قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A41 - Samsung Galaxy A41

  جمعه، 21 شهریور 1399   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A41 - Samsung Galaxy A41
سری ای گلکسی طی دو سال گذشته از استقبال گرم برخوردار بوده اند. سامسونگ با یک تغییر سریع از میان رده های برتر به سمت گوشی های هوشمند ارزان قیمت مبتنی بر AMOLED موفق شد این سری را به مسیر موفقیت خود برساند و تلفن های ارزان قیمت سری A مانند گلکسی A41 بیشترین توجه را به خود جلب می کنند.
قیمت: ناموجود
بروزرسانی: سه شنبه، 04 مرداد 1401

نقد و بررسی گلکسی A41

گوشی گلکسی ای ۴۱  سامسونگ از یک صفحه نمایش بدون حاشیه  ۶٫۱اینچی سوپر امولد ساخته شده است ، اما باور کنید یا نه – این یکی از کوچکترین و سبک وزن ترین گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰ است. A41 با ارتفاع ۱۵۰ میلی متر و وزن ۱۵۰ گرم است به راحتی در هر جیب جا می گیرد.

گلکسی A41 دارای یک ماژول دوربین سه گانه در پشت و یک سخت افزار کاملاً واضح برای انجام بیشتر وظایف است. One UI با هر بار تکرار بهتر و تمیزتر می شود و A41 دارای آخرین نسخه ۲٫۱ در بالای Android 10 است.

جعبه گشایی گلکسی A41

گلکسی ای ۴۱  (A41) با یک جعبه مقوایی نسبتاً ارزان قیمت بسته بندی شده است. به همراه یک شارژر ۱۵ واتی و کابل USB-C مشکی ارائه می شود. این بسته همچنین شامل یک جفت هدفون ارزان قیمت با میکروفون است.

طراحی و کیفیت گلکسی A41

گلکسی A41 شباهت زیادی به سری گلکسی های خود دارد – یک AMOLED بزرگ در جلو ، یک قاب پلاستیکی در اطراف کناره ها و یک پنل پشتی که سامسونگ زمانی از آن با عنوان Glasstic  یاد می کرد. این الگوها و خطوط هندسی ظریف و زیبا دارد – به اندازه کافی جذاب ، اما نه آنقدر پر زرق و برق که آزار دهنده باشد.

ساخت یک گوشی ارزان قیمت نیاز به یک فرآیند هوشمندانه در زمینه کاهش هزینه دارد و احتمالاً دلیل ساخت پلاستیک گلکسی A41 به همین دلیل است. ما از تلاشهای اضافی که سامسونگ برای زیبا جلوه دادن همه کارها انجام داده قدردانی می کنیم و در واقع – برای A41 به خوبی کار کرده است.

در قسمت جلوی گوشی یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی Super AMOLED با یک بریدگی قطره ای برای دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی وجود دارد. صفحه نمایش نسبتاً کوچک دارای رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل است و برای یک تراکم ۴۳۱ppi بسیار واضح ساخته شده است. حاشیه ها به طرز شگفت انگیزی باریک هستند . هنگام استفاده از گلکسی ای ۴۱ احساس پریمیوم بودن به کاربر می دهد.

هدفون روی قاب است ، درست در جایی که شیشه صفحه نمایش به پایان می رسد.

این صفحه اسکنر اثر انگشت نوری ، ویژگی برتر دیگری را که به Galaxy A41 ارزان قیمت راه یافته پنهان می کند. متأسفانه ، سرعت و دقت آن مانند برخی از جدیدترین موارد تجاری نیست. خوب کار می کند ، اما باید انگشت خود را کمی بیشتر از حد معمول ، حدود ۳ ثانیه نگه دارید و اگر کل سطح را نپوشانده اید – شاید این کار را دو بار انجام دهید.

خوشبختانه ، سامسونگ Face Unlock را نیز ارائه می دهد ، و گرچه امن ترین گزینه نیست ، می توان آن را پیکربندی کرد تا همزمان با حسگر اثر انگشت کار کند و سرعت باز کردن قفل را افزایش دهد.

اگر در مورد منبع شیشه صفحه نمایش تعجب می کنید ، ما هم همینطور هستیم. سامسونگ از گوریلا گلس در گلکسی A30 ، A40 ، A50 و … و همینطور در A51 امسال استفاده کرد، بنابراین شرط می بندیم که A41 از یک قطعه ساخته شده Corning نیز برخوردار باشد. در غیر این صورت ، هنوز نوعی شیشه معتدل است ، بنابراین نباید زیاد نگران آن باشید.

گلکسی ای ۴۱ با ضخامت ۷٫۹ میلی متر کاملاً نازک است. جک ۳٫۵ میلی متری ، پورت USB-C و بلندگو در پایین قرار دارند. شیار ترکیبی سیم کارت در سمت چپ قرار دارد ، در حالی که کلیدهای تنظیم صدا و  پاور در سمت راست قرار دارند.

ماژول دوربین در پشت چندان برجسته نیست. تنظیم دوربین سه گانه تنها ویژگی مورد علاقه در پشت است. این شامل سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی ، دوربین اولیه ۴۸ مگاپیکسلی وترا واید اول ۸ مگاپیکسلی است. یک فلاش تک LED نیز وجود دارد.

Samsung Galaxy A41 ابعادی برابر با ۱۴۹٫۹ در ۶۹٫۸ در ۷٫۹ میلی متر دارد و وزن آن نیز تنها ۱۵۲ گرم است. این ۱ سانتی متر بلندتر از   iPhone SE (2020) و Mi 9 SE است که ما آن را به عنوان یکی از جمع و جورترین droids های اخیر در نظر گرفتیم. و در حقیقت  A41 یکی از کوچکترین تلفن هایی است که مدتی است با آن کار کرده ایم – بسیار سبک و جیبی است. این به تنهایی بسیاری از افراد را وادار به خرید A41 می کند حتی قبل از اینکه Super AMOLED یا مثلاً دوربین آن را در نظر بگیرند. این روزها پیدا کردن یک گوشی جمع و جور بسیار نادر است.

در هنگام کار با این گوشی به راحتی با یک دست کار می توانید کار کنید و قاب پلاستیکی آن چسبندگی مناسبی را برای شما فراهم می کند و شما از افتادن آن بطور مداوم ترس نخواهید داشت، حتی اگر تلفن لغزنده باشد.

بنابراین ، ما Galaxy A41 را برای ساخت و اندازه آن دوست داریم و فکر می کنیم بسیاری از افراد دیگر  نیز آن را دوست دارند.

نمایشگر گلکسی A41

سامسونگ گلکسی ای ۴۱ دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی Super AMOLED با ابعاد ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در نسبت ۲۰: ۹ است. این یک پنل Infinity-U است ، به این معنی که برای دوربین سلفی بریدگی واتر دراپ دارد.

بنابراین ، این یک سامسونگ AMOLED است. ما حداکثر روشنایی برای اولد ۴۱۷ نیت را در آزمایشات خود اندازه گیری کردیم. گلکسی A41 دارای حداکثر حالت خودکار در بالای این حالت است که به آن امکان می دهد روشنایی خود را به طور موقت تا ۶۲۵ نیت افزایش دهد. این باعث می شود که در فضای باز ، زیر نور مستقیم خورشید و بدون هیچ مشکلی قابل استفاده باشد.

به لطف فناوری OLED ، نسبت کنتراست صفحه شگفت انگیز است. حداقل روشنایی در انتهای سمت چپ دستگاه فقط ۲٫۲ نیت است – یک روشنایی عالی.

دوام و شارژ باتری گلکسی A41

گلکسی ای ۴۱ (Galaxy A41) یک گوشی هوشمند جمع و جور است و سامسونگ با توجه به اندازه و وزن خود هنوز هم توانسته باتری نسبتاً بزرگ ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت را در خود جای دهد. این از شارژ ۱۵ وات از طریق شارژر ۹ ولت / ۱٫۶۷ آمپر یا ۵ ولت / ۲ آمپر پشتیبانی می کند – ۳۸ درصد باتری تخلیه شده خود را در مدت ۳۰ دقیقه و حدود ۶۷ درصد را در مدت زمان ۱ ساعت پر می کند.

گلکسی A41 در سری آزمایشات اختصاصی ۱۰۲ ساعت دوام دارد.

بلندگو گلکسی A41

گلکسی A41 یک بلندگو در اختیار دارد در پایین است. با صدای شگفت آور عملکرد خوبی دارد و حتی می تواند برخی از فرکانسهای پایین باس را حفظ کند. اگرچه ما نمی خواهیم آن را بخاطر گوش دادن به موسیقی با هر تصوری ستایش کنیم ، اما به نظر می رسد که در میان همتایان  هم قیمتش عملکرد خوبی داشته است. برای دنبال کردن گفتگو در فیلم ها و نمایش های تلویزیونی کاملاً قابل استفاده است.

نرم افزار و عملکرد گلکسی A41

یکی از ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A41 را می‌توان مجهز بودن به اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 دانست. این رابط کاربری جذابیت بسیار زیادی دارد و ما شاهد قابلیت‌های جدیدی در اندروید ۱۰ نسبت به سایر نسخه‌های اندروید هستیم که هر کاربری دلش می‌خواهد به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

شرکت سامسونگ زمانبندی خاصی را برای آپدیت سیستم عامل گوشی‌های خود منتشر کرده و آن دسته از گوشی‌هایی که هنوز دارای اندروید ۹ هستند، درآینده نزدیک اندروید ۱۰ را دریافت خواهند کرد.

گوشی گلکسی ای ۴۱ مجهز به تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک MT6768 هلیو P65 بوده که یک تراشه ۱۲ نانومتری است. جای تعجب است که سامسونگ از تراشه مدیاتک استفاده کرده است! عادت کرده بودیم به دیدن تراشه‌های اگزینوس و کوالکام، اما جایی برای شک و تردید وجود ندارد. این تراشه هم قدرت قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

سامسونگ A41 در کنار تراشه مدیاتک دارای پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 بوده و می‌توان قدرت آن را قابل قبول توصیف کرد. شما می‌توانید بازی و کارهای نرم افزاری را به راحتی انجام دهید.

گوشی جدید سامسونگ مجهز به خشاب کارت حافظه جانبی microSDXC بوده و تنها در یک مدل عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ دیگر قصد ندارد خریداران را در شک و تردید قرار دهد. این گوشی هوشمند در یک مدل با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم در دسترس قرار دارد.

توجه داشته باشید که ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، واقعا می‌تواند نیاز اکثر کاربران را رفع کند، اما به راحتی امکان افزایش آن وجود دارد. البته تمام ۶۴ گیگ در دسترس قرار ندارد و چیزی در حدود ۵۰ گیگ در اختیار خواهید داشت.

دوربین گلکسی A41

گوشی‌های میان رده سامسونگ در زمینه دوربین، تقریبا حرف اول را می‌زنند. گوشی سامسونگ A41 دارای دوربین سه‌گانه بوده که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.0، سنسور ۸ مگاپیکسل اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور سنجش عمق ۵ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.4 می‌باشد..

از لحاظ عملکردی ، عمدتا با هر برنامه دوربین دیگری که در آن قرار دارد یکسان است. کشیدن انگشت به چپ و راست بین همه حالت های موجود جابجا می شود و همچنین گزینه ای برای مرتب کردن یا حذف برخی از حالت ها از منظره یاب وجود دارد. کش رفتن عمودی در هر دو جهت بین دوربین های جلو و عقب جابجا می شود.

نماد تنظیمات در گوشه بالا سمت چپ صفحه قرار دارد و به شما امکان کنترل دقیق دوربین ها را می دهد. شما صفحه تنظیمات جداگانه ای برای عکس و ویدئو دریافت نمی کنید ، زیرا در کل گزینه ها آنقدر زیاد نیستند. موارد معمول مانند وضوح تصویر ، خطوط شبکه ، داده های موقعیت مکانی و غیره را می توان در آنجا یافت. همچنین می توانید Scene optimizer را روشن و خاموش کنید. هر چند روشن شد ، شما هنوز هم باید برای بار دوم آن را از رابط کاربری اصلی تغییر دهید. این را در ذهن داشته باشید.

از لحاظ عملکردی ، عمدتا با هر برنامه دوربین دیگری که در آن قرار دارد یکسان است. کشیدن انگشت به چپ و راست بین همه حالت های موجود جابجا می شود و همچنین گزینه ای برای مرتب کردن یا حذف برخی از حالت ها از منظره یاب وجود دارد. کش رفتن عمودی در هر دو جهت بین دوربین های جلو و عقب جابجا می شود.

نماد تنظیمات در گوشه بالا سمت چپ صفحه قرار دارد و به شما امکان کنترل دقیق دوربین ها را می دهد. شما صفحه تنظیمات جداگانه ای برای عکس و ویدئو دریافت نمی کنید ، زیرا در کل گزینه ها آنقدر زیاد نیستند. موارد معمول مانند وضوح تصویر ، خطوط شبکه ، داده های موقعیت مکانی و غیره را می توان در آنجا یافت. همچنین می توانید Scene optimizer را روشن و خاموش کنید. هر چند روشن شد ، شما هنوز هم باید برای بار دوم آن را از رابط کاربری اصلی تغییر دهید. این را در ذهن داشته باشید

سخن اخر:

در این مقاله به بررسی گلکسی ای ۴۱ پرداختیم. اگر تلفن هوشمند کوچکی می خواهید و بودجه کافی دارید به گلکسی ای ۴۱ نگاه کنید و آن را بررسی کنید. یک دستگاه جمع و جور با صفحه نمایش پرچمدار یک ترکیب بسیار نادر است ، چه رسد به ارزان بودن.

امیدواریم این مقاله شما را در انتخاب کمک کرده باشد.

نکات و ویژگی های خوب این گوشی :

بسیار جمع و جور و سبک وزن
صفحه نمایش عالی Super AMOLED ، بریدگی کوچک
عمر باتری برجسته
دوربین مداوم خوب حتی اگر فاقد حالت شب باشد
پرتره های عالی ، سلفی های خوب
Android 10 و One UI – ترکیبی که دوست داریم
USB-C ، جک ۳٫۵ میلی متری ، microSD ، رادیو FM
قیمت مناسب

مشخصات فنی گلکسی A41

عرضه

معرفی
2020، مارس 18
وضعیت
موجود. عرضه شده در 22 مه 2020

نمایشگر

نوع
Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
ابعاد
6.1 اینچ
رزولوشن
1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~431 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

بدنه

ابعاد
7.9 × 69.8 × 149.9 میلی‌متر
وزن
152 گرم
ساخت
جلوی شیشه‌ای، پشت پلاستیکی، فریم پلاستیکی
سیم‌کارت
تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
- اندروید 10.0
- 1 UI 2
تراشه  
پردازنده مرکزی
8 هسته‌ای

حافظه

درگاه حافظه
microSDXC (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی
64 گیگابایت 4 گیگابایت رم

دوربین

اصلی
48 مگاپیکسل (0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/2.0 اینچ سایز سنسور، لنز واید 26 میلی‌متری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/2.00)
8 مگاپیکسل (لنز 12 میلی‌متری فوق‌عریض، 1/4.0 اینچ، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
5 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)
قابلیت‌ها
فلش LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری
2160p@30fps، 1080p
سلفی
25 مگاپیکسل (0.9 میکرومتر سایز پیکسل، 1/2.8 اینچ سایز سنسور، لنز واید 25 میلی‌متری، f/2.2)
فیلم‌برداری سلفی
1080p@30fps

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری بله

باتری

باتری
باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت
شارژر
شارژ سریع 15 وات

قابلیت‌ها

حسگرها
حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما

شبکه

فناوری
GSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیم
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث
5.0، A2DP، LE
GPS
بله، با A-GPS، GLONASS، GALILEO، BDS
USB
2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل

متفرقه

رنگ‌ها
مشکی، سفید، آبی
مدل‌ها  
نرخ مخصوص جذب (SAR)  
نرخ مخصوص جذب اروپا (SAR EU)  
حدود قیمت در زمان عرضه  

 


38 دیدگاه
  دیدگاه ها
Sozan
2 سال پیش

قیمت مبایل چقدر است
بازدیدکننده
2 سال پیش

کسایی که میپرسن چرا بعضی گوشیا وارد نمیشه بخاطر تحریم کالاهای دوگانه هست همه گوشیهایی که سنسور ژیروسکوپ دارن تحریمیه و رسمی وارد نمیشه
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: گوشی خوبیه
من دارم عالیه
ناشناس
2 سال پیش

سلام قیمت گوشی a41 چقدره؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

گوشی خوبیه
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: من
سلام‌من دارم خرچ‌میکنم
لاچین کریمی
3 سال پیش

گوشی a41 قیمت 6/500ریجستری شده
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام. گوشی a41 دارم قیمت 6ملیون کار نکرده ریجستری شده
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام بله من دارم
بازدیدکننده
3 سال پیش

فوق العاده
من داررم ۷ میفرشم ۳ ماه ک
3 سال پیش

بازدیدکننده
3 سال پیش

خیلی قیمت بالاس
Mohammad
3 سال پیش

من این گوشی رو دارم از اروپا برام اوردند خیلی خوبه
masud
3 سال پیش

الان این گوشی موجود هست تو بازار
Hosein
3 سال پیش

گوشی خوبی هس یان
مجید
3 سال پیش

من دارم ریجستری کردم از دبی اوردم و فوغلاده گوشی خوبی اصلان هنگ نداره من و باطری عالی داره خیلی جمع و جور و خوش دست به نظر من عالی من خریدم
سعید مرادی
3 سال پیش

تهران
Carlos
3 سال پیش

گوشی میخای بخری یعنی این گوشی با کلاس🤩🤩🤩🤩🤩
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالی من دارم خیلی خوبه
بازدیدکننده
3 سال پیش

آیا واقعا ضد هب هست؟ در ضمن A41 دو مدل تو سایتها دیدم یک مدل با دوربین مربع یک مدل هم مستطیل
یاس...
3 سال پیش

دقیقا.... تابستون 5 میلیون بوده الان باید ۸،۹ میلیون باشه 😲😲 اگه میشه بگید قیمتش الکیه یا واقعا این قیمت هست🌹💋
نیما
3 سال پیش

سلام خدمت دوستان اگه این گوشی دست آدم بیافته لازمه ریجستر بشه؟؟؟؟
محمد
3 سال پیش

من میخوا گوشیو هرکی سراع داره جواب بده
محمد
3 سال پیش

کجا هستش من میخوام بخرم
دخی
3 سال پیش

سلام خوب هستید چرا وارد ایران نمیشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

این که قیمتش هشت میلیون تومنه!!!!چطوری زدین پنج و ششصد؟؟؟! 😐
مهمان
3 سال پیش

این جور که تعریف می کنند گوشی خوبی هستش وخیلی جمع جور هستش. تو ایران هم اومده الان تو همدان هستش قیمت هم پنج میلیون و نیم هستش
بازدیدکننده
3 سال پیش

کیفیتش چطوره؟؟! نگهداری شارژ و باطری؟؟! دوربین؟ سخت افزاری؟! سرعتش؟ هنگی هست یا نیست؟! ازش خرید داره آیا؟!
بازدیدکننده
3 سال پیش

واقعا وارد شده؟؟؟!مطمئنی؟؟!
میهمان
3 سال پیش

از کجا خبر داری وارد شده
روح الله حیدری
3 سال پیش

واقعا گوشی خوبی هست خودم دارم ولذت میبره که دست میگیری خوش دست وسبک ولی من از سوید برام اوردن سوغاتی
علی
3 سال پیش

سلام a41 واردایران شده منتظر موجود شدنش هستم
بازدیدکننده
3 سال پیش

گوشی خوش دست و خوبیه! نمیدونم چرا وارد بازار ایران نمیشه؟؟؟!
بازدیدکننده
3 سال پیش

😐😑😑😑😐
Hanane
4 سال پیش

کی وارد میشهه این😑🤔
بنده خدا
4 سال پیش

اگه وارد بشه همه مردم این گوشی رو میخرن بقیه گوشی ها میمونه رو دستشون
بازدیدکننده
4 سال پیش

میشه بگید چه زمانی وارد بازار ایران میشه؟؟!
سجاد
4 سال پیش

اخا چرا وارد نمیشه
پربحث های هفته   
مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (52 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (36 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (5 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (10 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (11 نظر) بازیگر زنِ جوانِ سینما: من نماز خوندن رو از شهاب حسینی یاد گرفتم+ویدیو (8 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (20 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (11 نظر) سفره غذای پر خرج و رنگین و دورهمی صمیمی بازیگران در یک مهمانی چرب و چیلی به سبک مایه دارهای عربستان+عکس (1 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) حضور نرگس محمدی در جشن تولد جاریِ قدبلند و آب زیرِ کاهَش+عکس/ لوکیشن مراسمش حرف نداره😍 (4 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (11 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
جاری‌ حسود زندگی زن جوان را نابود کرد/ عروس یکی‌یکدانه خانواده با خاک یکسان شد
فال روزانه امروز جمعه 1 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 1 تیر 1403
روایت رهبر معظم انقلاب از روزی که فلک و قصاص شد!
لیست کاملی از بازیگران معروفی که از همسرانشان طلاق گرفتند/ از مهدی پاکدل تا پژمان بازغی و رامبد جوان+عکس
محمد فاضلی سکوت را شکست؛ من رفتنی‌ام، ایران تو بمان
حمله عجیب همراه بیمار داغ دیده به دماغ تکنسین اورژانس/ وقتی موقع رفتن به سرکار شانستو با خودت نمیبری😂
داغ داغ/ قیمت همستر کامبت در صرافی kucoin اعلام شد/ بنظرتون کوبیدن رو شکم همستر اینقدری ارزش داره؟
لیست کامل پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران در یک ماه اخیر/ از تمساح خونی جواد عزتی تا مست عشق و سال گربه+عکس
فراری دادن جوانان از سواحل با موسیقی کلاسیک!
دانشجویان چفیه پوش دانشگاه استنفورد آمریکا با بر دست گرفتن پرچم‌های فلسطین از مردم مظلوم غزه حمایت کردند
برگزاری نخستین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان
کارگردان مستندهای انتخاباتی نامزدها چه کسانی هستند؟
آرزوی شهادت یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در حواشی داغ امروز پنجشنبه 31 خرداد 1403
واکنش علی مطهری به تنش در میزگرد مسعود پزشکیان / با اینکه دوست ماست اما مقصر است!