دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

وحید بادپی حریف لرستانی هادی چوپان در کنار اولین حجت الاسلام بدنساز تاریخ ایران +تصاویر/ یوز ایرانی حاج آقا رو دیوانه خودش کرده 

چهارشنبه، 31 مرداد 1403
ساعدنیوز: عرفان خزایی یک روحانی از جنس ورزش است. او با لباس روحانیت تبلیغ دین میکند و با لباس ورزشی الگویی برای جوانان می شود تا وقت خود را برای پرورش تؤامان نفس و بدن صرف کنند. در اینجا تصاویری جالب از دیدار وحید بادپی و عرفان خزایی را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، حجت الاسلام عرفان خزایی بدنساز در پیج اش نوشت: امروز چند دقیقه ای با افتخار کنار یکی از قهرمان های پر افتخار جهان بودم به اسم آقای وحید بادپی (افتخار پرورش اندام کشور)
خیلی اتفاقی از مصاحبه ای که کرد یه جمله شنیدم خیلی به دلم نشست خواستم شما هم بشنوید ….این اقایون الکی قهرمان نمیشن❤️
وحید بادپی :با مشکلاتی که داخل کشور چند وقت گذشته داشتم باید ورزش حرفه ای که هیچ کلا ورزش رو میبوسیدم کنار میذاشتم ولی ما نمیتونیم ….
پ.ن:شخصا احساس غرور کردم که کنار این هموطن باغیرتم نشستم و حرفاش بوی وطن پرستی و عشق به کشورشو میداد و به امید روزی که همه ورزشکاران با هر سلیقه ای توی کشور بتونن پیشرفت کنن بدون هیچ دغدغه ای❤️👌

حجت الاسلام عرفان خزایی، حداقل از نگاه بسیاری از مخاطبان و هم لباسی هایش در نهاد مذهب، پا را فراتر از «دیگر پا پیش نهادگان»، پیش نهاده است؛ روزی اگر با لباس روحانیت عکسی را پست می کند، اما روز دیگر، فیگور ورزشکارانه خود را در حالی که صرفا یک شورت ورزشی بر اندام دارد به اشتراک می گذارد. هرچند از نظر بخشی کوچک از مخاطبان او، هر دو تصویر، عادی تلقی می شود که متناسب با دو حوزه حرفه ای متفاوت اوست، اما بازتابها و واکنش هایی متفاوت هم جریان دارد که گاهی هزینه بردار می شود.

این قهرمان ورزشی، برای خود اهداف، ایده ها و ظاهرا ماموریتی ویژه قایل است؛ البته که در این میان و با آن تصاویر موجود در صفحات شبکه های اجتماعی، کامنتهای همه جوره مخاطبان جورواجور و حواشی های احتمالی دیگر، در برابر دوستان هم لباس مذهبی و استادانش کار سختی پیش رو دارد.

ضمن این که در سویی دیگر هنوز خیلی از مخاطبان هم، با او کنار نیامده اند و کارهایش را نمایشی و هدفمند می دانند. اما او در هر حال یک قهرمان ورزشی است و روز بعد از این مصاحبه نیز در فینال انتخابی تیم ملی شرکت کرده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 31 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
فوری: همه وزرای پیشنهادی پزشکیان رای اعتماد گرفتند + فیلم / حالا نوبت دولت است
نگاهی به سلیقه اعیانی و خاص پریا همسر دوم بابک جهانبخش در انتخاب کیک و بادکنک‌آرایی جشن تولدش؛ از ساده به لوکس +عکس/ انصافا طراحی کیک تولدهاش بینظیره👌
(ویدئو) اعتراف حامد آهنگی و حمید عسکری در برنامه "شب آهنگی" به کلاه گذاشتن سر بچه هاشون / پسر حامد آهنگی چه خط و نشونی میشکه تو خونه حسابشو میرسه🤣
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به انگشتر الماس نشان و دُرُشت ژیلا صادقی مجری ایرانی +عکس/ شیک ، زیبا ، اعیانی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟