی دیجیتال مثل مودم همراه، هندزفری بلوتوثی، کابل و مواردی از این قبیل است. مودم های همراه این شرکت، به دلیل کیفیت بالا در ساخت، امکانات فراوان و پشتیبانی از اپراتورهای شماره تلفن ایرانی، در بازار داخلی بسیار محبوب و پرفروش است. مودم همراه نزتک 99C، 77C و 99DX از جمله بهترین و پرفروش ترین مدل های این کمپانی در بازار ایران است.

پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید مودم همراه و جیبی دارید، با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید. ما قصد داریم به معرفی و بررسی یکی از بهترین مودم های جیبی بازار یعنی مودم همراه نزتک 99C بپردازیم؛ علاوه بر آن به بررسی تنظیمات و ویژگی های منحصر بفرد NZT-99C خواهیم پرداخت.

مودم همراه نزتک 99C

مودم قابل حمل NZT-99C به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که در ادامه به طور مفصل به بررسی آن می پردازیم، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در ابتدا باید بگوییم مودم 99Cاز تمامی اپراتورهای داخلی مثل ایرانسل، همراه اول، رایتل و غیره پشتیبانی کرده و دارای 2 درگاه سیم کارت است. شما به راحتی و در 5 ثانیه می توانید اینترنت دریافتی از سیم کارت را سوییچ کرده و تغییر دهید. از جمله ویژگی ها و امکانات این مودم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • باطری قدرتمند 5200 میلی آمپری با 18 ساعت ماندگاری.

  • امکان استفاده به عنوان پاوربانک.

  • صفحه نمایش رنگی LCD.

  • پشتیبانی از تمامی اپراتورهای داخلی.

  • دارای 2 درگاه سیمکارت.

  • پردازنده Qualcomm.

  • حداکثر سرعت دانلود و آپلود به ترتیب 150 و 70 مگابایت بر ثانیه.

  • پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 32GB.

  • قابلیت تنظیم VPN.

  • امکان اتصال همزمان 10 کاربر.

با توجه به امکانات ذکر شده و همچنین قیمت مودم نزتک 99c ، این مودم ارزش خرید بسیار بالایی دارد؛ به همین دلیل است که این محصول توانسته فروش بسیار بالایی در بازار جهانی و ایران داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی طراحی و باتری این مودم جیبی بپردازیم.

طراحی مودم جیبی نزتک 99C

این مدل به عنوان پرچمدار مودم های نزتک، وزن و ابعاد بسیار مناسبی دارد و کاملا خوش دست است. طول و ضخامت مودم 99c به ترتیب 10 و 2.5 سانتی متر بوده و ظاهری مستطیلی شکل دارد؛ همچنین وزن آن 168 گرم است.

با توجه به این ابعاد، شما به راحتی می توانید آن را در جیب یا کیف خود حمل کنید. لبه های این مودم بدون زاویه، حلالی و بسیار جذاب طراحی شده اند. جنس بدنه NZT-99C از پلاستیک مقاوم است و در برابر ضربه خوردگی و افتادن، مقاومت بسیار بالایی دارد.

با دیدن این مودم، اولین چیزی که نظرتان را جلب می کند صفحه نمایش آن است. برروی مودم قابل حمل 99c، یک صفحه نمایش LCD رنگی تعبیه شده است و اطلاعاتی همچون سیگنال وای فای، SSID، نوع اینترنت، میزان باتری و مواردی از این قبیل، روی آن نمایش داده می شود. در پایین صفحه نمایش، کلید روشن و خاموش کردن دستگاه وجود دارد.

در قسمت بالایی دستگاه، یک دکمه بسیار کوچک برای تغییر دادن و سوییچ کردن دو سیم کارت تعبیه شده است. لبه سمت راستی دارای یک درگاه micro SD با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت و لبه سمت چپی دارای 2 درگاه سیم کارت است. همچنین لبه پایینی دستگاه دارای یک پورت Lan، یک درگاه micro USB جهت شارژ و یک درگاه خروجی USB برای استفاده از مودم به عنوان پاور بانک است.

باطری NZT-99C

یکی از ویژگی های منحصربفرد و نقطه قوت اصلی این مودم جیبی، باتری قدرتمند 5200 میلی آمپر ساعتی آن است. با توجه به تعداد کاربرانی که به آن متصل هستند، میزان شارژدهی آن بین 7 تا 9 ساعت است. نقطه ضعف این مودم را تنها می توان مدت زمان شارژ شدن آن دانست. مودم جیبی نزتک 99c قابلیت فست شارژ نداشته و خروجی آن 7 ولت است؛ به همین دلیل برای شارژ شدن کامل آن، 3 الی 4 ساعت زمان لازم است. همچنین شما می توانید این مودم را به کمک پاوربانک، شارژ کنید.

خرید مودم همراه نزتک 99C

با توجه به ویژگی ها، امکانات و قیمت مناسب مودم نزتک 99C، می توان این دستگاه را بهترین مودم همراه داخل بازار دانست. پیشنهاد ما به شما برای خرید مودم همراه نزتک 99c، فروشگاه آنلاین کامیتل شاپ است. کامیتل شاپ یکی از بهترین و معتبرین فروشگاه های اینترنتی لوارم جانبی موبایل، تبلت و کامپیوتر است که محصولات بسیار متنوعی به کاربران خود ارائه می دهد.

از جمله محصولات این فروشگاه اینترنتی می توان به مودم های همراه نزتک اشاره کرد که در 3 مدل 99DX ، 99C و 77Cدر آن موجود است. فروش مودم همراه نزتک 99C در فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر کامیتل شاپ با بهترین قیمت، همراه با گارانتی سه ساله و تخفیف ویژه است.

تنظیمات مودم Naztech 99C

پس از خریداری مودم همراه نزتک، باید بتوانید آن را به دستگاه های مورد نظرتان متصل کنید. کانفیگ و تنظیمات مودم Naztech 99C کار بسیار آسانی است. به طور کلی می توان به 3 شکل زیر به این مودم متصل شد.

  • اتصال با Wifi: در این روش، ابتدا باید مودم جیبی را روشن کرده و سپس در تنظیمات وای فای گوشی موبایل، تبلت و سایر دستگاه های خود، به آن متصل شوید.

  • اتصال با کابل Lan: به لطف وجود درگاه Lan در لبه پایینی این مودم، شما می توانید به راحتی با استفاده از یک کابل Lan به آن متصل شوید.

  • اتصال از طریق Micro USB: در این روش شما باید مودم را بوسیله کابل USB Micro به کامپیوتر متصل کرده و از طریق ویندوز اکسپلور وارد درایو مودم شده و فایل مربوطه را در سیستم عامل خود راه اندازی کنید.

جمع بندی

ما در این نوشته سعی داشتیم شما را با ویژگی ها و امکانات مودم نزتک 99c آشنا کنیم. حال که با مزایا Naztech-99C آشنا شدید، می توانید با دیدبازتری اقدام به خرید مودم جیبی کنید. در پایان باید بگوییم با توجه به قیمت مودم نزتک 99C، این دستگاه ارزش خرید بسیار بالا دارد. پیشنهاد می کنیم برای خرید این مودم قابل حمل به فروشگاه اینترنتی کامیتل شاپ مراجعه کنید تا بتوانید از تخفیفات شگفت انگیز این فروشگاه آنلاین، بهره مند شوید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 01 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید