قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو - xiaomi Redmi Note 8 Pro

  سه شنبه، 18 آذر 1399   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو - xiaomi Redmi Note 8 Pro
گوشی مدل «Redmi Note 8 Pro» از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با 4 دوربین در پشت گوشی و پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.53 اینچی‌اش، حدود 395 پیکسل را در هر اینچ جا داده است.
قیمت: 5,450,000 تومان
بروزرسانی: سه شنبه، 04 مرداد 1401

نقد و بررسی شیائومی ردمی نوت 8 پرو

شیائومی همیشه گوشی‌‌هایی راهی بازار می‌کند که نسبت به پولی که برای آن می‌پردازید، ویژگی‌های بسیار جذابی را پیش روی شما قرار می‌دهند. یکی دیگر از گوشی‌‌های خوش ساخت این شرکت «ردمی نوت 8 پرو» است. این تلفن همراه هوشمند از بدنه‌ای شیشه‌ای بهره می‌برد و رنگ‌های در نظر گرفته شده برای آن هم نظر شما را به سمت خود جلب می‌کند. مخصوصا رنگ سبز آن که واقعا فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

 

صفحه نمایش و طراحی شیائومی ردمی نوت 8 پرو

شیائومی برای گوشی ردمی نوت 8 از یک صفحه نمایش IPS استفاده کرده است. دوست داشتیم که صفحه نمایش OLED برای این گوشی استفاده می‌شد که چنین چیزی رخ نداده است. در حالی که صفحه نمایش کیفیت شگفت‌انگیزی ندارد، همه چیز را خوب نشان می‌دهد. صفحه نمایشی که به اندازه کافی روشن و درخشان است و می‌تواند طیف وسیعی از رنگ‌ها را به نمایش دراورد. این صحفه نمایش کنتراست مناسبی هم دارد. به هر حال اگر به دنبال صفحه نمایشی هستید که رنگ‌ها را به شدت قوی نشان دهد، نباید به سمت این محصول بیایید. کیفیت صفحه نمایش زمانی مشخص می‌شود که شما این گوشی را در حالت «تاریک» قرار می‌دهید. میزان کنتراست آنقدر بالا است که صفحه نمایش رنگ مشکی را به خوبی نشان می‌دهد و دیگر رنگ سیاه به صورت خاکستری تیره نشان داده نمی‌شود. البته شیائومی این امکان را در اختیار کاربران قرار داده که بتوانند قدرت نمایش رنگ‌ها در این گوشی را تغییر دهند. می‌توانید رنگ‌ها را سردتر یا گرم‌تر کنید. گزینه‌های مختلفی هم برای تنظیم کنتراست در اختیار خواهید داشت.

باتری شیائومی ردمی نوت 8 پرو

گوشی ردمی نوت 8 پرو در قسمت باتری عملکرد خوب و قابل قبولی دارد. اگر میزان روشنایی صفحه نمایش را روی حداکثر قرار ندهید، باتری در طول روز می‌تواند گوشی را روشن نگه‌دارد. این گوشی از شارژ بی‌سیم ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. همین موضوع باعث شده که بتوانید باتری گوشی را خیلی سریع شارژ‌کنید. شیائومی ادعا کرده که باتری این گوشی را می‌توان در مدت دو ساعت کامل شارژ کرد. البته که زمان چندان کمی هم به حساب نمی‌آید. با این حال می‌توانید با نیم‌ ساعت شارژ ۳۵ درصد ظرفیت باتری را شارژ کنید. در مدت زمان یک ساعت هم ۶۵ درصد ظرفیت باتری شارژ می‌شود.

نوع استفاده‌ای که از گوشی می‌کنید روی طول عمر باتری هم تاثیر می‌گذارد. اگر میزان نور صفحه نمایش را زیاد کنید و از اینترنت موبایل استفاده کنید و به عکاسی هم مشغول شوید، باتری عملکرد خوبی از خود نشان نمی‌دهد و نیاز دارید که آن را سریع شارژ‌ کنید.

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

 

پشتیبانی از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا

در حالی که جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا از روی بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار بازار حذف شده، دیدن آن روی گوشی ردمی نوت 8 پرو جالب و خوشحال کننده است. کیفیت صدای این گوشی با هدفون بسیار خوب است. حتی اگر از هدفون سیم هم برای این گوشی استفاده نکنید، کیفیت صدایی که روی هدفون بی‌سیم می‌شنوید هم در سطح خیلی خوبی قرار دارد. تنها مشکل این گوشی در زمینه پخش صدا، می‌تواند بلندگوی مونوی آن باشد. تنها یک بلندگو برای خود گوشی در نظر گرفته شده که گرچه کیفیت خوبی دارد، اما صدای آن چندان بلند نیست. همین موضوع باعث شده که گوش دادن به موسیقی با هدفون تجربه بهتری به شما منتقل کند.

عملکرد شیائومی ردمی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی درمی نوت 8 پرو به تراشه مدیاتک Helio G90T مجهز شده است. تراشه‌ای که روی آن پردازنده دو هسته‌ای Cortex-A76 و پردازنده شش هسته‌ای Cortex-A55 دیده می‌شود. پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 هم روی این تراشه استفاده شده است. ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن همراه هوشمند به حساب می‌آیند.

سخت افزار این گوشی را نمی‌توان با محصولات پرچم‌دار بازار مقایسه کرد؛ اما این موضوع دلیلی بر ضعیف بودن ردمی نوت 8 پرو نیست. عملکرد تراشه Helio G90T به خوبی با عملکرد تراشه اسنپ‌دراگون 730 برابری می‌کند و حتی بهتر است. استفاده از چنین سخت‌افزاری باعث شده که بتوانید با این تلفن همراه هوشمند به تجربه جدیدترین بازی‌های روز بپردازید. می‌توانید بازی‌هایی مانند پابجی و فورتنایت را با کیفیت نسبتا خوبی تجربه کنید. البته شاید کمی افت‌فریم را در بازی مشاهده کنید. سخت افزار در نظر گرفته شده برای این تلفن همراه هوشمند به راحتی از پس کارهای روزانه مانند گشت و گذار در اینترنت و تماشای ویدیو بر می‌آید.

 

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

 

دوربین شیائومی ردمی نوت 8 پرو

شیائومی چهار دوربین پشت روی این گوشی قرار داده است. دوربین اصلی از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.9 بهره می‌برد. این سنسور می‌تواند با زاویه ۷۹ درجه عکاسی کند. دوربین دوم این تلفن همراه هوشمند سنسور ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 دارد. این سنسور توانایی این را دارد که با زاویه ۱۲۰ درجه عکاسی کند. سنسور بعدی این گوشی ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.4 است که برای عکاسی ماکرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنسور بعدی هم ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم ‌F/2.2 است که برای عکاسی پرتره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوربین‌های ردمی نوت 8 پرو عملکرد نستبا خوبی دارند. نه خیلی عالی هستند و نه خیلی شما را ناامید می‌کنند. سنسور اصلی این گوشی در زیر نور خورشید، عکس‌های بسیار خوب و پرجزییاتی را ثبت می‌کند. عکس‌هایی که از کنتراست خوبی هم بهره می‌برند. البته زمانی که عکس‌ها را مشاهده می‌کنید، شاهد درخشانی زیاد آن‌ها خواهید بود؛ اما رنگ‌ها اغراق شده نیستند و همه چیز تقریبا طبیعی به نمایش در می‌آید. با سنسور اصلی این گوشی می‌توانید در نور کم هم عکاسی کنید. اگر در نور کم بتوانید کاملا بدون لرزش عکاسی کنید، قطعا عکس خوبی را در اختیار خواهید داشت. حالت عکاسی در شب این دوربین کیفیت خوبی دارد، اما باید از سوژه‌هایی در شب عکاسی کنید که بسیار مشخص و واضح هستند.

عکاسی با سنسور زاویه باز این گوشی در روز هم بسیار جذاب است. می‌توانید عکس‌هایی را ثبت کنید که محیط زیادی را به تصویر کشیده‌اند. با این حال عملکرد سنسور زاویه باز در شب خوب نیست. چرا که نور کمی جذب می‌کند و نمی‌تواند عکس‌های پرچزییات و مشخصی را به نمایش در بیاورد. سنسور ماکرو و سنسور پرتره این گوشی هم در محیط‌های تاریک عملکرد خوبی ندارند. با سنسور ماکرو می‌توانید عکس‌‌های جالبی از فاصله بسیار نزدیک ثبت کنید. البته میزان جزییات در این عکس‌ها چندان بالا نیست، چرا که سنسور چندان قدرتمندی هم برای عکاسی ماکرو در نظر گرفته نشده است.

عکاسی سلفی با این گوشی تجربه جالبی به همراه دارد. دوربین جلو یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دارد که در نور خورشید و محیط‌های پر نور عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کند؛ اما این سنسور در محیط‌های کم نور عکس‌های پرنویزی را پیش روی شما قرار می‌دهد.

دوربین اصلی گوشی ردمی نوت 8 پرو زوم یا بزرگنمایی تا دو برابر را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. زوم دیجیتالی‌ای که از داخل اپلیکیشن گوشی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

در حالت کلی ویژگی HDR روی دوربین‌ها خوب عمل می‌کند، مخصوصا روی دوربین واید. دوربین‌‌‌ها کمی در نمایش سایه‌ها مشکل دارند و مشکلاتی هم در دامنه دینامیک دوربین دیده می‌شود. به همین دلیل سایه‌ها در برخی عکس‌ها چندان خوب به نظر نمی‌رسد.

بسیار ارزشمند

برای داشتن شیائومی ردمی نوت 8 پرو لازم نیست زیاد هزینه کنید. این گوشی امکانات خوبی را پیش روی شما قرار می‌دهد. امکاناتی که بسیاری از آن‌ها را تنها روی گوشی‌‌های رده بالا مشاهده خواهید کرد. با این حال عملکرد دوربین‌های این گوشی در محیط‌های تاریک چندان خوب نیست، اما قطعا در روز و محیط‌های روشن‌تر می‌توانید عکس‌های خوبی با این گوشی ثبت کنید. قدرت سخت افزاری و عملکرد باتری این تلفن همراه هوشمند هم مناسب کارهای روزانه و حتی کارهای نیمه سنگین است.

مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت 8 پرو

عرضه

معرفی 2019، اوت
وضعیت
موجود. عرضه‌شده در سپتامبر 2019

نمایشگر

نوع
IPS LCD لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
ابعاد 6.53 اینچ (~84.9% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل، 19.5:9 (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ
کورنینگ گوریلا گلس 5

بدنه

ابعاد 161.3 در 76.4 در 8.8 میلی‌متر
وزن 199.8 گرم
ساخت پشت و جلو از جنس شیشه (گوریلا گلس 5)
سیم‌کارت دو سیم‌کارته‌ی هیبریدی (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه - اندروید 9.0 (پای)
- MIUI 10
تراشه Mediatek Helio G90T (دوازده نانومتری)
پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.05 گیگاهرتز Cortex-A76 و شش هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی Mali-G76MC4

حافظه

درگاه حافظه میکرو اس‌دی (استفاده از اسلات دوم سیم‌کارت)
حافظه داخلی 128 یا 64 گیگابایت حافظه با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم (فقط نسخه هند) و 256 گیگابایت با 8 گیگابایت (فقط نسخه چین)

دوربین

اصلی 64 مگاپیکسل (0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/1.7 اینچ سایز سنسور، لنز واید، f/1.9، فوکوس خودکار با تشخیص فاز)
8 مگاپیکسل (13 میلی‌متر، f/2.2، لنز فوق‌عریض، 1/4 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل)
2 مگاپیکسل (1.75 میکرومتر سایز پیکسل، 1/5 اینچ سایز سنسور، f/2.4، دوربین مخصوص ماکرو)
2 مگاپیکسل (1.75 میکرومتر سایز پیکسل، 1/5 اینچ سایز سنسور، f/2.4، سنسور تشخیص عمق تصویر)
قابلیت‌ها فلاش دوگانه‌ی LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری 4K@30fps، 1080p@30/60/120، 720p@960fps، (لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی)
سلفی
20 مگاپیکسل (0.9 میکرومتر سایز پیکسل، 1/3 اینچ سایز سنسور، لنز واید، f/2.0)
فیلم‌برداری سلفی 1080p@30fps

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری

بله

لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی

باتری

باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت
شارژر شارژ سریع 18 واتی (+Quick Charge 4)

قابلیت‌ها

حسگرها حسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، مادون قرمز (ریموت کنترل)

شبکه

فناوری GSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث 5.0، A2DP، LE
GPS بله، با A-GPS، GLONASS، BDS
رادیو رادیو اف‌ام، با قابلیت ضبط برنامه رادیویی
USB 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل، پشتیبانی از OTG

متفرقه

رنگ‌ها مشکی، سفید، سبز، آبی روشن، آبی تیره، نارنجی تیره
مدل‌ها 2015105, M1906G7I, M1906G7G
نرخ مخصوص جذب (SAR) 1.15 وات بر کیلوگرم (سر)، 1.18 وات بر کیلوگرم (بدن)
نرخ مخصوص جذب اروپا (SAR EU) 1.00 وات بر کیلوگرم (سر)، 1.47 وات بر کیلوگرم (بدن)
حدود قیمت در زمان عرضه
حدود 220 یورو

18 دیدگاه
  دیدگاه ها
محمد
2 سال پیش

عالی هست
بنیامین
2 سال پیش

در پاسخ به: واقعا عالیه
عالی
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی گوشی خوبی هسته شیر مادرت حلالت پسر
بازدیدکننده
2 سال پیش

نیکا جان راضی هستی از گوشی
دلبر
2 سال پیش

واقعا عالیه
سمیه
2 سال پیش

من داشتم ولی گمش کردم راضی بودم
نیکا
3 سال پیش

خیلی خوشگل دوسش دارم منم از اینا دارم
بازدیدکننده
3 سال پیش

خیلی گرون حد اقل 6ملیون خوردی
ارام
3 سال پیش

واقعا گوشی خوبی هست من رنگ سبزشو دارم و عالی حدود یک سال هست که دارم و بروزرسانی هم میشه و عالی هست
بازدیدکننده
3 سال پیش

قیمتش گرونه
.
3 سال پیش

راضیم ازش
آرام
3 سال پیش

بد ترین گوشی بهتون میگم نخرین گوشی شیامی ۹۰۰ بهترین گوشی من الان دارم راضیم عالیییییی
مهدیه
3 سال پیش

واقعا گوشی خوبیه من 3 ماهی هست ک خریدم ازش راضیم
منم فکر کنم این گوشی نوت۸
3 سال پیش

ناشناس۳
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام چه قیمته سفارشی؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

من تازه خریدم خیلی عالیع واقعا ازش راضیم ⁦❤️⁩
H
3 سال پیش

من تازه خریدم عاللیییییییی
من دارم عالی هست.ازش راضی
3 سال پیش

عالی
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (600 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (185 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (55 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (27 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان