قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری - SAMSUNG Galaxy Watch 4 40mm Smart Watch

  چهارشنبه، 28 مهر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری - SAMSUNG Galaxy Watch 4 40mm Smart Watch
در این بخش از ساعدنیوز ما به معرفی مشخصات و نکات کلیدی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری خواهیم پرداخت. پس با ما در ادامه مطلب همراه شوید.
قیمت: 4,540,000 تومان
بروزرسانی: یکشنبه، 22 خرداد 1401

نقد و بررسی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری

صفحه‌نمایش این نسخه از ساعت Galaxy Watch4 سامسونگ 1.2 اینچی دارد و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش 396 × 396 پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید. این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب هستند. با به‌ همراه‌داشتن این ساعت، خیالتان بابت تمامی مسئولیت‌هایی که در طول روز دارید راحت می‌شود. قابلیت ضدآب این ساعت باعث می‌شود بتوانید از آن در شنا کردن استفاده کنید. حاشیه این محصول جدید سامسونگ به لمس حساس است. صفحه Galaxy Watch4 رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می‎‎تواند فوراً و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کند. ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 سامسونگ مانند برادر بزرگ‌ترش که سال پیش روانه بازار شد به صفحه نمایش همیشه روشن (Always On) مجهز شده است.

طراحی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری

طراحی ساعت هوشمند سامسونگ مدل «Galaxy Watch4 » شباهت بسیار زیادی به نسل‌های پیشینشان،‌ گلکسی واچ اکتیو 2 و گلکسی واچ 3 دارد که این موضوع برای آن دسته افرادی که از ظاهر ساعت‌های هوشمند سامسونگ رضایت کامل داشتند، اتفاق خوبی است. بارزترین ویژگی ظاهری «Galaxy Watch4 » حاشیه‌ی مکانیکی چرخان دور نمایشگر است که با اولین گلکسی واچ معرفی شد و به این ساعت حسی واقعاً کلاسیک و سنتی داد. کاربران برای دسترسی به بخش‌های مختلف ساعت هوشمند خود می‌توانند در کنار فرمان‌های لمسی و البته صوتی از حاشیه‌ی دستگاه نیز استفاده کنند. حاشیه‌ی چرخان «Galaxy Watch4 » به‌نوعی به‌عنوان محافظ نمایشگر نیز عمل می‌کند، چون کمی با آن فاصله دارد و ضربه، پیش از هر چیز دیگری به همین حاشیه برخورد می‌کند. «Galaxy Watch4 » همچنین با گواهی «IP68» و «ATM5 » عرضه‌شده و در برابر گردوغبار و فشار آب تا عمق ۵۰ متر مقاوم است. همچنین استاندارد نظامی آمریکا موسوم به «MIL-STD-810G» را نیز در اختیار دارد در برابر حوادثی نظیر سقوط و ضربه نیز مقاوم خواهد بود.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری

 

نمایشگر ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری

وجود حاشیه‌ی چرخان، حدود ۲ میلی‌متر به ابعاد دستگاه افزوده است. نمایشگر «Galaxy Watch4 » از گوریلا گلس بهره می‌برد و از باقی ماندن اثرانگشت جلوگیری می‌کند. تراکم پیکسلی نمایشگر به‌کاررفته در «Galaxy Watch4 » بسیار زیاد است و می‌توان نتیجه را در پنل سوپر امولد پر وضوح با طیف رنگ‌های شفاف، درخشان و کنتراست بسیار بالای ساعت هوشمند سامسونگ مشاهده کرد. نمایشگر ۶۰ هرتزی «Galaxy Watch4 » زاویه‌ی دید فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. همچنین نمایشگر زیر نور شدید آفتاب هم روشنایی و خوانایی بسیار خوبی دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری

 

باتری ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری

ساعت هوشمند سامسونگ مدل «Galaxy Watch4 » از باتری 361 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. درحالی‌که صفحه‌نمایش همیشه روشن نبود، میزان شارژ در ۸ ساعت به ۴۰ درصد رسید. با این حساب می‌توانید یک روز کامل از اسمارت واچ خود استفاده کنید و آخر شب آن را به شارژ بزنید تا برای روز دیگر آماده باشد. شارژر گلکسی واچ 4 از نوع بی‌سیم مبتنی بر «WPC» است و شما نمی‌توانید آن را با اکثر شارژرهای بی‌سیم «Qi» شارژ کنید. البته کابل شارژر مخصوص «Galaxy Watch4 » در جعبه وجود دارد که فقط نیاز به آداپتور یا درگاه «USB» دارد. حدود دو ساعت طول خواهد کشید تا گلکسی واچ را از یک تا صد درصد شارژ کنید.

مشخصات فنی و عملکرد ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری

«Galaxy Watch4 » ازلحاظ رم و حافظه نیز نسبت به واچ 3 پیشرفت زیادی تجربه می‌کند. رم ۱٫۵ و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی این اسمارت واچ نسبت به قبل به ترتیب ۱٫۵ و ۲ برابر شده‌اند؛ البته از حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی دستگاه، ۸ گیگابایت در اختیار سیستم‌عامل و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض قرار دارد که اپلیکیشن‌ها تنها ۳۰۰ مگابایت فضا اشغال کرده‌اند. ۸ گیگابایت فضای خالی باقی‌مانده برای نصب اپلیکیشن‌های دلخواه و ذخیره آهنگ‌های موردنظر کافی به نظر می‌رسد. حسگرهای «Galaxy Watch4 » شامل سنسور ویژه‌ای موسوم به «BioActive»  شتاب‌سنج، بارومتر، ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس و سنسور نور است که انرژی نور را به جریان الکتریکی تبدیل می‌کند. حسگر «BioActive»  در پشت و مرکز ساعت قرار دارد و هنگام فعال بودن نور سبزرنگی ساطع می‌کند، درواقع ترکیبی از سه حسگر اپتیکال اندازه‌گیری ضربان قلب، حسگر« ECG» برای تشخیص اختلال در ریتم ضربان قلب و حسگر کاملاً جدید «BIA» برای ارزیابی ترکیب بدن‌ است. «Galaxy Watch4 » از بلوتوث ۵٫۰، وای فای5+2GHz  و قابلیت «NFC» همراه پشتیبانی می‌کند و مجهز به «GPS» داخلی و روش‌های مسیریابی جایگزین نظیر گلوناس و گالیلئو است. این ساعت هوشمند با اندروید ۶٫۰ و بالاتر سازگاری دارد و نمی‌توان آن را با آیفون جفت کرد. تمام تنظیمات مهم و کاربردی نظیر «Do Not Disturb»، شماره‌های مسدود شده و ساعت جهانی هم بین ساعت و گوشی بدون مشکلی همگام‌سازی می‌شود.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری

 

سخن آخر

در کل اگر گوشی شما سامسونگ است، «Galaxy Watch4 » بهترین ساعت هوشمندی به‌حساب می‌آید که می‌توانید در حال حاضر خریداری کنید؛ اما اگر از گوشی اندرویدی دیگری استفاده می‌کنید، باید در نظر داشته باشید که برخی از قابلیت‌های این ساعت احتمالاً برای شما در دسترس نباشد. دارندگان آیفون هم فعلاً باید کلاً از خرید این ساعت چشم‌پوشی کنند.

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری

 

مشخصات فنی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ مدل 40 میلی متری

عرضه

معرفی 11 آگست 2021
وضعیت
موجود، عرضه شده در 27 آگست 2021

نمایشگر

نوع Super AMOLED
سایز 1.19 اینچ
رزولوشن 396 در 396 پیکسل، 1:1 (~330 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
چندلمسی  
محافظ کورنینگ گوریلا گلس +DX

بدنه

ابعاد
40.4 در 39.3 در 9.7 میلی‌متر
وزن
25.9 گرم
سیم کارت بله

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
- سیستم‌عامل Android Wear OS سازگار با اندروید 6 با رم 1.5 گیگابایت و بالاتر
- One UI Watch 3
تراشه Exynos W920 (پنج نانومتری)
پردازنده مرکزی
2 هسته‌ای (1.18 گیگاهرتز Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی Mali-G68

حافظه

درگاه حافظه  
حافظه داخلی 16 گیگابایت با 1.5 گیگابایت رم

دوربین

اصلی خیر

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری  
اسپیکر بله
نوع هشدار  

باتری

باتری
باتری غیر قابل تعویض با ظرفیت 247 میلی‌آمپر ساعت
استندبای
تا 40 ساعت

قابلیت‌ها

حسگرها حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج
پیام رسانی
- اعلام اعلان‌های دریافتی
- نمایش پیام‌های متنی

شبکه

فناوری عرضه در مدل LTE و WiFi (مدل LTE در ایران قابل استفاده نیست)

اتصالات

شبکه بی‌سیم
Wi-Fi b/g/n
بلوتوث
بله، نسخه 5.0
GPS
بله، با A-GPS, Glonass, Beidou
NFC بله
رادیو  
USB خیر، شارژ از طریق درگاه مغناطیسی اختصاصی

متفرقه

رنگ‌ها مشکی، نقره‌ای، صورتی
محدوده قیمت
حدود 250 دلار

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (131 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (125 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (74 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (40 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (38 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (35 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (29 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (18 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر) خوانندگی و کنسرت معرکه و عاشقانه رضا گلزار/ چه قدرت صدای محشری تو اجرای زنده داره+ویدیو (11 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
رئیس دانشکده علوم پایه تربیت مدرس در مکه مکرمه درگذشت+ بیوگرافی مرحوم رسول ملک‌فر
جشن تولد ساده و خودمونی پسر دوم المیرا شریفی مقدم با کیک توت فرنگی با حضور یک مهمان ویژه
بررسی همه راه‌های ممکن حمله بایدن و ترامپ به یکدیگر در مناظره امروز
غذا با گوشت انسان در این رستوران بین راهی جاده چالوس! جنایتی که این گونه برملا شد
نامه نامزد انصرافی به خانواده شهید رئیسی/ خداوند شاهد است که تمام توان خود را برای دفاع از خدمات سید محرومان به کار گرفتم
یخ مشارکت در این دوره از انتخابات آب می‌شود
مردی که در زندگی خود یک زن هم از نزدیک ندید +عکس
این بازیگران و اشخاص معروف ایرانی دوقلو زا هستند/ از باربد بابایی تا المیرا شریفی مقدم+عکس
دعوای دهه شصتی‌ها با دهه هشتادی‌ها بالا گرفت!
این پدر و مادر سنگدل نوزادشان را بخاطر آیفون 14 فروختند!
پای زنان به جوکر علیخانی بازشد / کدام بازیگران زن در فصل جدید جوکر هستند؟
یک ایران آماده انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حواشی داغ امروز پنجشنبه 7 تیر 1403
تنها نماینده دولت شهید رئیسی در انتخابات به نفع جبهه انقلاب انصراف داد
مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد
ما به سگ ولگرد غذا می‌دهیم؛ شما واکسن هاری بزنید!