پس انداز کردن راز ثروت جادویی ام بود

  دوشنبه، 26 دی 1401   زمان مطالعه 2 دقیقه
پس انداز کردن راز ثروت جادویی ام بود
ساعدنیوز : شما باید بدانید که میلیاردر شدن مانند تبلیغات تلویزیونی نیست که تنها به شما القا کند که با خرید کردن است که ممکن است بتوانید روزی پولدار شوید، اما متأسفانه کاملاً برعکس است، شما تنها با پس انداز‌کردن و سرمایه گذاری کردن در جاهای مطمئن است که می‌توانید در این راه موفق شوید.

سرکه خرمالو

یکی از نوشیدنیهای پسیار پرخاصیت و پرطرفدار موجود در دنیا که از تقاضای بسیار بالایی برخوردار می باشد و برای درمان بسیاری از بیماریها مفید می باشد سرکه خرمالو بوده که مراکز تولیدکننده عمده آن در شهرهای شیراز، مشهد، تبریز، تهران و اصفهان تاسیس شده که این محصول پرکاربرد را به بخشهای مختلف عرضه می کنند.

امروزه محققان و دانشمندان بسیاری خواص بی نظیر و بی شماری برای این نوشیدنی بیان کرده و اثبات نموده اند که خرمالو در طب سنتی مورد استفاده بسیار زیادی قرار گیرد و برای درمان بیماریهای گوناگونی مورد استفاده قرار گیرد.

خرمالو به عنوان یک منبع بسیار غنی و سرشار از ویتامینها و اسیدهای آمینه ضروری بدن که بسیاری از کمبودهای غذایی بدن را تامین می کند سبب بالا رفتن ارزش غذایی این نوشیدنی شده است.

تصویر

سرکه سیب اصل

یکی از شهرهای بزرگی که مردمان آن استفاده بسیار زیاد و قابل توجهی از این محصول می نمایند شهر زیبا و بزرگ شیراز می باشد که از خواص بسیار زیاد سرکه سیب اصل آگاه بوده و همواره این نوشیدنی را در وعده های غذایی خود جای داده اند.

تا علاوه بر درمان برخی مشکلات بدنی خود از بروز آنها هم پیشگری کرده و نگرانی در مورد رخ دادن بیماریهای خاص نداشته باشند.

در اینجا سعی می کنیم تعداد بسیار زیاد و بی شمار خواصی که این نوشیدنی برای بدن انسان داشته را ذکر کنیم تا شما عزیزان از اهمیت این نوشیدنی پرخاصیت به شکل کامل تری آگاه شوید.

از طریق مصرف آن میزان ایمنی بدن خود را تا حد زیادی بالا برده و از بروز هر گونه مشکل در سیستم دفاعی و گوارشی بدن خود جلوگیری کنید.

تصویر

سرکه سیب تخمیری

سرکه سیب تخمیری به دلیل دارا بودن حجم بسیار زیاد آنتی اکسیدانهای ضروری بدن و یک سری ویتامینهای ضروری از فشار خون بالا جلوگیری کرده و با به چرخش درآوردن سطح گلبولهای قرمز خون و بالا بردن میزان گردش خون از بالا رفتن قند خون جلوگیری می کند.

بنابراین با توجه به نکاتی که در بالا بیان شد این روند سبب شده تا در اثر کاهش قند خون احتمال ابتلا شدن به بیماریهای قلبی تا حد بسیار زیادی کاهش یافته و از بروز هر گونه خطر سکته ی قلبی جلوگیری کامل را به عمل بیاورد.

همچنین این محلول به دلیل اینکه سوخت و ساز بدن را تا حد بسیار زیادی بالا می برد به نوعی خاصیت چربی سوزی نیز داشته است و افراد زیادی برای کاهش وزن و لاغری خود از این محصول استفاده کرده و آن را در رژیم غذایی خود جای می دهند.

تصویر

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (186 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (110 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (104 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (85 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (56 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (51 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (44 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (34 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (29 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (26 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (23 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (20 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (14 نظر)
تیتر امروز   
آلیشا لیمن اینفلوئنسر معروف و محبوب سوئیسی در یوونتوس هم تیمی پارتنرش شد +تصاویر
علیرضا بیرانوند متهم به قتل یک جوان هوادار پرسپولیس شد؟!/ درویش علیه دروازه بان یاغی مدرک رو کرد؟ +سند
دیدار جانشین فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با خانواده امیرسرلشکر شهید کریم بیاتی اشکفتکی
آیین تکریم از پیشکسوتان رسانه ملّى برگزار شد
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی جایگاه نخست استان را کسب کرد
انتصاب نماینده انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
هیات کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان مرند رتبه نخست استانی را کسب کرد
دختر 14 ساله تبریزی با خودرو وارد پارکینگ یک خانه شد! + فیلم
انتصاب مسئول جدید روابط عمومی انجمن کمیته تک رزم آذربایجان شرقی
اکرم بانو از پرشورها کارت قرمز گرفت / استوری جنجالی و پرحاشیه همسر علیرضا بیرانوند به اجبار از اینستاگرام پاک شد +سند
20 ترفند برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه‌های کوچک
چرا مشارکت در چند انتخابات اخیر کم است؟
ماجرای ضرب المثل معروف «ماست را کیسه کردن» چیست؟
مهم‌ترین مطالبات از تیم اقتصادی رئیس جمهوری چیست؟
منتخب روز   
سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم