قیمت تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی هوشمند مدل XTU 835 سایز 50 اینچ - X.Vision XTU835 Smart LED TV 50 Inch

  سه شنبه، 20 مهر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت تلویزیون ایکس ویژن ال ای دی هوشمند مدل XTU 835 سایز 50 اینچ - X.Vision XTU835 Smart LED TV 50 Inch
در این بخش از ساعدنیوز ما به معرفی مشخصات و نکات کلیدی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ خواهیم پرداخت. در انتخاب یک مدل تلویزیون کدام مشخصه برای شما در اولویت قرار دارد، اندازه، نوع نمایشگر، هوشمند بودن یا... در ادامه بررسی خواهیم کرد که این مدل تلویزیون ایکس ویژن کدام یک از موارد مورد نظر شما را داراست؟
قیمت: 15,000,000 تومان
بروزرسانی: چهارشنبه، 18 خرداد 1401

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

ایکس‌ویژن به تازگی محصولات پرچمدار خود را با عنوان سری 8 معرفی کرده است. وقتی صحبت از محصولات پرچمدار در میان باشد انتظارات از محصول بالا می‌رود و ایکس‌ویژن در این سری محصولات به خوبی به این انتظارات پاسخ داده است. سری 8 ایکس‌ویژن در سه سایز 65 ، 55 و 50 اینچی عرضه شده است که همگی هوشمند بوده و با بهره‌گیری از سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید و همچین وجود یک ریموت کنترل هوشمند، کار با آنها آسان و جذاب شده است.  وضوح تصویر ULTRA HD 4K و  پشتیبانی از HDR10 تصاویر با جزئیات بیشتر و رنگهای زنده و واقعی به نمایش می‎‌گذارد. آنچه که این محصول را متمایز کرده پشتیبانی از تکنولوژی MEMC است که به کمک آن تصاویر سریع بسیار روان و بدون سایه دیده می‌شوند. در کنار تمام ویژگی‌ها، بکارگیری سیستم صوتی Pure sound  و دو بلندگوی پر قدرت در جلوی تلویزیون، تجربه‌ای متفاوت از شنیدن را به مخاطب ارائه می‌دهد.  

کیفیت تصویر تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

وضوح تصویر در تلویزیون 50 اینچ مدل XTU835 ،ULTRA HD 4K است و به این معناست که وضوحی 4 برابر تلویزیون‌های  FULL HD  را ارائه می‌دهد. این وضوح تصویر تماشای جزئیات بیشتر در تصاویر را امکان پذیر می‌کند و برای لذت بردن از تماشای تصاویر و محتوای تولید شده با کیفیت 4K این تلویزیون فراتر از انتظار شما عمل می‌کند.

این تلویزیون علاوه بر وضوح تصویر بسیار بالا از تکنولوژی  HDR10  نیز پشتیبانی می‌کند. تکنولوژی HDR10  با تاثیر بر کنتراست عمق رنگ را بالا می‌برد، در این حالت نقاط روشن، روشن تر و نقاط تیره، تاریک تر نمایش داده می‌شود در نتیجه شاهد رنگ‌هایی واقعی‌تر و واضح‌تر خواهیم بود. HDR  با نمایش طیف وسیعتری از رنگ‌ها، جزئیات بیشتری را در تصویر نمایان می‌کند و همین امر باعث می‌شود تصاویر به آنچه در واقعیت می‌بینیم نزدیک شوند.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

 

تکنولوژی MEMC تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

فناوری MEMC با افزایش سرعت انتقال تصاویر و حذف لرزش‌ها و سایه ها، تصاویر سریع را به صورت روان و طبیعی به نمایش می‌گذارد. این تکنولوژی در تلویزیون های سری 8 ایکس‌ویژن، کمک می‌‌کند تصاویر سریع ورزشی و اکشن، بدون افت کیفیت و روان پخش شوند. تکنولوژی MEMC به کمک طرفداران بازی‌های ویدئویی آمده و با نمایش با کیفیت تصاویر سریع ، هیجان بازی را دوچندان می‌‌کند.

سیستم صوتی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

این تلویزیون از سیستم صوتی قدرتمند Pure Sound  بهره می‌‌برد که با دو بلند گوی12 واتی تجربه‌ای لذت بخش از شنیدن صدای با کیفیت را به کاربران ارائه می‌‌دهد. در حالی که اکثر تلویزیون های موجود در بازار دارای بلندگوهایی با توان 10 وات هستند این تلویزیون با استفاده از بلندگوهای پرقدرت و طراحی اسپیکرها در جلوی تلویزیون، صدایی رسا و پرقدرت ارائه می‌‌کند. مزیت طراحی اسپیکرها در جلوی تلویزیون این است که صدا بدون برخورد با مانع و به طور مستقیم به گوش می‌‌رسد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

 

سیستم عامل اندروید تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید ورژن 10 و  اپلیکیشن‌های کاربردی است که به کاربران این امکان را می‌‌دهد به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازند، وبگردی کنند و بازی های گوناگونی را نصب و اجرا کنند. در تلویزیون هوشمند ایکس ویژن اپلیکیشن‌‌های پر کاربردی به صورت پیش فرض نصب شده است، از جمله اپلیکیشن پر طرفدار فیلیمو که تماشای هزاران فیلم و سریال را فراهم کرده است. 

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

 

طراحی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

طراحی متفاوت و زیبا در سری 8 ایکس ویژن، از دیگر ویژگی‌‌های این محصول پرچمدار است. طراحی قاب بسیار ظریف و باریک، نمایی مدرن و زیبا به محیط می‌دهد. قرارگیری اسپیکرها در جلوی تلویزیون علاوه بر کمک به پخش صدایی واضح تر به زیبایی ظاهر محصول نیز کمک کرده است. این تلویزیون دارای یک درگاه USB3.0 و یک درگاه USB2.0 و  3 درگاه HDMI است که امکان اتصال هر دستگاهی مانند هارد و فلش و کنسول های بازی به راحتی فراهم می‌‌کند. درگاه USB3.0 کمک می‌‌‌کند انتقال داده‌‌ها بین دستگاه خارجی و تلویزیون با سرعت بیشتری انجام گیرد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

 

اتصال بی سیم تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

قابلیت WIFI Screen Mirror در این تلویزیون به مخاطبان کمک می‌‌کند به راحتی گوشی موبایل خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنند و از تماشای صفحه گوشی خود بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت ببرند. این ویژگی برای تماشای عکس‌های گرفته شده با موبایل در کنار خانواده بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون بسیار کاربردی خواهد بود.

جمع‌بندی

تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن که به عنوان سری پرچمدار این شرکت معرفی می‌شود، بالاترین مشخصات فنی در بازار تلویزیون ایران را داراست. وضوح تصویر 4K  و پشتیبانی از HDR10 بهترین کیفیت را از تصاویر در اختیار مخاطب می‌‌گذارد و علاوه بر آن تکنولوژی MEMC در این تلویزیون کمک می‌‌کند تصاویر سریع بسیار روان دیده شوند. علاوه بر کیفیت تصویر بالا ، کیفیت صدا نیز در تلویزیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که سیستم صوتی Pure Sound  و اسپیکر جلو به کمک این تلویزیون آمده که فراتر از انتظار عمل کند. تلویزیون‌های هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت جزء جدایی‌ناپذیر در خانه‌های مدرن امروزی هستند. سری 8 ایکس ویژن نیز با استفاده از سیستم عامل اندروید و ریموت کنترل هوشمند، دسترسی به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات را بسیار آسان و جذاب کرده است.

مشخصات فنی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XTU 835 سایز 50 اینچ

سال ساخت

سال ساخت  

صفحه نمایش

اندازه صفحه‌نمایش 50 اینچ
نوع پنل  
نوع صفحه
تخت
دسته‌بندی رزولوشن 4K-UHD
رزولوشن پنل 2160 × 3840 پیکسل
نوردهی پس‌زمینه  
نسبت تصویر 16:9
HDR دارد
نرخ بازسازی تصویر 50 تا 60 هرتز
زاویه دید 178 درجه
پخش سه‌بعدی خیر
پشتیبانی از فضای رنگی‌ گسترده خیر
ارتقای رزولوشن تصویر خیر

صدا

سیستم اسپیکر  
تعداد بلندگو 2 بلندگوی 12 وات
توان کلی سیستم صوتی
24 وات
جهت خروجی صدا  
استاندارد‌های صوتی پشتیبان‌شده‌ Dolby
قابلیت‌های صوتی  

نرم افزار

رابط کاربری هوشمند بله
نوع رابط هوشمند اندروید
فرمت‌های ویدیو‌یی پشتیبان‌شده H.264, H.265, MPEG2, MPEG4, Motion JPEG, VC1, AV1
فرمت‌های تصویری پشتیبان‌شده JPEG, BMP, PNG, GIF
فرمت‌های صوتی پشتیبان‌شده MP3, AC3, HE-AAC, LPCM
مرورگر وب خیر
سایر قابلیت‌ها
- قابلیت ضبط برنامه تلویزیونی (PVR)
- راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها (EPG)
- ماشین زمان
- قابلیت WiFi Direct برای اتصال بی‌سیم بدون واسط دو دستگاه

درگاه‌های ارتباطی

تعداد درگاه USB 2
تعداد درگاه HDMI 3
نوع درگاه HDMI HDMI 2.0
پشتیبانی از ARC  
پشتیبانی از HDMI CEC بله
رابط کامپوزیت (AV) بله
رابط کامپوننت بله
وای‌فای دارد
بلوتوث دارد
درگاه شبکه بله
ورودی آنتن بله
خروجی صدای دیجیتال اپتیکال بله
خروجی صدای دیجیتال کواکسیال خیر
خروجی صدای دیجیتال S/PDIF خیر
درگاه کارت حافظه خیر
خروجی هدفون بله

سخت‌افزار و سایر امکانات

پردازنده چهار هسته‌ای
پردازنده گرافیکی Mali-G31
حافظه‌ ذخیره‌سازی 16GB
حافظه‌ رم 2GB
گیرنده دیجیتال
DVB-T2
گیرنده آنالوگ بله
حسگر نور محیط خیر
دوربین خیر
تشخیص دستورات حرکتی خیر
DLNA بله
قابلیت کست و اشتراک بی‌سیم محتوا بله

مشخصات فیزیکی

رنگ مشکی
ابعاد بدون پایه  
ابعاد با پایه 26 × 72 × 112 سانتی‌متر
وزن بدون پایه  
وزن با پایه 11 کیلوگرم
نوع پایه دو پایه کناری
منبع تغذیه 110 تا 240 ولت برق متناوب شهری با فرکانس 50 تا 60 هرتز
مصرف برق در حالت آماده به کار کمتر از 0.5 وات
اقلام همراه  

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (326 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (75 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (47 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (44 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (34 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (33 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (31 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (29 نظر) صحبت های تامل برانگیز آقای قرائتی: نکته سنجی های مسعود پزشکیان از زبان ایشان+ویدئو/ وقتی انگشت های دست به ده تا رسید نیاز به حساب و کتاب نداره... (27 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (20 نظر) در آستانه عید قربان یادی کنیم از خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (16 نظر) ضیافت شام مردانه محمدرضا گلزار به مناسبت ازدواج برادرش در رستورانی شیک با حضور آقای داماد + عکس/ غذاهای لاکچری و مفصل به انتخاب آقای سوپراستار😍 (15 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (15 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (14 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه چهارشنبه 30 خرداد 1403
فال روزانه امروز چهارشنبه 30 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 30 خرداد 1403
عکسی از سفر به یادماندنی علی دایی همراه خانواده پرجمعیتش در زمان کودکی/ پدر و مادرشون چقدر جوون بودن +عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سحر گلدوست، ثریای سریال انتهای شب و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
دانلود آهنگ جدید "قطب شمال" فرزاد فرزین/ حیف من و تو حیف از این عشق که این شهر حسود اونو ندیدش... +فیلم
نگاهی به زندگی نامه شخصی و سیاسی کاندید ریاست جمهوری/شغل همسر سعید جلیلی چیست؟
پرسه‌های مرد متاهل با دختران خیابانی / عشق زنم را نمی‌دیدم و آزارش می‌دادم
اولین ماشین علی دایی قبل از ثروتمند شدنش/ اسطوره فوتبال اصالت را معنا کرد
تذکر جدی دفتر مقام معظم رهبری درباره برخی نقل قول‌های غیر مستند از رهبر انقلاب و مسئولان دفتر ایشان
یک مهاجر افغان با چاقو به مردم جوادیه تهران حمله کرد
بیمارستان رشت دچار حریق شد و 8 بیمار جان باختند + اسامی جان باختگان
7 حاجی ایرانی جان باختند
در مناظره اول چه گذشت؟ + جزئیات و فیلم
فراخوان دانشگاه شاهد در خصوص پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به شیوهٔ استاد محور